Здравейте искам да попитам някой от по разбиращите в форума дали може да се сложи този кулер за пунто ГТ...?Интеркулер 550mm*180mm*65mmДиаметър на входа и изхода на 63 мм Или Този Интеркулер 520mm*240mm*65mmБлагодаря...
хващаш една рулетка и мериш стария... ако разликата е малка може и да стане. Най-добре е да си салиш стария и да пробваш да напаснеш новия , да видиш къде идват тръбите , захващането . итнП.П : моя кулер е спукан и си търся по голям... от къде си ги намерил тези и за какви пари?
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
http://madcowtuning.bg/turbo/products/Значи кулера няма да е на мястото на стария ще бъде изкаран почти на бронята въпроса ми е дали входовете и изходите съвпадат на 2та кулера и със какви маркучи ще трябва да се удължат за да стигнат до мястото на новия кулер защото тези са с 63 мм вход и изход а стандартния на пунтото нз колко са...
http://madcowtuning.bg/turbo/products/Значи кулера няма да е на мястото на стария ще бъде искаран почти на бронята въпроса ми е дали входовете и изходите съвпадат на 2та кулера и със какви маркучи ще трябва да се удължът за да стигнат до мястото на новия кулер защото тези са с 63 мм вход и изход а стандартния на пунтото нз колко са...
Ми махаш входящия и изходящия маркуч на стария кулер и със шублер мериш колко са ...Ако разликата е малка маркуча може да го компенсира...Маркучи Самко ама са цифра и хибави скоби може да се наложат и търби ? В посочения от теб саит има и тръби и скоби и маркучи и гледам че са тънканамаркуч САМКО 1 метър на ф56 е 82 лв много скъпо много, но качествено
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Е колко цифра са тези маркучи на мен няма да ми трябва повече от 1м в 2те посоки вход и изход така че не мисля че ще има проблем само трябва да измеря трабите на старото кулерче колко са...
Е колко цифра са тези маркучи на мен няма да ми трябва повече от 1м в 2те посоки вход и изход така че не мисля че ще има проблем само трябва да измеря трабите на старото кулерче колко са...
Ми гледам в посочения от теб саит " Силиконов маркуч за съединяване на тръби за интеркулер. Температурен диапазон от -60 до +260 градуса и налягане до 12 бара. " Което ме навежда на мисълта че е здрав... не мисля че ще слагаш турбо което да прави налягане повече от 12 бараМакс 1.5 -2 бараТам провери колко е цената на маркуча Успех
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
отпиши колата за една седмица, набави всичко необходимо и почваш-но да знаеш играчката е голяма- ще ти се наложи всяка бурма да я завиваш и отвиваш поне 20 пъти докато стане. Може да се наложи и брони и тенекии да режеш. Винаги си взимай по-дълги тръби и маркучи, събирай всякакви парчета че може да потрябват, а качествени скоби вземи поне 10броя в повече,Иначе ще трябва да режеш тръбара от към дроселовата клапа а нейния диаметър е под 63мм мисля, поне, там , където ще я режеш.Ако има голям преход м/у маркуч и тръба можеш да ползваш по-тесен маркуч и в/у него да нахлузиш по дебелия- обезмасляваш, стягаш и всичко е ОК.
кажете как се свързва този интеркулер, каквъв флуид минава през него, какъв е принципа??
Флуидът се нарича въздух! Нагнетеният въздух от турбото е доста горещ и поради тази си причина с ниско съдържание на кислород. Интеркулерът охлажда въздуха, като по този начин възстановява съдържанието на кислород-жизнено важен за добрата динамика на мотора! Ако бъркам, някой да ме поправи!
нищо общо с кислорода- Просто при сгъстяването на въздуха, той се загрява до към 80(>160) градуса. Ако с тази си темперетура сгъстения въздух постъпи в цилиндрите, то могат да възникнат опасни за ботало-мотовилковата група детонации и развиване на прекалено висока темперетура при изгарянето на горивната смес. За това въздуха минава през интеркулера за да се охлади. Друг е въпроса, че при достатъчно охлаждане на въздуха може да се увеличи неговата маса като се вземат в предвид разни настройки.С турбото се търси по колямо количество (тегло)въздух, кулера оптимизира оползотворяването на този сгъстен въздух, а 2-те заедно могат така да се подберат, че да се увеличи още повече количеството въздух към цилиндрите.
нищо общо с кислорода- Просто при сгъстяването на въздуха, той се загрява до към 80(>160) градуса. Ако с тази си темперетура сгъстения въздух постъпи в цилиндрите, то могат да възникнат опасни за ботало-мотовилковата група детонации и развиване на прекалено висока темперетура при изгарянето на горивната смес. За това въздуха минава през интеркулера за да се охлади. Друг е въпроса, че при достатъчно охлаждане на въздуха може да се увеличи неговата маса като се вземат в предвид разни настройки.С турбото се търси по колямо количество (тегло)въздух, кулера оптимизира оползотворяването на този сгъстен въздух, а 2-те заедно могат така да се подберат, че да се увеличи още повече количеството въздух към цилиндрите.
А при автомобилите с турбо, но без интеркулер, какво е положението?
Коментар