Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуба на антифриз!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загуба на антифриз!?

    Моето Уно от известно време губи антифриз. Не капе, не тече от никъде. Двигателя ми е 900 сс. Отначало като запали поработва на 3 цилиндъра и после се оправя. Отзад не излиза пара и тем подобни, незнам откъде може да е ! Помогнете !!!

    #2
    Re: антифриз

    danirumi написа:
    Моето Уно от известно време губи антифриз. Не капе, не тече от никъде. Двигателя ми е 900 сс. Отначало като запали поработва на 3 цилиндъра и после се оправя. Отзад не излиза пара и тем подобни, незнам откъде може да е ! Помогнете !!!
    На колко километра по колко литра губи?Нали знаеш че ние българите имаме по-равита количествена отценка и между "капе" и "тече" имаме междинен термин църцори Та ако тече се вижда, ама ако е малко, нищо чудно да се изпарява и да не го дидиш.Най-често инфекцията става около водните съединения или при водната помпа.Огледай по-обстойно.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Еее айде сега, чак толкова да се изпарява не ми се вярва! Но мисля, че не е нормално да се долива ! Ако сме лятно време да, ама сега не бива, колата я карам само на газ засега, щото ми търсят още бензинова помпа. Иначе пали няма проблем, някой ми казват, че може да е здухало гарнитурата между цилиндровата глава и от там през ауспуха и в околната среда ! Какви са признаците на згоряла гарнитура ? Работи на място и отварям капачката на разширителният съд, гореща-студена нищо не изхвърля от там, маслото е добре не ги е омешало ! Други идеи ???

      Коментар


        #4
        danirumi написа:
        Еее айде сега, чак толкова да се изпарява не ми се вярва! Но мисля, че не е нормално да се долива ! Ако сме лятно време да, ама сега не бива, колата я карам само на газ засега, щото ми търсят още бензинова помпа. Иначе пали няма проблем, някой ми казват, че може да е здухало гарнитурата между цилиндровата глава и от там през ауспуха и в околната среда ! Какви са признаците на згоряла гарнитура ? Работи на място и отварям капачката на разширителният съд, гореща-студена нищо не изхвърля от там, маслото е добре не ги е омешало ! Други идеи ???
        Имах предвид като капе навън, от горещината на мотора се изпарява и не го виждаш като теч.Другото, нивото и цвета на маслото ми как са? Това е следващ вариант.Ако и това не е, трябва да го "гори" както са ти казали, няма как да изчезва.И все не каза по колко антифриз на колко километра губиш?Аз губех по около 400мл/1000км от тази тръба - беше корозирала точно на мястото където с точкова заварка е залепена планката за закрепването и към мотора. Нямаше теч, само лека влага на края на водното съединение. Ако не бах пипнал отдолу нямаше да разбера. Гледал съм около нея много пъти но не се вижда. Тизи проблем го влачих около година.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Добре ще огледаме тази тръба. На 2000 км. около 300мл. Само това да излезе, че ако е главата,,,,, ще ме заболи главата !

          Коментар


            #6
            като работи колата на място на празен ход парното изчезва ли ти , ако изчезва май гарнитура на глава поне при мен така беше
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Не бързай с прибързани изводи. Ако не се увеличава нивото на маслото или да има други признаци, че го смесва с антифриз, изчакай, със сигурност ще прокапе отнякъде. Понякога минават няколко месеца от момента, в който забелязваш загубата на антифриз, до момента, в който под колата остава мазно петно.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                Защо не пробваш с добавка за течове може да помогне или поне няма да ти навреди.
                HONDA I-VTEC

                Коментар


                  #9
                  Като работи на място и не е загряла няма парно. Когато започне термостата да отваря тогава не тръгва изведнъж, ами трябва да я изфорсинам няколко пъти и парното се появява !!! Незнам дали има някаква връзка с това ??? Ако налея добавка какви са вариантите ? Съвсем да почна да наливам с кофата или ще се затъкне пущината ???

                  Коментар


                    #10
                    все едно че описваш моите симтоми преди смяна на гавнитурата на главата-3 цилиндъра,ковти парно,провери дали не си объркал топлата вода на изпарителяот долу трябва да влиза топлата вода,за всеки случаи виж това,дано съм помогнал
                    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                    хюндай акцент 1.5 CNG
                    киа каренс +метан

                    Коментар


                      #11
                      Todor_Gagovski написа:
                      Защо не пробваш с добавка за течове може да помогне или поне няма да ти навреди.
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Сакън !

                      Коментар


                        #12
                        Ще видя откъде влиза топлата вода в изпарителя, но така взехме колата с поставена уредба и не мисля, че е от това !

                        Коментар


                          #13
                          http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=12390Да не е като при мен - от капачката на разширителния съд.
                          Ex Fiat 126P
                          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                          Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS
                          Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                          Коментар


                            #14
                            Много интересно предположение ! Ще избърша разширителният съд, ще покарам и ще видя дали е на същият хал !!!

                            Коментар

                            Working...
                            X