Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител Типо

    Та значи проблемът почва оттам, че когато е на скорост колата и натисна педала на газта до дупка и се форсира до 4500 оборота примерно и после оборотите падат до към 3000.Въпросът ми е:възможно ли е да е от буксиващ съединител?Защото и педала на съединителя е малко твърд...А това го прави на всички скорости.
    N.Y. State of Mind

    #2
    Можеш да си сигурен приятелю... съединител.Като проява на черен хумор бих ти казал "ЧЕСТИТО"! Като съвет... л.с . на hit-ko, ще намери евтино лек за проблема ти.Успех!!!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Абе то аз в Добрич си имам един майстор дето го знам, че работи много съвестно и взима евтино-60лв. за смяна на съединител, което на фона на 120-те които ми искат в Дунев...Ама като не знам кога ще си ходя пак...
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Re: Съединител Типо

        sachma написа:
        Та значи проблемът почва оттам, че когато е на скорост колата и натисна педала на газта до дупка и се форсира до 4500 оборота примерно и после оборотите падат до към 3000.Въпросът ми е:възможно ли е да е от буксиващ съединител?Защото и педала на съединителя е малко твърд...А това го прави на всички скорости.
        И при мен на Темпрата беше така. Със смяната на съединителя се оправи
        Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
        Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
        Совалката средно на LPG
        Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

        Коментар

        Working...
        X