Карам си и нещо почва да се форсира. Изключвам от скорост спирам и тя на 6000 оборота и не иска да спре. Гледах педала да не е заяло жилото не е. Гася двигателя паля отново и си карам без проблем. След малко пак така. Огледах по двигателя и видях това ограденото на снимката не иска да се върне. Гася паля няма проблеми. Пофорсирам малко и пак зацикли. Това го прави засега само на газ. Карах и на бензин но не ми го направи. Някакви идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпрата се форсира сама
Collapse
X
-
и на мен ми го правеше тоя номер. няма значение на какво гориво си това е лостчето на педала на газта. сваляш ей тая ламаринка като я избутваш напред/може и с отверка може и с клещи да се сваля/, после почистваш леглото на лостчето и самата пъпка, капваш една капка масло и си карашLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Проблема е другаде. Следващия път като зацикли погледни моторчето отзад в какво положение е. Дали то не е натиснали газта и неще да се върне. Дори на снимката ми се вижда каточели корпуса му е счупен счупен. Мисля че то ти прави мизерии, то ти играе роля на автоматичен смукач и принудително подава газ като е студена колата. ако е натрупал грешки компа от газта тва моторче може да ти прави белята. Откачи минуса на акомулатора за 2-3 мин и пак пробваи. Като запалиш и форсираи като в същото време наблюдаваи как се държи моторчето, мисля че изкача и ти натиска пренудително газта и неще да се върне в нормално положение. Ако ти зацикли пак виж го да не е натиснало то газта, ако си е прибрано значи проблема е чисто механичен и тогва ша го мислим пак.Маи се по оплетох в приказки ама дано си ме разбрал.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: И аз
soulkeeper написа:И аз имах същият проблем оказа се че е датчика който отчита температурата на двигателя и препраща информацията към компютара,но при мен държеше 2-3000 оборота,спирам на сфетофар и пак така
Коментар
-
BO написа:Fiat 127 написа:В понеделник ще откача акумалатора да видя какво ще стане. После ще погледна и мехениката. Асо не стане на майстор.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Да , ако нямаш имулатор така става. За твоя мотор е задължителен понеже системата ти е БОШ. и трупа грешки, ще прежалиш 30 кинта няма начин
Коментар
-
Здрасти... и аз имам същия проблем...ама при мен се получи много кофти, понеже с таози дребен проблем тръгнах от варна за Пирин и по пътя на няколко пъти спирах да рестартирам компа понеже като пусна по инерция и оборотите си остават на 2000-3000 и не падат, но като откацха батерията се оправя и продължавам.......е добре ама като стигнахме в Банско, ядец, рестартирам компа ама не падат оборотите......в последствие се оказа че поради някаква причина е засякло моторчето за празния ход......причината според мен е синия температурен датчик. Аз лично още не съм го сменил, но докато не го сменя няма да тръгвам на дълъг път това е сигурно.......че онези некадърници докато се опитваха да ми почистят моторчето го счупиха и после си купувах ново моторче... което хич не е евтино.(за съжаление имам доста инструмент винаги в колата но точно такива накрайници нямах за да си го сваля и почистя сам) абе много нерви. смени си датчика и трябва да се оправи, според мен той е главния виновник.....лъже компа и затова така става.И аз нямам емулатор на ламбда сондата....но не съм имал никога проблеми преди, а този проблем ми е от 2-3 мес.ето и линк към моя проблем: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...light=може нещо да ти допадне като инфоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Здрасти... и аз имам същия проблем...ама при мен се получи много кофти, понеже с таози дребен проблем тръгнах от варна за Пирин и по пътя на няколко пъти спирах да рестартирам компа понеже като пусна по инерция и оборотите си остават на 2000-3000 и не падат, но като откацха батерията се оправя и продължавам.......е добре ама като стигнахме в Банско, ядец, рестартирам компа ама не падат оборотите......в последствие се оказа че поради някаква причина е засякло моторчето за празния ход......причината според мен е синия температурен датчик. Аз лично още не съм го сменил, но докато не го сменя няма да тръгвам на дълъг път това е сигурно.......че онези некадърници докато се опитваха да ми почистят моторчето го счупиха и после си купувах ново моторче... което хич не е евтино.(за съжаление имам доста инструмент винаги в колата но точно такива накрайници нямах за да си го сваля и почистя сам) абе много нерви. смени си датчика и трябва да се оправи, според мен той е главния виновник.....лъже компа и затова така става.И аз нямам емулатор на ламбда сондата....но не съм имал никога проблеми преди, а този проблем ми е от 2-3 мес.ето и линк към моя проблем: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...light=може нещо да ти допадне като инфо
Коментар
-
Fiat 127 написа:....Гледах вчера поторчето, че е фанато с некви шестограми май. Пръсках и със спрей и ми се струва, че сега педала на газта се движи по плавно и колата работи по-добре. Ще видя тоа датчик колко пари е и ще го сменя, за да не прави мизерииFIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Абе там е проблема че този датчик не винаги отчита както си трябва и може докато го мериш всичко да си е ок., а от време на време да си прави мизерии. и компа трупа грешки.......според мен най добре е да се смени с нов. или ако имаш възможност да го смениш с някой само за пробата за 1-2 дена и тогава да купуваш нов. Но най-вероятно проблема идва от него. И наистина моторчето се отваря и се зачиства вътре ама повечето "МАЙСТОРИ" са на мнението "...тва е капсуловано и се сменя с ново....180лв......." след което гледат многозначително и изпитателно и следва " СЯ КО ПРАЙМ....".ми само да ти кажа да кажеш какво си направил когато и да е че то и аз ще пиша ама все нямам възможност да отделя 25 лв. за датчика.УспехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар