Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за цена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за цена

    Здравейте. Искам първо да се извиня, ако темата не е за този раздел и ако модераторът реши, нека да я премести в правилният такъв. Та на въпросът, имам Fiat Tempra S.W. 4х4 , която по стечение на обстоятелствата стана и турбинирана. Турбинирането е правено по всички правила и е дефакто, като с двигател от Дедра Турбо Интеграле. Но понеже имам още две коли и нещо започват разходите да ми идват в повече, обмислям да пусна темпрата в продажба. Та ме интересува вашето мнение, какви пари ориентировъчно да искам за колата. Не гоня цел печалба, но търся оптимална цена за кола в почти перфектно техническо състояние. Утре колата влиза за цялостно пребоядисване.
    Благодаря ви за вниманието и лек ден!

    #2
    shotokanarai написа: Преглед на мнението
    Здравейте. Искам първо да се извиня, ако темата не е за този раздел и ако модераторът реши, нека да я премести в правилният такъв. Та на въпросът, имам Fiat Tempra S.W. 4х4 , която по стечение на обстоятелствата стана и турбинирана. Турбинирането е правено по всички правила и е дефакто, като с двигател от Дедра Турбо Интеграле. Но понеже имам още две коли и нещо започват разходите да ми идват в повече, обмислям да пусна темпрата в продажба. Та ме интересува вашето мнение, какви пари ориентировъчно да искам за колата. Не гоня цел печалба, но търся оптимална цена за кола в почти перфектно техническо състояние. Утре колата влиза за цялостно пребоядисване.
    Благодаря ви за вниманието и лек ден!
    Дребен пропуск при тунинговането на даден автомобил, може да доведе до тотална щета на двигател турбина или ск.кутия. Реално 'пипаните' коли имат по-ниска цена от фабричните поради тази причина.
    Ако колата е подготвена както трябва - добра цена може да се вземе от някой, който е бил вътре в процеса на тунинговането и знае не само какво е правено, но и как точно е правено. Тоест механика, който го е правил или някой негов човек.

    Коментар


      #3
      Тунинговането е направено по "учебник". Колата е на 45 000 от ремонта и до скоро се караше като ежедневен автомобил. Тези които имат интерес за процеса, нека пишат на л.с.

      Коментар


        #4
        shotokanarai написа: Преглед на мнението
        Тунинговането е направено по "учебник". Колата е на 45 000 от ремонта и до скоро се караше като ежедневен автомобил. Тези които имат интерес за процеса, нека пишат на л.с.
        Този , който продава колата и иска да вземе пари за нея, дали има интерес да сподели ако нещо не е 'правено по учебник' , как мислите?

        Коментар


          #5
          Ако турбо преправянията са правени с много пари и влагане на материали, трябва да кажеш резултата, за да може да се предположи цена.
          Ако просто е турбинирана, но почти всичко си е сток, цената ще бъде символична. Някъде малко повече от колкото ще дадеш за пребоядисването. Ако въобще се намери кой да я купи. Нещо както в момента има една обява за заводско ЦД за Мареа/Браво/а, на космическа цена. Това ЦД почти да го подаряваш, вече трудно ще се намери кой да го вземе. Тази обява просто е сбъркала времето и цената с едни около 20 години.
          Последна редакция от BO; 01.03.2022, 19:51.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Автомобилът си го закупих за семеен преди 8 години. Той заводски си е интеграле. Направих му ремонт на главата, че имаше малко проблеми с нея и така си го търкалях 2-3 годинки, като на 60 к км от ремонта глутна вода на 3 цилиндър. И тогава си рекох я дай да става турбиниран. След дълго търсене намерих двигател от дедра турбо. С доставката от Сф ми стъпа на 750 лв. Оказа се, че почти нищо не ставаше от този двигател. Турбинатя беше от някакъв дизелов автомобил, кулерът пукнат, блоу офа и той. Само ел инсталацията и периферията по горивната система. От там с много търсене и помощ на хора от този и Ланча форума успях да посъбера някои неща. Нови ковани бутала Wiseco от Хийд 91, турбина от германия, рециклирана и с две години гаранция , чисто нов комплект съединител Luc, компютър специално за 4x4, защото ABS минава през него и при включване на блокажа на задния диф компа изключва ABS. В момента си е стоково 170 к.с. Лака по предния капак и таван беше много олющен и колкото да го отлагах, нямаше как, дадох я за боядисване. След ремонта, който беше 2016г. до края на 2020 си я карах като ежедневна кола. Но си купих по нова за семейна и от тогава я карам по 1 път на седмица макс и то не повече от 40-50 км. Правих си я за мен и съм си казал, че е вечно моя Но Напоследък разходите се увеличиха, децата растът и покрай тях разходите също. И се замислих, ако се намери някой ентусиаст като мен и иска такъв автомобил, защо да не се разделя с него. Че три граждански и три данъка на година вече започват ми идват в повечко. Не търся печалба, защото ми е ясно, че няма как да стане това. Само буталата ми са 1800 лв. а турбината 1000. По принцип мога да й вдигна мощността, но за да нямам проблем със съеденител и скоростна кутия, трябва да е макс. 15% или да стане около 200 к.с.
            Иначе много добре ми е ясно, че продажбата на тези автомобили е трудна. Но кой знае...навремето продадох едно Жигули на един германец

            Коментар


              #7
              Демек колата си е стокова. Буталата са тотално излишни в случая.
              Не я боядисвай и се надявай, че някой въобще ще се намери да я купи и за 2000 лв. Така ще можеш да докараш макс 3000, примерно.
              Най-много да получиш оферта за 4х4, че това струва някакви пари, ако някой е решил да си прави по-сериозен проект, защото и с регистрацията в друг град ще имаш проблеми.
              Но знае ли се. Може някой украинец да се появи...
              Последна редакция от BO; 02.03.2022, 02:48.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Е как са излишни бре? Да сложа атмосферни бутала ли???? А ако случайно не си търсил скоро турбо бутала за осем клапанова Ланча, тогава няма и да знаеш защо съм сложил Wiseco!

                Коментар


                  #9
                  Все тая какви са буталата. Тази кола си е абсолютно стандартна и продажбата ѝ ще е много трудна. Направил ли си главата - бронзови водачи, портвания и т.н.? Усилил ли си цялото силово предаване, скоростна кутия и т.н.? Въобще подготвена ли е за 300+ коня?
                  Ако си се надявал да вземеш 5-7к за нея, просто забрави този мираж.
                  Просто мнение, което потърси.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар

                  Working...
                  X