Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Когато се сменя броня, какво се прави с номера?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Когато се сменя броня, какво се прави с номера?

    Предстои ми смяна на задна броня... та ми е интересно какво се прави със задния номер, който е занитен на няколко места. Как се сменя и какво се прави?
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    #2
    по принцип този нит със знака на КАТ е проблемапреди време приятел имаше подобен въпрособаче познат в КАТ набързо му сложи нит
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      На мен ми се наложи да махам номера, когато сменях крушката за осветяване на самият номер и въпросният нит (аз има само един, а не няколко, както си писал) го махнах с една по-голяма отверка и след това си го поставих пак на мястото му, без да ми създава каквито и да е проблеми!
      Bravo 1,6 16V

      Коментар


        #4
        Най-хубаво се опитай да извадиш нита без да го деформираш и после да си го сложиш на новата броня.
        BRAVA 1,4 12V
        Nissan Navara

        Коментар


          #5
          отива се в КАТ със старата броня и номер и се пише молба за нов болт, плащаш 2-3 лева и за 5 минути си готов. поне в благоевград е така. бързо и безболезнено. успех. но за тези пари и време не си струват разправиите да се занимаваш сам и да рискуваш.
          TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

          Коментар


            #6
            Аз като сменях броня после си хванах номера с 2 рапидки
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #7
              Re: Когато се сменя броня, какво се прави с номера?

              Mazgarev написа:
              Предстои ми смяна на задна броня... та ми е интересно какво се прави със задния номер, който е занитен на няколко места. Как се сменя и какво се прави?
              направо в КАТ. нов болт ще ти шибнат .Не случайно не може да се сваля лесно ! нали не искаш да се събудиш някоя сутрин без номера ,и да бъдеш обявен за нац.издирване !!! А в най -добрият случай ако караш без номер (ако случайно ти го гепят или падне) ,свят ще ти се извие от глобите ! Нали вече сме хЕвропейци
              фиатче Браво 2.0

              Коментар


                #8
                Ам брата като си удари колата си го хвана с обикновен нит и после му се наложи да минава през КАТ и само обесни какъв е случая и те му казаха че няма проблем да си кара така (при него ставаше дума за преден номер и там му е специалния нит понеже задния е по-друг и по-странно хванат).Иначе по повод глобите - днес гледах как едни ентусиасти теглиха един Пасат без номера в центъра на София на Орлов Мост и си минаха покрай катаджията а той се направи че не гледа натам и нищо не вижда....смях
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  zfa159 написа:
                  ...минаха покрай катаджията а той се направи че не гледа натам и нищо не вижда....смях
                  Това им е редовен номер, дори се чудя за, какво взимат заплати понякога. Преди почти година в началото на Стамболийски, където има непрекъсната линия един лъскав джип направи обратен завой на два метра от полицаите. Аз им се разсвирих с клакосна и започнах да им соча този с джипа. В първият момент се стреснаха от клаксона след това се обърнаха с гръб към мен... А относно нита-и мен ме чака подобна операция на пролет. Според мен тези които оправят броните отдавна са му намерили цаката, че ние да го мислим! Според мен старият нит може да се свали и после да се лепне с течен метал. Друг е въпроса, че, ако някой понатисне номера по-силно и номера се деформира така залепеният нит ще падне. Май никъде в закона не пише, че нямаш право да караш без нит... Полицаите едва ли ще те проверят, ако те спрат! Най-много някой прилежен чиновник, като минаваш на преглед да се заяде, че да му дадеш 5лв. отгоре.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Ами аз незнам дали някой е виждал тази снимка на предницата на джипа на брата след като го удари челно в стълб.Това отпред беше предната греда.Пред нея имаше броня с номер....номера се сещате на какво прилича (тънък е като вестник) и като минава на преглед никой не се е сетил да пита за нит и т.н. макар че нито отпред нито отзад има специален нит.И двата са обикновенни нитове.Един познат си "пререгистрира" Жигулата сам пред блока - взе си друго купе (неговото беше изгнило).Премести си двигателя и след това си премести и номера и всичко без да се затрудни от нит-а.Някак го отвори с клещи и отвертка и после го сложи на новото му място с малко чукче и подложка отзад за да се сплеска пак както трябва отзад.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #11
                      Абе за 5 лв няма смиъл да се прави цигания. Ходи си в КАТ да ти го занитят с нов . Колегата каза. Тоя нит отзад е именно затова. Да не може да се свали толкоз лесно номера. Иначе ще те пуснат за издирване без табелките. А колегата дето му е направило впечатление за пасат-а без номерата бърка. И ние така теглихме на едни познати колата до КАТ за регистрация. Когато управляваш МПС без табели попадаш под удара на закона. Когато обаче го дърпаш ти не УПРАВЛЯВАШ МПС. Вратичка в закона. Кво да я правиш.

                      Коментар


                        #12
                        The_Wicker_Man написа:
                        Абе за 5 лв няма смиъл да се прави цигания. Ходи си в КАТ да ти го занитят с нов . Колегата каза. Тоя нит отзад е именно затова. Да не може да се свали толкоз лесно номера. Иначе ще те пуснат за издирване без табелките. А колегата дето му е направило впечатление за пасат-а без номерата бърка. И ние така теглихме на едни познати колата до КАТ за регистрация. Когато управляваш МПС без табели попадаш под удара на закона. Когато обаче го дърпаш ти не УПРАВЛЯВАШ МПС. Вратичка в закона. Кво да я правиш.
                        Всяко ходене в КАТ леко ме изприщва! А между другото идеята на нита едва ли е държи номера... по същата логика трябваше да слагат нитове и на предния номер, а не да ме питат дали искам една, или две рапидки на предният номер
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Да де ама за да теглиш мпс искат гражданска - как става без номера???
                          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                          Коментар


                            #14
                            недей да ходиш в никакъв кат.свалил съм над 200 номера и 80% от номерата в страната ни не са занитени.вземи някой по-тънак секач или лист от механична ножовка и го отсечи между подложката и бронята.след това го преплескай с чук към номера за да не изпадне и го слагай.няма да имаш никакъв проблем.с това лутане по кат само ще си губиш времето.
                            punto 1.2 16v sporting

                            Коментар


                              #15
                              koleto написа:
                              недей да ходиш в никакъв кат.свалил съм над 200 номера и 80% от номерата в страната ни не са занитени.вземи някой по-тънак секач или лист от механична ножовка и го отсечи между подложката и бронята.след това го преплескай с чук към номера за да не изпадне и го слагай.няма да имаш никакъв проблем.с това лутане по кат само ще си губиш времето.
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X