Здравейте , някой запознат ли е , как се осъществява контрола в налягането на бензина в рейката към бензиновите дюзи ? Има ли регулатор който да поддържа налягане от 2.8 до 3.2 атм.както е в повечето автомобили ? Конкректно ме интересува при Фиат СТИЛО 1.6 бензин как се постига това ? В края на рейката къде стоят повечето регулатори на налягане и вакуум маркуч има само винтил под капачката ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Налягане в бензинова рейка
Collapse
X
-
При Мареа 1,6 пластмасов колектор това е единствения параметър ,който се приема за сигурен и не се мери от датчик. Поддържането на налягане се осъществява от регулатор на горивото,който се намира в кошницата на бензиновата помпа и системата е еднопроводна(от помпата до двигателя има само една тръба),по-стария начин беше с регулатор на бензиновата рейка и две тръби,една от помпата до ДВГ и една от рейката до резервоара(излишен бензин). При Стилото предполагам е еднопроводна.
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоПри Мареа 1,6 пластмасов колектор това е единствения параметър ,който се приема за сигурен и не се мери от датчик. Поддържането на налягане се осъществява от регулатор на горивото,който се намира в кошницата на бензиновата помпа и системата е еднопроводна(от помпата до двигателя има само една тръба),по-стария начин беше с регулатор на бензиновата рейка и две тръби,една от помпата до ДВГ и една от рейката до резервоара(излишен бензин). При Стилото предполагам е еднопроводна.
--- Автоматично слети последователни мнения ---
Уточнявам ,че колата се кара само на бензин и е с нова помпа и има втори маркуч до резервоара , това е сигурно . Не знам как регулират налягането в безиновата рейка дали е чрез клапана за излишното гориво преди канистър филтъра ?Стило 1.6
Коментар
-
colega написа: Преглед на мнениетоИма и втори провод който минава през канистар филтър и от там обратно за доизгаряне на горивото и там има електически датчик, клапан който не знам как действа ... Мисля , че се губи част от горивото именно през този датчик , но незнам дали съм прав.... . Не знам как регулират налягането в безиновата рейка дали е чрез клапана за излишното гориво преди канистър филтъра ?
Коментар
-
Колегата преди мен ти е отговорил. Бензиновите пари влизат в двигателя при определени условия. За регулирането на налягането съм ти обяснил как е. В кошницата на помпата има регулатор който гарантира налягането. Няма датчик който го мери,това е параметър който се смята за константа. Проблема ти е друг. Бих ти препоръчал ресетване на бензиновото ЕКУ,след това проверка на свещи и бобини,засмукване на въздух,почистване на дроселова клапа. А преди всички тези работи смяна на бензиностанцията и бензина.
http://premierautotrade.com.au/news/images/fuel-pressure-regulators/IN-Tank-Regulator.jpg
Това е варианта за захранване с гориво при Стило. Винтила в края на рейката е за измерване на налягането с манометър.Последна редакция от kiriluz1; 05.02.2022, 21:37.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоКолегата преди мен ти е отговорил. Бензиновите пари влизат в двигателя при определени условия. За регулирането на налягането съм ти обяснил как е. В кошницата на помпата има регулатор който гарантира налягането. Няма датчик който го мери,това е параметър който се смята за константа. Проблема ти е друг. Бих ти препоръчал ресетване на бензиновото ЕКУ,след това проверка на свещи и бобини,засмукване на въздух,почистване на дроселова клапа. А преди всички тези работи смяна на бензиностанцията и бензина.
http://premierautotrade.com.au/news/...-Regulator.jpg
Това е варианта за захранване с гориво при Стило. Винтила в края на рейката е за измерване на налягането с манометър.Стило 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар