Да се различават по температурата на дизела е по вече тамературата и от там идва и разликата в цвета но това в магазина не го знаят дават каквито имат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повишена температура на охлаждащата течност -2 част, 2021 г.
Collapse
X
-
VALIO_RACING написа: Преглед на мнениетоКато сме заговорили за датчици, мисля, че трябва да се спазва цветът - за дизелите черни, за бензиновите зелени? Този датчик, който е посочен, в действителност е за дизел, въпреки, че е зелен, така ли? Това, което ми прави впечатление, че за ланча делта дизел 120 коня излизат само черни датчици, а за фиат браво излизат и черни и зелени, които всъщност стават за бензинови двигатели, даже по спецификация са за тях. Когато ми сменят датчика, слагат TS10340 на Delphi. Проверявам датчика отговоря си също, дават го за ланча делта 1.6 дизел. Аз съм с код на мотора 198 А2000 - 120- коня, различните мощности го има и под други номера, 105 коня, 116 коня, номенклатурата е различна, ама дали и това е различно? Може ли някой със сигурност да потвърди, че този датчик е моя мотор? Дали този датчик е със същите параметри, като оригиналния?
Карай си колата до лятото, когато пак ще почне да грее.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да си грее, колкото можах измислих. Като дойде лятото ще има нови размишления. Радиатор остана и гарнитура на глава. Вече се познавам с едно момче, което се занимава с диагностика, ще го повозя лятото да мисли и тойкара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
VALIO_RACING написа: Преглед на мнението.. Радиатор остана и гарнитура на глава...
Коментар
-
Като стана дума за пречене на дебита, да не би затапването на охладителя да ограничава потока? Все пак през тоя туч минава целия поток на антифриза и ако са затапили към топлообменника, сигурно дебитът намалява, щото му се намалява сумарното проходно сечение. Не, че това обяснява що загрява при ниски обороти. Би трябвало да му се отразява при високите.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа: Преглед на мнениетоКато стана дума за пречене на дебита, да не би затапването на охладителя да ограничава потока? Все пак през тоя туч минава целия поток на антифриза и ако са затапили към топлообменника, сигурно дебитът намалява, щото му се намалява сумарното проходно сечение. Не, че това обяснява що загрява при ниски обороти. Би трябвало да му се отразява при високите.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар