Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Налягане в бензинова рейка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Налягане в бензинова рейка

    Здравейте , някой запознат ли е , как се осъществява контрола в налягането на бензина в рейката към бензиновите дюзи ? Има ли регулатор който да поддържа налягане от 2.8 до 3.2 атм.както е в повечето автомобили ? Конкректно ме интересува при Фиат СТИЛО 1.6 бензин как се постига това ? В края на рейката къде стоят повечето регулатори на налягане и вакуум маркуч има само винтил под капачката ?
    Стило 1.6

    #2
    При Мареа 1,6 пластмасов колектор това е единствения параметър ,който се приема за сигурен и не се мери от датчик. Поддържането на налягане се осъществява от регулатор на горивото,който се намира в кошницата на бензиновата помпа и системата е еднопроводна(от помпата до двигателя има само една тръба),по-стария начин беше с регулатор на бензиновата рейка и две тръби,една от помпата до ДВГ и една от рейката до резервоара(излишен бензин). При Стилото предполагам е еднопроводна.

    Коментар


      #3
      kiriluz1 написа: Преглед на мнението
      При Мареа 1,6 пластмасов колектор това е единствения параметър ,който се приема за сигурен и не се мери от датчик. Поддържането на налягане се осъществява от регулатор на горивото,който се намира в кошницата на бензиновата помпа и системата е еднопроводна(от помпата до двигателя има само една тръба),по-стария начин беше с регулатор на бензиновата рейка и две тръби,една от помпата до ДВГ и една от рейката до резервоара(излишен бензин). При Стилото предполагам е еднопроводна.
      Има и втори провод който минава през канистар филтър и от там обратно за доизгаряне на горивото и там има електически датчик, клапан който не знам как действа . Проблема за който се интересувам е , че когато колата не се кара по дълго от 6-8 часа запалва веднага , но изгасва или притриса като при липса на гориво след 20 -30 секунди и ако подадеш малко газ да се изфорсира за момент се оправя и си работи стабилно . Най силно се проевява този симптом при студено време . Мисля , че се губи част от горивото именно през този датчик , но незнам дали съм прав. Иначе е малко досадно да е палиш втори път или да е дебнеш да не загасне след 20 секунди и да подаваш газ докато премине този момент.

      --- Автоматично слети последователни мнения ---

      Уточнявам ,че колата се кара само на бензин и е с нова помпа и има втори маркуч до резервоара , това е сигурно . Не знам как регулират налягането в безиновата рейка дали е чрез клапана за излишното гориво преди канистър филтъра ?
      Стило 1.6

      Коментар


        #4
        Има и втори провод който минава през канистар филтър и от там обратно за доизгаряне на горивото и там има електически датчик, клапан който не знам как действа ... Мисля , че се губи част от горивото именно през този датчик , но незнам дали съм прав.... . Не знам как регулират налягането в безиновата рейка дали е чрез клапана за излишното гориво преди канистър филтъра ?
        Това е филтър за бензинови пари и няма нищо общо с налягането в рейката. Просто иди в нормален сервиз.

        Коментар


          #5
          Колегата преди мен ти е отговорил. Бензиновите пари влизат в двигателя при определени условия. За регулирането на налягането съм ти обяснил как е. В кошницата на помпата има регулатор който гарантира налягането. Няма датчик който го мери,това е параметър който се смята за константа. Проблема ти е друг. Бих ти препоръчал ресетване на бензиновото ЕКУ,след това проверка на свещи и бобини,засмукване на въздух,почистване на дроселова клапа. А преди всички тези работи смяна на бензиностанцията и бензина.
          http://premierautotrade.com.au/news/images/fuel-pressure-regulators/IN-Tank-Regulator.jpg
          Това е варианта за захранване с гориво при Стило. Винтила в края на рейката е за измерване на налягането с манометър.
          Последна редакция от kiriluz1; 05.02.2022, 21:37.

          Коментар


            #6
            kiriluz1 написа: Преглед на мнението
            Колегата преди мен ти е отговорил. Бензиновите пари влизат в двигателя при определени условия. За регулирането на налягането съм ти обяснил как е. В кошницата на помпата има регулатор който гарантира налягането. Няма датчик който го мери,това е параметър който се смята за константа. Проблема ти е друг. Бих ти препоръчал ресетване на бензиновото ЕКУ,след това проверка на свещи и бобини,засмукване на въздух,почистване на дроселова клапа. А преди всички тези работи смяна на бензиностанцията и бензина.
            http://premierautotrade.com.au/news/...-Regulator.jpg
            Това е варианта за захранване с гориво при Стило. Винтила в края на рейката е за измерване на налягането с манометър.
            Стило 1.6

            Коментар


              #7
              Четох някъде че парите от канистъра се пропускали само при високи обороти на двигателя. При мен са затапени и маркуча е отрязан за да не ми пречи
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар

              Working...
              X