Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типото нещо придръпва....съвет?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При мен Темпрата придърпва при топъл....

    Tempra 1,6 mi, ’94: значи няма комутатори, ел. запалвания и т.н. Започна да придърпва преди месец, само при загрят двигател... Предположения: износен или нерегулиран потенциометър на п.х....Очаквам други...Моля помощ!

    Коментар


      #17
      Малко повече информация конкретно за проблема и отделно за номера на мотора ще бьде само от полза!

      Коментар


        #18
        при мен направо си гаснеше при потегляне по рязко или като

        мина през дупки и се оказа че е от лошо сложен датчик който отчита оборотите, дава контакт и като тръгна явно прекъсваше и пак така, та леко пръскане и добър контакт на датчика за обороти и всичко се оправи.
        Mit®

        Коментар


          #19
          835.c.1000Проблема е следния:Около 2000 оборота колата придърпва, като дори спира за миг(хълца) и пак тръгва, по-осезаемо се чувства когато климатроника е включен...Тая седмица си смених гърнето, което е на мястото на катализатора и почти не се усеща това придърпване при изключен климатроник....Придърпването е по-осезаемо при по-високи предавки...Ами ПОМОЩ

          Коментар


            #20
            При мен придръпва на всички скорости на 5-та най-слабо. Като придръпването се усеща като подам газ и като освободя педала на газта.Мисля, че съединителя ми е за смяна щото освобождава малко по горе отколкото трябва.Въпроса е че придръпва когато съединителя е освободен.Ходих на комп. диагностика, не излязоха грешки.юФиат Типо 1,6 SX
            Carozzeria Touring, Milano
            Fiat 124 Touring - моята следваща кола

            Коментар


              #21
              sorry че се намесвам без да знам отговораслучайно попаднах на това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...леднете, дали не е вашият случай
              Fiat Tempra, 1.6, 1991

              Коментар


                #22
                irena написа:
                sorry че се намесвам без да знам отговораслучайно попаднах на това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...леднете, дали не е вашият случай
                е само за типо ли е това ? че маи сички фиатки си го имат....
                Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                Коментар


                  #23
                  Мойта брава също леко придърпва като го прави и на бенз и на газ, от което заключавам че не е нещо по подаването на горивото... Придърпва съвсем незабележимо, когато се кара около 2000 оборота на по-височка скорост...абе точно преди да му дойде момента да се мине на по-ниска предавка.... Колата е с Bosh MPI, (гледам че другите колеги са с Bosh MI) ама дали е от това - господ знае, но е много рядко и въобще не му обръщам внимание.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #24
                    zgabrovski написа:
                    Мойта брава също леко придърпва като го прави и на бенз и на газ, от което заключавам че не е нещо по подаването на горивото... Придърпва съвсем незабележимо, когато се кара около 2000 оборота на по-височка скорост...абе точно преди да му дойде момента да се мине на по-ниска предавка.... Колата е с Bosh MPI, (гледам че другите колеги са с Bosh MI) ама дали е от това - господ знае, но е много рядко и въобще не му обръщам внимание.
                    Моята е с GM MPI. Имах проблем, който се оказа смесица от проблеми. Като че ли някои ги реших и изчистих, но сега остава точно цитираното по-горе. Преди около година имах също придърпвания, но не в такъв строго определен режим. Както споделих- оказа се предпазител. Сега проверявах пак тези предпазители и се оказаха затопени, както бе споделил преди година и друг колега- имам някакво обяснение за тях- смених ги, но проблема около 2000 об/мин си остава. Той се усеща и не в движение. При подаване на газ от към двигателния отсек. Тогава мотора видимо притриса на тези обороти. Веднага смених свещите- същото. Кабелите ми са на 2 години- Шампион- трудно ги намерих тогава, защото са само 4 и с по-особени накрайници, ама дали са това, което трябва- взех да се съмнявам. Та сложих старите понапукани кабели, на които си пише Фиат-Ланчия. Честно казано с тях е значително по-добре, ама те са си заминали. Оказва се трудно намирането на такива кабели. От Примотех ми искат 106 лв с 20 дена доставка. Ама дали са кабелите? Мисля, че е грешно да се казва, че всички Фиати са така. Поне моя до скоро беше перфектен- "като истинска кола", както вече казвам, защото взе да ми писва. Трябва да търсим онова, което е общо за различните ни трошки! Та затова питам: да не би всички колеги с подобен проблем да са с варианта без делко- с две бубини. И ако някой може да ме светне, споменатия по-нагоре Дижиплекс, какво е?Благодаря предварително!
                    Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

                    Коментар


                      #25
                      Нови свещи, кабели, дистрибуторна капачка и палец и пак придръпва.Според вас възможно ли е тея две джаджи да имат нещо общо с проблема.
                      Прикачени файлове
                      Carozzeria Touring, Milano
                      Fiat 124 Touring - моята следваща кола

                      Коментар

                      Working...
                      X