Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дайте ми съвет относно парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Отдавна е направено Буковски. Прочети внимателно поста, който съм пуснал, след това ще преговорим руския класицизъм и въздействието му върху творчеството на Ремарк и Смирненски. Айде стига с тия празни приказки, че аз молих за помощ. Ключаря ми даде добри съвети. Сега ми остава да отида до майстор, че сам вече не мога. Направих всичко, което е по силите и възможностите ми. Митко

    Коментар


      #17
      Нищо, ти пак го направи Буновски, но в сервиза за който ти писах!Празните приказки после ще си ги говорим /пишем/!Не знам за Ремарк и руските класици, но поне бързо свикна да поставяш главна буква в началото на изречението! Браво!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        Колеги, благодарности към всички, обаче трябва да оставя кочината на майстор. Пипах тръби, пак обезъздуших, всичко си е ок. Оказва се радиаторчето или клапа. Лошото е, че ще трябва да се сваля таблото. Другата седмица ще я оставям в бокса. Митко

        Коментар


          #19
          Re: дайте ми съвет относно парно

          mitenze написа:
          колеги, от няколко месеца преглеждам форума, като съветите ви до момента ми спестиха доста главоболии. Карам Пунто 1,1 55 коня 96г. имам проблем с парното за който прегледах поста и коментарите ви. Смених термостата, обезвъздуших сигурно на 10-пъти, но проблема си стои. Духа топло толкова слабо и то след като колата загее почти до положение за включване на перката за охлаждане. Духа предимно на първа степен на копчето. Ако усиля започва да разрежда със студен въздух. Казахте ми, че проблема най-вероятно е в самото парно и да отида на майстор. Живея в Стрелбище и нямам майстор, който да ми поддържа колата до нас. Демек няма човек, който да я познава. Консумативи съм сменял на няколко места, поради това, че съм вечно в движение и най-ми е било удобно в Ал.Ауто. и Друмник. В Първия сервиз вече не стъпвам по ваш съвет, във втория мисля че не биха се заели с проблема ми. Имам нужда от свестен майстор близо до вкъщи или поне да ми дадете съвет къде да отида за това пусто парно, какво точно да се прави, колко струва горе-долу като труд и колко време би отнело на въпросния майстор. Благодаря ви предварително, защото е зима и просто вече нямам сили да се боря със студа ) Димитър Павлов
          1000000% проблема е в счупена "захващалка" така да се каже, на жилото за парното. Казвам го от опит. Аз сам отстраних си проблема. Но си е играчка. Демонтира се бая ми ти нещо.
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #20
            Re: дайте ми съвет относно парно

            Баце, а таблото сваля ли се в такъв случай. Щот аз вече съм се уговорил с майстор, който ми каза, че е клапа или задръстено радиаторче, след като уточнихме какво съм правил до този момент аз. За жило не спомена и дума

            Коментар


              #21
              Re: дайте ми съвет относно парно

              mitenze написа:
              Баце, а таблото сваля ли се в такъв случай. Щот аз вече съм се уговорил с майстор, който ми каза, че е клапа или задръстено радиаторче, след като уточнихме какво съм правил до този момент аз. За жило не спомена и дума
              Начи ще се разбере какво е само и единствено като се разглоби. Аз залагам на горното. Аз го правих на Типо, но предполагам, че и на Пунтото е подобно, т.е. разглабят се 1001 щуротии. Цялата конзола, страничните простотии и кво ли още не. Абе сигурно 20-30 болтчета развих като някои са на "терсене" място и имаше бая "мамата". След това поради липса на фабрична пластмасова "захващалка" си изработих сам една такава от кремиковска ламарина (побългаряване му е майката) и сега в колата не се седи от жега. А захващалката като е счупена - жилото се движи свободно и не може да избутва/издърпва клапата, която пуща топлия въздух да прави густо на съществата в купето.
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #22
                Re: дайте ми съвет относно парно

                няма да успея сам баце. затова го оставям на майстор Пунтуту. Благодаря ти, за съвета ще му предам да се поогледа, че да не ме изтресе после финансово. Въпреки, че е бая занимавка като време. Но трябва да го оправя. Не че има сериозна зима, ама мама му стара не тръгнах на дълъг път преди Нова Година, щот ми измръзваха краката. Митко

                Коментар


                  #23
                  Голям математик съм иначе ... 1001 щуротии = на 20-30 болтчета.
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #24
                    СТАНА ОЛЕЛЕЛЕ

                    Колеги, миналата седмица нямах време да отида на сервиз, пък и майсторът който ми препоръчахте беше зает и нямаше време за 2 седмици напред. От време на време ми задуха яко топло миналия уикенд, даже се зарадвах, че всичко се е оправило само. Обаче вчера стана беля. Направи ми впечатление, че откакто се появи този проблем с парното и студа, перката започна да пали по-високо. В смисъл, че включва охлаждането по-късно.- доста над средната черта. А вчера и онзи ден изобщо не влючи перката. От парното все още си духа така студено, от време на време ако съм настойчив да го пусна и спра 5-6 пъти, пуска топло на първа степен, но перката не включва въобще и колата прегрява.какво е станало мама му стара. датчик ли е изгорял, или е свързано с това, че колата няма топло, въпреки смяната на термостат. пипах маркучи, ок са. не губя течност, обезъвздушавах пак.. изобщо полудях с тая кола....Митко

                    Коментар


                      #25
                      Re: СТАНА ОЛЕЛЕЛЕ

                      mitenze написа:
                      Колеги, миналата седмица нямах време да отида на сервиз, пък и майсторът който ми препоръчахте беше зает и нямаше време за 2 седмици напред. От време на време ми задуха яко топло миналия уикенд, даже се зарадвах, че всичко се е оправило само. Обаче вчера стана беля. Направи ми впечатление, че откакто се появи този проблем с парното и студа, перката започна да пали по-високо. В смисъл, че включва охлаждането по-късно.- доста над средната черта. А вчера и онзи ден изобщо не влючи перката. От парното все още си духа така студено, от време на време ако съм настойчив да го пусна и спра 5-6 пъти, пуска топло на първа степен, но перката не включва въобще и колата прегрява.какво е станало мама му стара. датчик ли е изгорял, или е свързано с това, че колата няма топло, въпреки смяната на термостат. пипах маркучи, ок са. не губя течност, обезъвздушавах пак.. изобщо полудях с тая кола....Митко
                      Колега ще извиняваш, ама вземи и заведи горката колица спешно на майстор, колкото и парици да ти струва.
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #26
                        Re: СТАНА ОЛЕЛЕЛЕ

                        Кире, прав си баце. Обаче миналата седмица като я водих и никой нямаше време. Щот таблото трябвало да се сваля и всички писнаха, че нямали време. и яз не я карах, да не я тормозя ама вчера и онзи ден ми се наложи и си е** майката. Не мога да разбера какво става. Митето

                        Коментар


                          #27
                          Re: СТАНА ОЛЕЛЕЛЕ

                          mitenze написа:
                          Кире, прав си баце. Обаче миналата седмица като я водих и никой нямаше време. Щот таблото трябвало да се сваля и всички писнаха, че нямали време. и яз не я карах, да не я тормозя ама вчера и онзи ден ми се наложи и си е** майката. Не мога да разбера какво става. Митето
                          Другото решение е да отидеш на клубна среща. Регулярните са в четвъртък - днес. Все някой колега ще помогне, ама много рано става тъмно.
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар


                            #28
                            Re: СТАНА ОЛЕЛЕЛЕ

                            а в колко часа и къде е срещат, ако мога да мина

                            Коментар


                              #29
                              Има си цял раздел, ето я темата: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=13115
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #30
                                баце, благодаря ти от сърце, че бачкам и нямам верме да ровя. Митко

                                Коментар

                                Working...
                                X