Колега прегледай бушоните защото може да има бушон за дросела колкото и не логично да звучи и старата клапа като е изгоряла да е изгорила и бушона и затова да не работи и новата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФиАт Стило 1.6 16v не пали дросела не реагира
Collapse
X
-
За съжаление и твоя ЕКУ е полу умрял вече.Това за дросела ти е 100% от него.И при мен беше същото.И аз имах два дросела по едно време ..за проби .Потърси има и тема някъде.Имаше един мошеник Мишев или подобен ги ремонтира ЕКУ,но е само временно няколко месеца и после умират пак.А и преди беше за 400лв, сега нз.Но не си струва ! За съжаление ще трябва да смяняш колата.И по-добре ! Ще се отръвеш от нерви .ЕКУ -то е слаботто място на тази кола
Коментар
-
Говорих този Мишо все още иска 400 лв. за ремонт. Най хубавото при нас е, че вчера колата запали, въпреки че дава грешки. Преди около 2 седмици беше абсолютно мъртва. Малко си поиграх с компа, но нямахме възможност да тестваме резултата, та вчера даде време и синът успял да я запали, колата е негова. Още не сме я закачали на диагностика за да видим какви са точно грешките, нямаме време, пък и студа си казва думата. Зор нямаме, имаме и други коли, така че ще почака.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоГоворих този Мишо все още иска 400 лв. за ремонт. Най хубавото при нас е, че вчера колата запали, въпреки че дава грешки. Преди около 2 седмици беше абсолютно мъртва. Малко си поиграх с компа, но нямахме възможност да тестваме резултата, та вчера даде време и синът успял да я запали, колата е негова. Още не сме я закачали на диагностика за да видим какви са точно грешките, нямаме време, пък и студа си казва думата. Зор нямаме, имаме и други коли, така че ще почака.
А при тоя Мишев няма смисъл да я правиш.Ще се набуташ 400лв и след 2-3 месеца ще почне отначало !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар