Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типото нещо придръпва....съвет?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типото нещо придръпва....съвет?

    Малко е странно и се чудя какво да правя.....Значи...като потеглям на първа подавам си газ нормално,отпускам съединителя постепенно,колата се задвижва, следва едно придръпване и след това се ускорява.Придръпването се усеща доста особено като е студена,понякога при потегляне примерно при завой,когато скоростта е ниска,направо сякаш ще спре тогава следва припомпване на газта и едва ли не потегляне отново.Когато е загряла се усеща доста по-слабо.След първа при превключване на втора се усеща отново но доста по-слабо.При по-големите скорости няма проблем.Мислех си че е съединителя,но тогава ще прави номера при всички скорости,ще биксува,скоростите ще се изключват,а такива проблеми няма,скоростите си влизат лесно,точно и отчетливо при каквато й да е скорост,направо с един пръст ги превключвам,при по-високи скорости даже не трябва да натискам съединителя до край за да превключа,никога не прехъркват,само понякога на задна,но е голямо изключение...Трябва да спомена и още нещо ,когато й правих задължителния ремонт в сервижа видяха че задния тампон на двигателя е за смяна и го смених.В последствие забелязах че и предните са за смяна,при което започна да се забелязва едно разклащане на двигателя при смяна на предавка при всички скорости,сякаш при натоварване се набира напред след като задния тампон го държи стегнат отзад.Преди това като я взех за около 1000км не се забелязваше никакво придръпване,до сервиза,обяснявам си го с това че всичките тампони са били скапани и двигателя се е балансирал сам.Та мисълта ми е може ли тези скапани тампони да причиняват това придръпване на първа,явно когато двигателя се натоварва при потегляне?Или е нещо по силовата част,съединител и т.н...?В момента мога да си позволя да човъркам само едно нещо по колата поради финансови причини,а и искам да ми се изяснят възможностите преди да отида в някой сервиз и да почне мотаенето...След толкова писане се надявам да съм бил ясен..
    Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

    #2
    Предполагам, че говориш за каране на бензин и според мен проблема е някъде в горивната система, а не в тампоните.Имам подобен проблем, но в много по-малка степен, и го отдавам на слабото подаване на газ с педала, когато наближавам завой и съм на 2-ра и аха да спре двигателя! След като подам газ, сакаш двигателя "преглъща" и тогава поема. Пръдърпва ми и когато искам да я изрежа на 3-та или 4-та, но започна от по-ниски обороти - това вероятно е от недостатъчен дебит на бензиновата помпа. Ако искаш започни с преглед на свещите или с някоя добавка за почистване на инжекциони, но на същата цена ще ти направят пълен елкон. Избирай сам!Успех!
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      Преди две седмици ходих на елкон....двигателя е супер,няма никакви грешки...
      Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

      Коментар


        #4
        И все пак, проблема ти е в инжексионната система! Просто сместа обеднява от неправилно дозиране. Ако подаваш плавно газ и рязко, прекьсването еднакво ли е или различно?

        Коментар


          #5
          Ако подам по-рязко газ няма предръпване защото почва да върти гуми..При подаване на много малко газ,така че колата да потегли мнооого плавно и бавно не придръпва също.При проблем с инжекциона компа щеше да показва грешка,дори и да не е вярна,просто ще натрупва нещо,при бедна смес все ще има някаква грешка,която да се прочете...В сервиза ми откриха че TPS-a е прецакан и ми казаха да отида пак да го регулират като го сменя,та смених го и отидох,човека доста се постара разкача ,закача ,мери и накрая удивено заяви ,че по някава случайност съм го поставил много точно,даже и пари не ми взе,та за това съм сигурен в двигателя.....Дори и да отида да проверят ще ми кажат че всичко е ок..?
          Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

          Коментар


            #6
            При мен се е получвало подобно придърпване,но беше от скапания бензин.Просто сега зареждам на друга бензиностанция.Интересно беше,че когато ми придърпваше бях заредил на Петрол...а уж ммннооогооо им е качествен бензина и мнооо скъп!
            Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

            Коментар


              #7
              Може на всички типовци да го има този проблем щото и при мен е така...На ниски обороти на втора придърпва, ако не подавам газ обаче. Като дам малко повече газ от нормолното не придърпва.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Така е колеги, всички го правят това - моята също но леко. Като гледам всички сме с мотори моноинджекцион на Бош - извода: тези мотори искат яко подаване на газ за да не придърпват
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  Нека и аз ви дам съветче и то безплатно, защото на мен ми излезе трицифрена сума докато го установя. Сменяте си предпазителите на инжекциона и "заспивате"! Това с елконите и компютрите не може да се хване. Един френд беше се засилил да си продава колата заради това и на него не му се вярваше, ама оня ден ми свирна на пътя- явно се е отказал да я продава. това е болка на всички италианки, а не само на Типото.Успех!!! И който се оправи да благодари!
                  Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

                  Коментар


                    #10
                    Да не би като е сменил бушона да е ресетнал ецу-то.. и да е изчистило натрупани грешки?Много странно ми се вижда да е от лош контакт точно на бушона

                    Коментар


                      #11
                      Косьо под предпазители бушоните ли имаш в предвид или нещо друго? Щото наистина не е за вярване. Щото бушоните са си само едни железца в края на крайщата нищо не зависи от тях, само дали правят контакт напимер.dr_wolfy голямо 10X за книжката!
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        geshabeli написа:
                        Косьо , само дали правят контакт напимер.dr_wolfy голямо 10X за книжката!
                        Да де...той това има предвид,ако контактите на предпазителя са окислени почва да действа като резистор и прецаква стабилната работа на веригата след него.....Та на въпроса...говорих с един познат в сервиз,който приема колите и ми каза,че всички Алфи и Фиати които е карал се държат така,като придръпването изчезва или става трудно забележимо когато колата загрее,а също и зависи от стила на каране на човек,в което има много истина....Аз все още не мога да си избия от главата старата Шкода.. много особенно се карат тези коли.....
                        Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

                        Коментар


                          #13
                          Колеги, искам и аз да споделя подобните проблеми при мен, с Типо 1.4 моноинжекцион, с Digiplex. Доскоро при мен беше много по зле - много трудно превключване на скоростите докато е студена, като загрееше леко се оправяше, придърпваше и на 1-ва, 2-ра и 3-та, чак до към 80 градуса, ускорение - с много газ и куп още бели. вече се бях приготвил за смяна на съединител, ремонт на скоростна кутия - синхронизатори, лагерчета, втулки и какво ли още не.Обаче, в един момент Digiplex-а тотално се скапа - двигателя угасна и не можеше да запали. Много информация намерих в Интернет, докато разбрах, че е за смяна. След смяната - все едно бях направил и ремонт на съединителя и скоростната кутия. Няма нищо общо с предишните проблеми!. Може би, всички ние подценяваме запалването като източник на големи проблеми! В тази връзка, и предвид получената информация, сондирам мнения, дали ще представлява интерес да направим един комплексен индикатор - светодиоден, който може да дава информация за работата на основните електронни елементи - компютър и запалване. При интерес, ще обясня по подробно. Поздрави, Иван.

                          Коментар


                            #14
                            към Косьо! под предпазители на инжекциона имаш предвид тези 2 които са под една черна кутия зад двигателя пред чистачките, заедно с 2 или 3 релета. при мен те са полуразтопени и сигурно има причина за това. а иначе те прекъсват помпата и дюзите в това съм сигурен. изобщо взе да ми става интересен този проблем. моля и други колеги за мнение. може и в нова тема.
                            TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

                            Коментар


                              #15
                              "към Косьо! под предпазители на инжекциона имаш предвид тези 2 които са под една черна кутия зад двигателя пред чистачките, заедно с 2 или 3 релета. при мен те са полуразтопени и сигурно има причина за това. а иначе те прекъсват помпата и дюзите в това съм сигурен. изобщо взе да ми става интересен този проблем. моля и други колеги за мнение. може и в нова тема."Точно тези! И на мен не ми се вярваше и на други също, но е така! Не казвам, че на всички е точно този проблемът, но по принцип са на кофти място и се окисляват. Успех!!
                              Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

                              Коментар

                              Working...
                              X