Колеги на Бравото (с пласмасовите колектори)стъпковото моторче не е с два винта че да се сваля лесно, а направо като чили си е бучнато там и е като капсоловано. Някои имали идея как се сваля тва нещо и въобще сваля ли се , и ако не ако се наложи да се чисти как става хватката. Единственото за което се сещам е да откача дебелеия маркуч за въздуха но от там мога само да го напръскам с спреи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване стъпков мотор, как?
Collapse
X
-
по принцип от едни пластмасови щипки би трябвало да се отваря, но те наистина се чупят доста лесно, при мен половината се отвориха половината се счупиха, но в сервиза където некадърника ги счупи ми казаха че са виждали такова моторче дори хванато със свински опашки, аз лично успях много внимателно да ги разкопчая.......в интерес на истината след като другия спец в сервиза изпотроши останалите отидох и си купих едно ново моторче от съседната автоморга. Никога повече колата ми няма да ступи в сервиз......единствено за диагностика или ако не познавам монтьора и съм уверен в него(което няма да се случи )СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:по принцип от едни пластмасови щипки би трябвало да се отваря, но те наистина се чупят доста лесно, при мен половината се отвориха половината се счупиха, но в сервиза където некадърника ги счупи ми казаха че са виждали такова моторче дори хванато със -цензурирано- опашки, аз лично успях много внимателно да ги разкопчая.......в интерес на истината след като другия спец в сервиза изпотроши останалите отидох и си купих едно ново моторче от съседната автоморга. Никога повече колата ми няма да ступи в сервиз......единствено за диагностика или ако не познавам монтьора и съм уверен в него(което няма да се случи )
Коментар
-
ха извинявам се наистина не е същото, но наистина се изненадах понеже то си е все това на доста автомобили, нали е Бош (поне на Типо/Темпра, а в моргата видях и от много други марки и си е все същото), явно на по-новите фиати е по-различно. Ами успехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
моторче
изважда се много лесно,откачва се куплунга и се хваща с ръка и то здрава моторчето и се издърпва от блока и под него има о=пръстен и стоманена шайба.НЕ препоръчвам да се разглобява.Закачва се на куплунга дава се контакт и се проверява дали си работи.Ако не се движи навън-навътре се пръска с WD-40 като се натиска пластмасовото цилиндърче,което предпазва винта.ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар