Става дума за проблемче с паленето на колата на брат ми - джип Аро с двигател като на Дачия.Преди доста време набихме там карбуратор от Рено 5.Проблема сме го хванали че е някъде в карбуратора ама къде...никой не знае.Като цяло колата си вървеше,работеше и т.н. ама харчеше 20-25/100.Последва изнамиране на ремонтен комплект на въпросния (Солекс някакъв си еднокамерен) и сменянето му.След това настана драмата......не иска да пали,прави детунации в самия карбуратор отгоре.Вчера му се ядосах и така и така бях със служебна кола (моята лежи в сервиз ) го закачих да го разхождаме из квартала - в крайна сметка след доста дърпане запали,поработи няколко стотин метра и умря....оттогава няма палене.Сега го задърпах пак ама без резултат.Интересувам се за някакъв свестен карбураторджия в района на Младост (ще го теглим дотам та поне да е близо) който да го погледне и да каже как да го лекуваме.Въртяхме въздуси,гледах гарнитурите отдолу на карб-а...няма проблем.Разглобвахме го няколко пъти и го варихме да изпопадат боклуците и ако има запушване ама....нищо не стана.Направо съм се предал вече с този карбуратор....няма опция за регулиране на нивото на бензина,има някаква странична клапа за "разбалансиране на поплавъковата камера" което намерих в една руска книга за този карбуратор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето (не на Фиат)
Collapse
X
-
добре де вкачва ли бензин въобще в този карб? ще не пробваш да махнеш бенз филтър и да налееш малко бензин директно и да видиш дали ще припали, тези пробелми ги прави /ако 100 % си сигурен, че не е запушен/ заради нивото на бензинаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Пробвах да налея направо бензин - е..ти детонацията направи като завъртяхме да запалим или по-точно като спряхме да въртим.Качва гориво колкото искаш - пробвах и видях че като натисна газта ускорителната помпа църка вътре а и си мирише на бензин здравата.Проблема е че не се регулира нивото - нито може да се кривне някаква ламаринка нито нищо (поплавъка целия е пластмасов и отгоре направо започва игличката).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Пробвах да налея направо бензин - е..ти детонацията направи като завъртяхме да запалим или по-точно като спряхме да въртим.Качва гориво колкото искаш - пробвах и видях че като натисна газта ускорителната помпа църка вътре а и си мирише на бензин здравата.Проблема е че не се регулира нивото - нито може да се кривне някаква ламаринка нито нищо (поплавъка целия е пластмасов и отгоре направо започва игличката).Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Лощото е че този от москвич-а е на 4 шпилки а този е само на две и разбира се няма как да набутам друг понеже няма грам място.Иначе аз от москвич имам два (от 408И) ама....не стават.Иначе предлагаха на брат ми един оригинален румънски за 35 пари ама той беше толкова ръждясъл и изстрадал че няма никакъв смисъл.Иначе нов струва 150лв ама.......не е там въпроса.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар