Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почистване стъпков мотор, как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Почистване стъпков мотор, как?

    Колеги на Бравото (с пласмасовите колектори)стъпковото моторче не е с два винта че да се сваля лесно, а направо като чили си е бучнато там и е като капсоловано. Някои имали идея как се сваля тва нещо и въобще сваля ли се , и ако не ако се наложи да се чисти как става хватката. Единственото за което се сещам е да откача дебелеия маркуч за въздуха но от там мога само да го напръскам с спреи.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    При мен май беше с 3 винта (на 1.4), но никой от колегите не отговори разглабя ли се или се пръска само под маншона. Като видях колко здраво е уплътнено се отказах да го разглабям. Щифтовете се чупят много лесно, на единия му видях сметката и спрях
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      по принцип от едни пластмасови щипки би трябвало да се отваря, но те наистина се чупят доста лесно, при мен половината се отвориха половината се счупиха, но в сервиза където некадърника ги счупи ми казаха че са виждали такова моторче дори хванато със свински опашки, аз лично успях много внимателно да ги разкопчая.......в интерес на истината след като другия спец в сервиза изпотроши останалите отидох и си купих едно ново моторче от съседната автоморга. Никога повече колата ми няма да ступи в сервиз......единствено за диагностика или ако не познавам монтьора и съм уверен в него(което няма да се случи )
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        phoenix написа:
        по принцип от едни пластмасови щипки би трябвало да се отваря, но те наистина се чупят доста лесно, при мен половината се отвориха половината се счупиха, но в сервиза където некадърника ги счупи ми казаха че са виждали такова моторче дори хванато със -цензурирано- опашки, аз лично успях много внимателно да ги разкопчая.......в интерес на истината след като другия спец в сервиза изпотроши останалите отидох и си купих едно ново моторче от съседната автоморга. Никога повече колата ми няма да ступи в сервиз......единствено за диагностика или ако не познавам монтьора и съм уверен в него(което няма да се случи )
        твойто моторче няма нищо общо с това на браво

        Коментар


          #5
          Колеги аз не искам да разглобявам моторчето!!!. Просто искам да го сваля от корпуса на дросела та да му изчистя буталцето. Е там така е вкарано сякаш на шлици, не е като на повечето коли с болтчета.
          Прикачени файлове
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            ха извинявам се наистина не е същото, но наистина се изненадах понеже то си е все това на доста автомобили, нали е Бош (поне на Типо/Темпра, а в моргата видях и от много други марки и си е все същото), явно на по-новите фиати е по-различно. Ами успех
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #7
              До сега не знаех, че е възможно да се почиства моторчето!? Ето такова е моето на Купето (снимките по долу) та въпроса ми е възмоно ли е такова почистване и ще има ли някакъв резултат?
              Прикачени файлове
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
              Porsche 944 S2
              http://www.valmcrae.snimka.bg/
              http://vbox7.com/user:val_mcrae
              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

              Коментар


                #8
                Колеги съжалявам че вдигам толкова стара тема, но и аз имам нужда да сваля точно такова стъпково моторче което е набито в дросела...та каква е процедурата по свалянето?

                Коментар


                  #9
                  моторче

                  изважда се много лесно,откачва се куплунга и се хваща с ръка и то здрава моторчето и се издърпва от блока и под него има о=пръстен и стоманена шайба.НЕ препоръчвам да се разглобява.Закачва се на куплунга дава се контакт и се проверява дали си работи.Ако не се движи навън-навътре се пръска с WD-40 като се натиска пластмасовото цилиндърче,което предпазва винта.
                  ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                  Коментар

                  Working...
                  X