Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дайте ми съвет относно парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дайте ми съвет относно парно

    колеги, от няколко месеца преглеждам форума, като съветите ви до момента ми спестиха доста главоболии. Карам Пунто 1,1 55 коня 96г. имам проблем с парното за който прегледах поста и коментарите ви. Смених термостата, обезвъздуших сигурно на 10-пъти, но проблема си стои. Духа топло толкова слабо и то след като колата загее почти до положение за включване на перката за охлаждане. Духа предимно на първа степен на копчето. Ако усиля започва да разрежда със студен въздух. Казахте ми, че проблема най-вероятно е в самото парно и да отида на майстор. Живея в Стрелбище и нямам майстор, който да ми поддържа колата до нас. Демек няма човек, който да я познава. Консумативи съм сменял на няколко места, поради това, че съм вечно в движение и най-ми е било удобно в Ал.Ауто. и Друмник. В Първия сервиз вече не стъпвам по ваш съвет, във втория мисля че не биха се заели с проблема ми. Имам нужда от свестен майстор близо до вкъщи или поне да ми дадете съвет къде да отида за това пусто парно, какво точно да се прави, колко струва горе-долу като труд и колко време би отнело на въпросния майстор. Благодаря ви предварително, защото е зима и просто вече нямам сили да се боря със студа ) Димитър Павлов

    #2
    провери си сам входящия и изходящия мъркуч на парното ако са еднакво топли според мен радияторчето ти е полузапушено и не отдава достатъчно топлина ако
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Ще използвам темата, за да споделя и моя проблем. Той всъщност не е голям проблем, но все пак... Та значи моето парно си бачка като цяло добре. Прави ми впечатление обаче, че след като сменя степента на затопляне (примерно било е на max, а го връщам към средата), доста бавно реагира, трябва да минат 1-2 минути, за да се усети разлика. Нямам представа дали е нормално това. Забелязах, че реагира бързо, ако от крайно дясно (отопление на max) превключа в крайно ляво положение и тогава пак върна на средата например. Тогава веднага си реагира и започва да затопля по-слабо.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        стеф, благодаря. но в общи линии нищо не ми помагаш. аз имах и други въпроси

        Коментар


          #5
          mitenze написа:
          стеф, благодаря. но в общи линии нищо не ми помагаш. аз имах и други въпроси
          ами ако имаш предвид за "други въпроси "сервиз в който може да закараш колата не знам, защото съм от пловдив , съвета ти го дадох за да си откриеш сам проблема а не майстора да ти смени 100 неща и пак да не ти оправи колатаПС не успях да си довърша първия пост сутринта така че да обясня по нататък- ако входящия мъркуч е топъл/горещ/ а изходящия студен най вероятно кранчето/ ако имаш такова/ нещо се ебава.
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Може самото радиаторче да е с прецакана пита ако е вадено преди това за нещо.На едно Пежо му беше същия проблема и се оказа че цялото радиаторче е повредено при предишно вадене въздуха не може да го обхожда добре и да се нагрява както трябва.Възможно е ако имаш кранче да е повредено то (или системата дето го управлява да не го отваря достатъчно).Може да има и някакво запушване в радиаторчето (моето преди да налея антифриз беше замръзнало и се държеше по подобен начин преди да се размрази съвсем и да прекара както трябва).При мен на 4 намалява топлото и започва да охлажда даже колата....сваля с 10-тина градуса температурата на водата ама е нормално за моята система.На 1и 2 топли доста добре като загрее както трябва.Иначе и при мен няма много много парно ама по други причини - освен парното на същия кръг е вързан и изпарителя на газовата и охлажда много водичката.Макар че изпарителя е втори си дава отражение врху работата на колата и аз затова си я карам с малко по-малко течност отколкото трябва за да поддържа нормална температура (все пак заради изпарителя и маркучите събира още около литър течност).
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              парно

              провери и отворено /затворено жила и въздугоотводи щом е обезвъздушено ако езапушено молкото радяторче /малко вероятно/ трудно се оправя /а нямаше ли добавки за тази цел/и провери клапите за въздух АКО НЕ ела на срещата в НЕДЕЛЯ при мен парно идеално но самия мотор не загрява добре сега съм сложил картон пред радятора и нищо 1/4 от деленията сменен е термостата и пак .Провери и отворено-затворено! Жила и въздуховоди. След, като е обезвъздушено, ако е запушено малкото радиаторче (малко вероятно) трудно се оправя. Провери и клапите за въздух. Ако не-ела на срещата в неделя. При мен парното е идеално, но самият мотор не загрява добре. Сега съм сложил картон пред радиатора и нищо! Само 1/4 от деленията хем е сменен термостата!Лека корекция-Vladim!
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: парно

                ще пробвам днес да се весна при един майстор близо до нас, който ми даде един колега от форума. Просто нясои от нещата не ги знам и да ги проверявам сам е загуба на време ,а и най-много да се объркам тотално ) благодаря за съветите.Митко

                Коментар


                  #9
                  Колеги, малко милост към тоз пусти български език! Все-пак писмовен форум сме! По този начин ли пишете заявления, автобиографии и други документи? Най-малкото този начин, показва грубо неуважение към езика ни и участниците във форума!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    колега, имай милост и ти. все пак не сме се събрали да правим диктовки, а да искаме съвети и помощ. хубав ден Митко Павлов

                    Коментар


                      #11
                      mitenze написа:
                      колега, имай милост и ти. все пак не сме се събрали да правим диктовки, а да искаме съвети и помощ. хубав ден Митко Павлов
                      Никой не иска да ти прави диктовки Митко Павлов, а да се спазват елементарни правила от правописа ни, примерно изречението да започва с главна буква и други подобни "дреболии".
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Добре колега. А ти можеш да ми дадеш съвет как според Хегел да си оправя парното. Или според Кант, зависи от настроението.

                        Коментар


                          #13
                          mitenze написа:
                          Добре колега. А ти можеш да ми дадеш съвет как според Хегел да си оправя парното. Или според Кант, зависи от настроението.
                          Като ти барна някоя думичка в Q-то ще ти кажа аз! :P
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            хахахахахаа ))))))))))))) поздрави Митко

                            Коментар


                              #15
                              mitenze написа:
                              Добре колега. А ти можеш да ми дадеш съвет как според Хегел да си оправя парното. Или според Кант, зависи от настроението.
                              И според Кант и според Хегел, трябва да обезвъдушиш системата. Ако сам не можеш да се справиш, иди във Вантотрейд да я прегледат.
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X