Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!

    Пичове пасъм аз сега проблема ми идва отпред, отляво при десен завой с по-висока скорост или като мина през неравност нещо трака и прехлопва! Аз съм се насочил към полуоска!!!Кажете вашето експертно мнение!и също цената на ремонта - горе - долу!
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    #2
    ми ако трака по неравност значи не е каре. то трака само при завой. направи си следния експеримент- включващ задна и пълен ляв/десен и правиш една окръжност. ако е каре ше прихлопа. цената на каре скоро се обсъждаше някъде тука, не знам ква ти е колата ама каретата са по 70-90 кинта, труда 20-35
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      е сеа ти виждам ква е колата, май някуъде 85 е каретоСега ти виждам, каква е колата! Май някъде 85лв. е карето.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Цената около 100-110 лв, а труда е 25 лв. Интересувах се и аз за този проблем, защо си мислех, че и при мен карето е заминало, но така като чете нямам тези симптоми.

        Коментар


          #5
          Имат ли марки тези карета какво трябва да търся?
          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Добре е да го свалиш и да видиш може само маншона да е скъсан и да влизат боклуци вътре. Но и аз мисля че е каре, но наи добре щте разбереш ако го свалишнай-добре ще разбереш, ако го свалиш!

            Коментар


              #7
              То майстора ще го прави, а по принцип му имам пълно доверие че ще направи нужните проверки. Просто исках да се ориентирам за себе си какъв е проблема и колко ще е като цифра!
              Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
              Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                ако маншона е скъсан и са влезли боклуци то затова е почнало да трака и няма спасение, веднъж почне ли тряа се мисля за смяна. ако почне да трака и се смени маншона само кел файда?
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Re: При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!

                  rustson написа:
                  Пичове пасъм аз
                  Игра на думи Почти съм сигурен че е каре. И да е скъсан маншона, дори и да го смениш с нова грес, разтропало ли се е - няма връщане назад.Всъщност има един авто-джамбазки номер за туширане на такива проблеми но предполагам няма да го приложиш Така че се готви за ново каре и евентуално маншон - така и така ще сваляш...
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    Re: При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!

                    Esper написа:
                    rustson написа:
                    Пичове пасъм аз
                    Игра на думи ...
                    Знам го тоа и него визирах много ме кефи!Иначе мерси на всички за отговорите! То е ясно пасъм 200лв отдолу с тая кола .... нямам думи вече миналия месец съединител + радиатор + антифризи + консумативи + застраховки + винетки + сега карета .................................................. .......... шмуе
                    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      Re: При десен завой трака и хлопа!! Полуоска или ....?!?!

                      rustson написа:
                      Esper написа:
                      rustson написа:
                      Пичове пасъм аз
                      Игра на думи ...
                      Знам го тоа и него визирах много ме кефи!Иначе мерси на всички за отговорите! То е ясно пасъм 200лв отдолу с тая кола .... нямам думи вече миналия месец съединител + радиатор + антифризи + консумативи + застраховки + винетки + сега карета .................................................. .......... шмуе
                      да бе поне да стане студено, гадно времето, че като минавам покрай спирки да ми се стопли душата, да знам що ги даваме тея пари
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Добре де, но този ти проблем с карето не е от днес.Не се коси може и другия месец да го смениш.

                        Коментар


                          #13
                          doofiat написа:
                          Добре де, но този ти проблем с карето не е от днес.Не се коси може и другия месец да го смениш.
                          Мдаааа... Много може да се кара в това състояние. Един вид много носят тея карете И моето е така от поне 2 месеца. Неприятно е, ама ще изчака малко.Точно пък този разход може да не се включи в финансовия порой на края на годината
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #14
                            за мен не е каре! насочи се в друга посока...сменях карета преди 2-3 месеца, само че на пунто 1 и знам какво е... карето прави - чат чат чат, ако може така да се опише, при пълен ляв или десен - зависи кое от двете е за смяна. при мен при висока скорост и дупки го нямаше чукането. а иначе карето може да носи още няколко месеца, само че ако е скъсан маншона и влезе вода и други гадости и замръзне сега зимата, може да доведе до гадни ексцесии по време на движение с по-височка скорост. погледни си маншоните дали са здрави. p.s. не сменяй само маншона ако е скъсан - няма смисъл! маншоните които взех бяха външни, комплект с маншона гресирани и т.н., май бяха Метели - 85 лв./бр. + 20 лв. /бр. за смяна. тва за пунто 1
                            Fiat Punto 1.1-Синята птица
                            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                            Коментар


                              #15
                              Ако искаш да видиш как тракат карета, ела да ти покажа на опела От една година са така, яко каране без жал - не са ме предали, няма да ги сменям, направо колата ще сменям :D Звука е равномерен - чат чат чат чат чат чат чат чат чат чат (като часовник, ама много по-бързо, по-скоро като автомат) .... само на завой, като изправиш го няма (ако е външно каре).Иначе каретата на Метели съм чул че не са никак лоши, а и цената им е доста приемлива, т.е. не са от най-скъпите (Спидан). За спидан съм чул че са едни от най-добрите карета, не знам дали правят за Фиат, един причтел с Ауди 80 скоро си сменяше и едното му беше към 120 лева (Спидан). Не знам за фиата как вървят, но няма да са повече от 100 лева на парче и за смяна средно вземат 25 лева. Ако внимаваш на завой (да не тръгваш рязко на завой, а по-лекичко), няма грижи. С хлОпела с разбитите карета бича със 140 по магистралата 230 километра и обратно веднъж месечно... на прав път каре не трака... Чул съм за вътрешните карета, че при рязко тръгване, както и ако се движиш с малка скорост (да речем на втора с леко газ) и набиеш рязко спирачка в момента когато колата вече спира се чува едно "хлоп" някъде отпред...

                              Коментар

                              Working...
                              X