Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Qubo 1.4 бензин 2011г. проблем скоростен лост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Qubo 1.4 бензин 2011г. проблем скоростен лост

    Здравейте, купих въпросното кубо, но скоростния лост "хлопа" много.Някой може ли да каже лоста на жила ли е или има някакви пластмасови джаджи за смяна.И ако може някой с повече опит да каже къде са слабите места за да ги сервизирам.Мерси.

    #2
    Предпологам е същото като при мен - лоста има празен ход напред и назад на всяка скорост Според някои е нормално, според други се оправя със смяна на една щанга
    https://www.ebay.co.uk/itm/185159531...oAAOSwzjNdUHjC

    пс - доста ниска активност във форума

    Коментар


      #3
      Тука го дават че е със жила може да пипатш Микрона за пробелмите mikrondocev.com
      ябълките където свършва жиото да са разбити

      https://www.megaparts.bg/product/1688521648#gallery

      https://www.autopower.bg/%D0%B6%D0%B8%D0%BB%D0%BE-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8-linex-fiat-qubo-1.4-natural-power-225axc1a-144451-g5210c812-i31160390.html
      може да питаш
      Последна редакция от kluchar; 15.02.2022, 22:46.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        kluchar написа: Преглед на мнението
        Тука го дават че е със жила може да пипатш Микрона за пробелмите mikrondocev.com
        ябълките където свършва жиото да са разбити

        https://www.megaparts.bg/product/1688521648#gallery

        https://www.autopower.bg/%D0%B6%D0%B8%D0%BB%D0%BE-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8-linex-fiat-qubo-1.4-natural-power-225axc1a-144451-g5210c812-i31160390.html
        може да питаш
        Обикновено разбит е механизма на скоростната кутия, а не ябълките. Ако те са разбити просто изкача жилото и оставаш без скоросати на пътя. Не ме питай от къде знам

        Коментар


          #5
          Ако с жила - има две втулки на скоростния лост - може и там да е проблема.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #6
            Тогава като начало да се откачи маншона на скоростния лост и да се види вътре как е .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              При мен се оказа,че самата пластмаса е разбита. реших проблема с нов ( продава се с поръчка само оригинален за 600 лева с отстъпката). Затова съветвам всички, които купуват Кубо или производните модели да бъдат много внимателни. Моята беше УЖ на 1450000 км. , но се оказа, че е на 350000 км. Купих я от един пернишки боклук, който ми обясняваше как само жена му я карала. Ако километража ви мига не я купувайте -въртяна е. Ако скоростият лост хлопа значи е на поне 300000.

              Коментар


                #8
                как разбрахте реалния пробег?

                Коментар


                  #9
                  Само при добър диагностик може да се разбере.Но че нещо е бърникано става ясно ако мига километража.

                  Коментар


                    #10
                    Качи някоя снимка, може и на стария механизъм.
                    Да поясня - не се заяждам,
                    ако просто си беше дал едни 100 лв на диагностик, нямаше да купиш кола на 350 000 км вместо на 145 000 км.
                    Тези 600 лв за механизма са ти най-малкия разход за 350 000 ...

                    Коментар


                      #11
                      Диагностика ми е приятел-цена за диагностика=0.Това първо.Второ.Не съм писал за да ми обясняваш какви са ми разходите, а за да помогна на някой.Трето.Пак щях да я купя и на 350000.

                      Коментар


                        #12
                        Тук си говорим - ако имаш намерение да ограничаваш кой за какво да пише - давай
                        Иначе - ок , добре е да се знае, че има купувачи за коли карани в Бг и на над 350 000 км.
                        Форума е за това - да се обменят мнения и да се трупат знания - за мен тази тема бе полезна
                        иначе пак да се цитирам "не се заяждам' - ако успееш да преодолееш чувствата си от това как са те прецакали перничани, ще можеш да вземеш и разумно решение, вместо да действаш с емоция.
                        Кола на 350 000 има задължително нужда от:
                        - амортисьори
                        - пружини
                        - радиатор(и)
                        -пълна ревизия на спирачки
                        - съединител
                        - някои от лагерите
                        - водна помпа
                        - термостат
                        -проверка на главата дали надува -леко или по-сериозно
                        - проверка със ендоскоп на състоянието на цилиндрите и клапаните
                        - проверка колко точно масло гори и защо

                        това имах предвид.
                        Последна редакция от PM_u_bo; 11.06.2022, 16:37.

                        Коментар


                          #13
                          victtorbg написа: Преглед на мнението
                          Само при добър диагностик може да се разбере.Но че нещо е бърникано става ясно ако мига километража.
                          нямаше ли опция в multiecuscan да се види километража.. нещо като rewrite odommeter май беше. На моята кола там пише същата стойност на която взех колата

                          Коментар


                            #14
                            Optimst5 написа: Преглед на мнението

                            нямаше ли опция в multiecuscan да се види километража.. нещо като rewrite odommeter май беше. На моята кола там пише същата стойност на която взех колата
                            Тук съм съгласен с теб на 100%

                            Коментар


                              #15
                              PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                              Тук си говорим - ако имаш намерение да ограничаваш кой за какво да пише - давай
                              Иначе - ок , добре е да се знае, че има купувачи за коли карани в Бг и на над 350 000 км.
                              Форума е за това - да се обменят мнения и да се трупат знания - за мен тази тема бе полезна
                              иначе пак да се цитирам "не се заяждам' - ако успееш да преодолееш чувствата си от това как са те прецакали перничани, ще можеш да вземеш и разумно решение, вместо да действаш с емоция.
                              Кола на 350 000 има задължително нужда от:
                              - амортисьори
                              - пружини
                              - радиатор(и)
                              -пълна ревизия на спирачки
                              - съединител
                              - някои от лагерите
                              - водна помпа
                              - термостат
                              -проверка на главата дали надува -леко или по-сериозно
                              - проверка със ендоскоп на състоянието на цилиндрите и клапаните
                              - проверка колко точно масло гори и защо

                              това имах предвид.
                              Никак няма да е зле да спреш да спамиш.Ако искаш да се правиш на умен и много разбиращ си отвори тема и бълвай спам до небето.
                              П.С. Как реши че са ме прецакали не знам.

                              Коментар

                              Working...
                              X