Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпрата се форсира сама

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпрата се форсира сама

    Карам си и нещо почва да се форсира. Изключвам от скорост спирам и тя на 6000 оборота и не иска да спре. Гледах педала да не е заяло жилото не е. Гася двигателя паля отново и си карам без проблем. След малко пак така. Огледах по двигателя и видях това ограденото на снимката не иска да се върне. Гася паля няма проблеми. Пофорсирам малко и пак зацикли. Това го прави засега само на газ. Карах и на бензин но не ми го направи. Някакви идеи
    Прикачени файлове
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    и на мен ми го правеше тоя номер. няма значение на какво гориво си това е лостчето на педала на газта. сваляш ей тая ламаринка като я избутваш напред/може и с отверка може и с клещи да се сваля/, после почистваш леглото на лостчето и самата пъпка, капваш една капка масло и си караш
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Проблема е другаде. Следващия път като зацикли погледни моторчето отзад в какво положение е. Дали то не е натиснали газта и неще да се върне. Дори на снимката ми се вижда каточели корпуса му е счупен счупен. Мисля че то ти прави мизерии, то ти играе роля на автоматичен смукач и принудително подава газ като е студена колата. ако е натрупал грешки компа от газта тва моторче може да ти прави белята. Откачи минуса на акомулатора за 2-3 мин и пак пробваи. Като запалиш и форсираи като в същото време наблюдаваи как се държи моторчето, мисля че изкача и ти натиска пренудително газта и неще да се върне в нормално положение. Ако ти зацикли пак виж го да не е натиснало то газта, ако си е прибрано значи проблема е чисто механичен и тогва ша го мислим пак.Маи се по оплетох в приказки ама дано си ме разбрал.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        В понеделник ще откача акумалатора да видя какво ще стане. После ще погледна и мехениката. Асо не стане на майстор.
        Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
        Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
        Совалката средно на LPG
        Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

        Коментар


          #5
          И аз

          И аз имах същият проблем оказа се че е датчика който отчита температурата на двигателя и препраща информацията към компютара,но при мен държеше 2-3000 оборота,спирам на сфетофар и пак така
          FIAT - TIPO 2.0i.е

          Коментар


            #6
            Re: И аз

            soulkeeper написа:
            И аз имах същият проблем оказа се че е датчика който отчита температурата на двигателя и препраща информацията към компютара,но при мен държеше 2-3000 оборота,спирам на сфетофар и пак така
            При мен го направи два пъти при студен двигател и веднъж при топъл. Сега я карах около 1 час и не го направи тоя проблем. Ама утре така или иначе ще се занимавам с едно Типо дет не може да пали ще погледна и мойта....
            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
            Совалката средно на LPG
            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

            Коментар


              #7
              Много е вероятно да е моторчето.Аз имах подобен проблем,а това което се вижда не е отчупено,а скъсано.То е едно гумено хм....маншонче,което е на задната част на моторчето.

              Коментар


                #8
                Fiat 127 написа:
                В понеделник ще откача акумалатора да видя какво ще стане. После ще погледна и мехениката. Асо не стане на майстор.
                Taka ще се оправи!
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  Fiat 127 написа:
                  В понеделник ще откача акумалатора да видя какво ще стане. После ще погледна и мехениката. Асо не стане на майстор.
                  Taka ще се оправи!
                  То при мойта кола май така всичко се оправя. Ама този път ще откача всичко и ще го почистя за да не ме прецака някой път. А въпросът е тогава защо прави така? Тия грешки се трупат от отва че нямам емулатор на сондата ли? Свети ми лампата за инжекциона като карам на газ.
                  Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                  Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                  Совалката средно на LPG
                  Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                  Коментар


                    #10
                    Да , ако нямаш имулатор така става. За твоя мотор е задължителен понеже системата ти е БОШ. и трупа грешки, ще прежалиш 30 кинта няма начин
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Slavi_Lancia написа:
                      Да , ако нямаш имулатор така става. За твоя мотор е задължителен понеже системата ти е БОШ. и трупа грешки, ще прежалиш 30 кинта няма начин
                      Нямам със сигурност. Абе майната им на 30 кинта. Важното е да върви и да не стряска гаджето, че вчера като стана тва и бях с нея и сега я шубе да я кара. А аз обичам да си пийвам и мразя да се возя по чужди коли и да ме карат некви хора /гаджето може ама друг не ми харесва/ :D
                      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                      Совалката средно на LPG
                      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                      Коментар


                        #12
                        Здрасти... и аз имам същия проблем...ама при мен се получи много кофти, понеже с таози дребен проблем тръгнах от варна за Пирин и по пътя на няколко пъти спирах да рестартирам компа понеже като пусна по инерция и оборотите си остават на 2000-3000 и не падат, но като откацха батерията се оправя и продължавам.......е добре ама като стигнахме в Банско, ядец, рестартирам компа ама не падат оборотите......в последствие се оказа че поради някаква причина е засякло моторчето за празния ход......причината според мен е синия температурен датчик. Аз лично още не съм го сменил, но докато не го сменя няма да тръгвам на дълъг път това е сигурно.......че онези некадърници докато се опитваха да ми почистят моторчето го счупиха и после си купувах ново моторче... което хич не е евтино.(за съжаление имам доста инструмент винаги в колата но точно такива накрайници нямах за да си го сваля и почистя сам) абе много нерви. смени си датчика и трябва да се оправи, според мен той е главния виновник.....лъже компа и затова така става.И аз нямам емулатор на ламбда сондата....но не съм имал никога проблеми преди, а този проблем ми е от 2-3 мес.ето и линк към моя проблем: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...light=може нещо да ти допадне като инфо
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #13
                          phoenix написа:
                          Здрасти... и аз имам същия проблем...ама при мен се получи много кофти, понеже с таози дребен проблем тръгнах от варна за Пирин и по пътя на няколко пъти спирах да рестартирам компа понеже като пусна по инерция и оборотите си остават на 2000-3000 и не падат, но като откацха батерията се оправя и продължавам.......е добре ама като стигнахме в Банско, ядец, рестартирам компа ама не падат оборотите......в последствие се оказа че поради някаква причина е засякло моторчето за празния ход......причината според мен е синия температурен датчик. Аз лично още не съм го сменил, но докато не го сменя няма да тръгвам на дълъг път това е сигурно.......че онези некадърници докато се опитваха да ми почистят моторчето го счупиха и после си купувах ново моторче... което хич не е евтино.(за съжаление имам доста инструмент винаги в колата но точно такива накрайници нямах за да си го сваля и почистя сам) абе много нерви. смени си датчика и трябва да се оправи, според мен той е главния виновник.....лъже компа и затова така става.И аз нямам емулатор на ламбда сондата....но не съм имал никога проблеми преди, а този проблем ми е от 2-3 мес.ето и линк към моя проблем: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...light=може нещо да ти допадне като инфо
                          Мерси за линк мисля че съм го чел, но пак ще го погледна. Гледах вчера поторчето, че е фанато с некви шестограми май. Пръсках и със спрей и ми се струва, че сега педала на газта се движи по плавно и колата работи по-добре. Ще видя тоа датчик колко пари е и ще го сменя, за да не прави мизерии
                          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                          Совалката средно на LPG
                          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                          Коментар


                            #14
                            Fiat 127 написа:
                            ....Гледах вчера поторчето, че е фанато с некви шестограми май. Пръсках и със спрей и ми се струва, че сега педала на газта се движи по плавно и колата работи по-добре. Ще видя тоа датчик колко пари е и ще го сменя, за да не прави мизерии
                            Не са шестограми, ами са еврейска звезда.. Бошовска му работа Само със спрей нищо няма да направиш, освен ако не ти е заяждало жилото за газта. Трябва си отваряне, почистване и смазване на моторчето. Бедата е, че след такава интервенция обикновено половината пластмасови щипки се чупят. Но поне си решаваш проблема.Датчика може сам да го премериш с мултицет, за да се увериш че е свършил, преди да купуваш нов.
                            FIAT Tipo 1,4mi - EX
                            Alfa Romeo 146ti - EX
                            Alfa Romeo 156 2,4JTD

                            Коментар


                              #15
                              Абе там е проблема че този датчик не винаги отчита както си трябва и може докато го мериш всичко да си е ок., а от време на време да си прави мизерии. и компа трупа грешки.......според мен най добре е да се смени с нов. или ако имаш възможност да го смениш с някой само за пробата за 1-2 дена и тогава да купуваш нов. Но най-вероятно проблема идва от него. И наистина моторчето се отваря и се зачиства вътре ама повечето "МАЙСТОРИ" са на мнението "...тва е капсуловано и се сменя с ново....180лв......." след което гледат многозначително и изпитателно и следва " СЯ КО ПРАЙМ....".ми само да ти кажа да кажеш какво си направил когато и да е че то и аз ще пиша ама все нямам възможност да отделя 25 лв. за датчика.Успех
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X