Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фарове за Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    diofiat , препоръчай ми какви да си купя за дългите светлини на късите вече сам с Philips Vision Plus( +50%)
    Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
    Polo 1.0, юли 1997г.

    Коментар


      #17
      Слагай и +50% на дългите и ако имаш халогени и на тях такива.Аз лично предпочитам Осрам, но това си е въпрос на личен избор вече.Успех!

      Коментар


        #18
        И аз да попитам туй онуй...Значи вчера си зех фарове с лупи на Депо и немога да ги регулирам - на къси светят направо чудно и правят една много приятна зелено-лилава граница но на дълги светят много по пътя (демек ниско) , а са вдигнати догоре от врътките . Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и как го е решил? П.С. На колегата който е пуснал темата: Продавам си двата стари фара който са оригиналните и рефлекторите им са перфектни , само че са им счупени стойките бях пуснал и обява в Продава ма нещо май е паднала много на долу. 70лв. за двата Ако са ти здрави стойките на старите фарове можеш да ги разглобиш и да сложиш мойте рефлектори...Ше Ьп-на обявата по-късно и ще пусна снимки....

        Коментар


          #19
          CCB написа:
          diofiat , препоръчай ми какви да си купя за дългите светлини на късите вече сам с Philips Vision Plus( +50%)
          По принцип заради тънкият си дизайн рефлекторите на нашите коли са сравнително малки в сравнение с повечето. Така, че дори да регулираш фаровете и да смениш крушките не очаквай чудеса! Определено след, като смениш крушките с такива, които имат 50% по-голяма осветеност се забелязва разлика, но това, което ще ти се иска да видиш. Поради не знам, каква причина стъклата на фаровете ни след време потъмняват. Това също е една пречка да светят добре.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #20
            ще трябва и на реглаж да мина , защото сега много в земята бият .... но преди това ми хрумна що пък да не си сложа и нови крушки преди реглажа, та утре ще ходя да видя за кво става дума , че без хубави фарове - за никаде. благодаря на всички за отговорите колеги
            Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
            Polo 1.0, юли 1997г.

            Коментар


              #21
              nParMaTuK написа:
              И аз да попитам туй онуй...Значи вчера си зех фарове с лупи на Депо и немога да ги регулирам - на къси светят направо чудно и правят една много приятна зелено-лилава граница но на дълги светят много по пътя (демек ниско) , а са вдигнати догоре от врътките . Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и как го е решил?
              Аз имах проблем с дългите - светеха в различна посока и много ме дразнеха. Гледах ги, ходих по сервизи, и нищо - не можело да се регулират дългите поникакъв начин.Една вечер по тъмно викам я да видя да сменя крушките им с някакви други. Сменям и кво мислиш - всичко си светеше направо. Далаверата била, че като съм слагал крушката(тя нали си има две издутинки на металната част) не е влязла добре и като я поразмърдах нагоре-надолу и си влезе като у дома си. Този проблем го имах и на двата фара, но държа да подчертая, че съм ги намествал преди това много внимателно, но ето, че колкото и добре да се постави крушката, докато не я светнеш и насочиш към стена и да я наместваш няма да стане нищо.Така,че спираш колата пред стена и светваш дългите и започваш да наместваш крушката в гнездото.Успех!

              Коментар


                #22
                слагай ксенони и въобще няма да ползваш дългите.
                Fiat Stilo JTD ....sold
                Volvo C 70 ....

                Коментар


                  #23
                  Mescalin написа:
                  слагай ксенони и въобще няма да ползваш дългите.
                  350-400лв. за долни китайски изпълнения? Не мерси! Като станат същите пръчки по стотина лева може да се замисля! Иначе спор няма-в това е бъдещето!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    Vladim написа:
                    Mescalin написа:
                    слагай ксенони и въобще няма да ползваш дългите.
                    350-400лв. за долни китайски изпълнения? Не мерси! Като станат същите пръчки по стотина лева може да се замисля! Иначе спор няма-в това е бъдещето!
                    би ли споделил каква е разликата между долните китайски и горните европейски ... аз ще ти кажа , никаква ... освен цената, стига да знаеш от къде да купуваш. ако искаш можем да се видим на по тъмно ( бира ) и да ти покажа а ти сам да решиш.
                    Fiat Stilo JTD ....sold
                    Volvo C 70 ....

                    Коментар


                      #25
                      Mescalin написа:
                      би ли споделил каква е разликата между долните китайски и горните европейски ... аз ще ти кажа , никаква ... освен цената, стига да знаеш от къде да купуваш. ако искаш можем да се видим на по тъмно ( бира ) и да ти покажа а ти сам да решиш.
                      Никой не оспорва "светенето"! А, като става въпрос за него, защо не сравниш този ксенон с някой фабричен! Иде реч за живота на крушките и изработката на кабели, букси и не на последно място баласти! Нали знаеш... има пищялки по 2лв. на Илиенци, има и по 70лв. Pioneer. За повечето хора няма да има разлика в звука, но за някои... ще има! Няма смисъл да спорим безсмислено. Както казах и аз бих си сложил ксенон, защото знам, каква е разликата. Но 400лв. по никакъв начин няма да дам! Като паднат цените-може. Тогава и крушките ще поевтинеят.P.S. А що се отнася до бирата, мерси! Аз обаче ще си поръчам светло!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #26
                        doofiat написа:
                        nParMaTuK написа:
                        И аз да попитам туй онуй...Значи вчера си зех фарове с лупи на Депо и немога да ги регулирам - на къси светят направо чудно и правят една много приятна зелено-лилава граница но на дълги светят много по пътя (демек ниско) , а са вдигнати догоре от врътките . Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и как го е решил?
                        Аз имах проблем с дългите - светеха в различна посока и много ме дразнеха. Гледах ги, ходих по сервизи, и нищо - не можело да се регулират дългите поникакъв начин.Една вечер по тъмно викам я да видя да сменя крушките им с някакви други. Сменям и кво мислиш - всичко си светеше направо. Далаверата била, че като съм слагал крушката(тя нали си има две издутинки на металната част) не е влязла добре и като я поразмърдах нагоре-надолу и си влезе като у дома си. Този проблем го имах и на двата фара, но държа да подчертая, че съм ги намествал преди това много внимателно, но ето, че колкото и добре да се постави крушката, докато не я светнеш и насочиш към стена и да я наместваш няма да стане нищо.Така,че спираш колата пред стена и светваш дългите и започваш да наместваш крушката в гнездото.Успех!
                        Колега не е от това проблема случвало ми се е и на мен да ги сложа накриво но то се усеща защото после трудно се слага скобата дето викаш влезнаха си като у дома си.Пък и аз крушките ги слагах на свалени фарове.Проблема е очевиден-на старите фарове в сравнение с новите хода на рефлектора нагоре-надолу е по-голям трябва пак да смъкна един от новите и да го сравня със стария и да открия 10-те разлики-демек кое го ограничава новия фар нагоре.Пък ако някой го е открил тоз ограничител да си каже да не се стеснява.Съвети не отказвам за което мерси на колегата doofiat!

                        Коментар


                          #27
                          Vladim написа:
                          Поради не знам, каква причина стъклата на фаровете ни след време потъмняват.
                          някаква идея как се почистват , за да върнат предишния блясък
                          Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                          Polo 1.0, юли 1997г.

                          Коментар


                            #28
                            CCB написа:
                            някаква идея как се почистват , за да върнат предишния блясък
                            Имаше теми на колеги, които са раглобили фаровете си ,почистили стъклата и внимателно рефлекторите. Според мен самото стъкло трябва да се мине през някаква киселинна баня, или нещо подобно. Само с парцал и спирт едва ли ще има, кой знае, какъв ефект... е... по-добре ще е от непочистено, но така, или иначе ще се отваря фара (има рима) по-добре да се свърши работата качествено!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #29
                              те мойте не са много потъмняли де..... обаче никога информацията за нещо не е в излишък
                              Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                              Polo 1.0, юли 1997г.

                              Коментар


                                #30
                                Колеги, стъклата на фаровете са потъмнени фабрично, за да се "връзват" с потъмнените стъкла на Браво/Брава (това само дизайнер може да го намисли). С каквото и да ги чистиш няма да станат 100% бели. Виж китайските стъкла наистина са бели и пропускат повече светлина в сравнение с оригиналните.
                                Брава 1.6 16V ELX
                                Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

                                Коментар

                                Working...
                                X