Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въппроси за fiat panda 1.3 multijet 4x4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въппроси за fiat panda 1.3 multijet 4x4

    Здравейте и благодаря за приема, нов съм във форума.
    От известно време си мисля да си купя автомобил и тази модификация на Фиат Панда 4х4 с 1,3 л дизелов двигател ми грабна окото.
    https://s1.cdn.autoevolution.com/ima...4x4-4662_8.jpg

    Да си призная нищо конкретно за модела не зная.
    Интересува ме колко е надежден при ежедневно шофиране. Създава ли някакви проблеми тази модификация производство след 2014 г?
    Има ли скъпа поддръжка?
    За какво да гледам и да внимавам при покупка втора употреба?
    Колко е икономичен този дизелов двигател? Създава ли проблеми?
    Надеждна ли е ел системата на автомобила?
    Кое най-често се разваля?
    Може ли да се ползва с 14 цола колела?
    И колко широка джанта с максимално възможно отместване навън (за да се увеличи следата) е възможно?
    Тази Панда, позволява ли лифтиране минимум с 3 см?
    Какви са размерите на централен отвор и между болтово разстояние на джантите за този модел Панда?
    Колко е надеждно и ефективно тази схема на 4х4?
    Проблемна ли е вискомуфата и трансмисията като цяло?
    От къде мога да си намеря подробно ръководство за ремонт и експлоатация, дори срещу заплащане?

    Сигурно ще възникнат и други въпроси но за момента за това се сещам.
    Благодаря много на отзовалите се

    Поздрави

    #2
    https://stillrunningstrong.com/car-s...iat/panda-mk2/
    Виж тук дали ще намериш отговори ,като за начало.
    Последна редакция от kiriluz1; 01.03.2022, 21:16.

    Коментар


      #3
      Колегата "nakatasan" търси отзиви за последното поколение Fiat Panda mk4 (Typ319).
      В тази брошура от линка може да се намери доста добра обща информация за модела + за 4x4 версията.
      https://autocatalogarchive.com/wp-co...da-2013-UK.pdf
      https://aftersales.fiat.com/elum/Mod...N_EU&cat=lib#1 <- Хендбука на
      Fiat Panda mk4 (Typ319)
      https://www.wheel-size.com/size/fiat/panda/2015/ <- размери на джанти, централен отвор и болтове..
      Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
      Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
      Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
      Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

      https://www.fiat-uno.org/

      Коментар


        #4
        Здравейте, благодаря за линковете.
        А дали има някой който има такъв автомобил и да сподели впечатление?
        Не искам да останете с впечатление, че обиждам марката, но тези дву цилиндрови 0,9 л двигатели ми се струват смешни. И за магистрално шофиране ще дават преразход на бензен. Не зная и извън пътя колко добре ще се справят.
        Харесва ми дизеловият двигател, за моите цели мощността и въртящият момент са ми достатъчни. Но се притеснявам, че ще имам проблеми с тези филтри за изгорелите газове. До колкото зная, бързо се запушват при използване на автомобила на къси разстояния. А аз този автомобил смятам да го ползвам като ежедневен, да ходя на работа през уикенда да си ходя на вилата, през почивката като ходя по планини някъде, да не се притеснявам, че няма да мина, но и като се движа по магистралата да не е муден автомобила с включен климатик и да не ми дава висок разход на гориво. Па магистрали в зависимост от пътната обстановка скоростта, която поддържам е 80-130 км/ч, а когато изпреварвам колона от автомобили, където се спре стрелката на скоростомера. Тогава понякога и с максимална скорост съм се движил. Говоря за настоящият ми автомобил. Разходът е повече от добър, но автомобилът е доста стар и искам да го сменя с нещо съвременно. До сега дизелов автомобил не съм карал и не съм поддържал. Та ще е интересно ако взема дизел
        Поздрави

        Коментар


          #5
          nakatasan написа: Преглед на мнението
          Здравейте, благодаря за линковете.
          А дали има някой който има такъв автомобил и да сподели впечатление?
          Не искам да останете с впечатление, че обиждам марката, но тези дву цилиндрови 0,9 л двигатели ми се струват смешни. И за магистрално шофиране ще дават преразход на бензен. Не зная и извън пътя колко добре ще се справят.
          Харесва ми дизеловият двигател, за моите цели мощността и въртящият момент са ми достатъчни. Но се притеснявам, че ще имам проблеми с тези филтри за изгорелите газове. До колкото зная, бързо се запушват при използване на автомобила на къси разстояния. А аз този автомобил смятам да го ползвам като ежедневен, да ходя на работа през уикенда да си ходя на вилата, през почивката като ходя по планини някъде, да не се притеснявам, че няма да мина, но и като се движа по магистралата да не е муден автомобила с включен климатик и да не ми дава висок разход на гориво. Па магистрали в зависимост от пътната обстановка скоростта, която поддържам е 80-130 км/ч, а когато изпреварвам колона от автомобили, където се спре стрелката на скоростомера. Тогава понякога и с максимална скорост съм се движил. Говоря за настоящият ми автомобил. Разходът е повече от добър, но автомобилът е доста стар и искам да го сменя с нещо съвременно. До сега дизелов автомобил не съм карал и не съм поддържал. Та ще е интересно ако взема дизел
          Поздрави
          Всеки автомобил си има ниша. Каране по магистрала и изпреварване на колона не е силата на Панда, че и 4х4. Това е малка градска кола , а 4х4 е евтин 'полу-джип' , който разчита на ниско тегло и къса база за да е адекватен на ЛЕК офрроуд. Няма как да го сравняваш например с 4х4 Октавия. Не се сравняват круши с електрически крушки.

          Коментар


            #6
            Разгледай Фиат Седичи.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Разгледай ФиатСедичи.


              Той е като Сузуки SX4, но мощността им е над 101кс. А аз не искам да я надвишавам...

              PM_u_bo, в момента съм с Нисан Микра 54 к.с. Също градски автомобил. Не ми е приоритет бързото изпреварване и шофирането основно по автомагистрала. До сега само бензинови двигатели съм управлявал и поддържал. С дизеловият ще трябва да се уча ... Приоритет е тихото купе. С тая 5 степенна скоростна кутия може би няма да е от най-тихите купета...
              Поздрави

              Коментар


                #8
                nakatasan написа: Преглед на мнението

                Той е като Сузуки SX4, но мощността им е над 101кс. А аз не искам да я надвишавам...

                PM_u_bo, в момента съм с Нисан Микра 54 к.с. Също градски автомобил. Не ми е приоритет бързото изпреварване и шофирането основно по автомагистрала. До сега само бензинови двигатели съм управлявал и поддържал. С дизеловият ще трябва да се уча ... Приоритет е тихото купе. С тая 5 степенна скоростна кутия може би няма да е от най-тихите купета...
                Поздрави
                Всъщност 'той Е сузуки sx4'.
                по-новите години коли в тоя клас са по-шумни сравнено с преди - просто поевтиняване.

                Коментар


                  #9
                  nakatasan написа: Преглед на мнението

                  Той е като Сузуки SX4, но мощността им е над 101кс. А аз не искам да я надвишавам...

                  PM_u_bo, в момента съм с Нисан Микра 54 к.с. Също градски автомобил. Не ми е приоритет бързото изпреварване и шофирането основно по автомагистрала. До сега само бензинови двигатели съм управлявал и поддържал. С дизеловият ще трябва да се уча ... Приоритет е тихото купе. С тая 5 степенна скоростна кутия може би няма да е от най-тихите купета...
                  Поздрави
                  Кое в мощноста над 74kw те притеснява,данъкът ли.Ако се заинтересуваш от Седичито ще ти отговоря на това което те интересува.
                  Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                  Коментар


                    #10
                    milen11 написа: Преглед на мнението
                    Кое в мощноста над 74kw те притеснява,данъкът ли.Ако се заинтересуваш от Седичито ще ти отговоря на това което те интересува.
                    Да си призная, все още проучвам нещата и не съм се спрял на конкретен модел. Но не съм "фитипалди" и мощност над 101 к.с. не ми е нужна. Търся практичен автомобил, с който да мога да ходя навсякъде. Не съм фен на екстремния оффроуд. Да е с евтина поддръжка с минимална консумация на гориво. Знаят се какви са цените на горивата в момента. А и тенденцията е да се увеличават още повече... От както имам и поддържам автомобил, съм забелязал, че най-скъпия разход е горивото, после са гумите, данък, ГО. И да се надяваме, че няма да възникне някакъв крупен ремонт поради повреда. Евентуално смяна на дискове и амортисьори, ауспухова система, които също са си консуматив. Накладките не ги пиша, защото също са консуматив, който може да се планува във времето и да не е в тежест за месечния бюджет.
                    Поздрави
                    Последна редакция от nakatasan; 10.03.2022, 12:28.

                    Коментар

                    Working...
                    X