То май остава само ЕГР като вариантт за проблема ти , не знаеш как са запушени изгорелите газове и как се върти охлаждащата течност през него. Иначе идеята му ,когато работи, , е в ниските обороти да вкарва изгорели газове за да намали температурата на горене в цилиндъра и от там по-малко NOX в атмосферата. Ако е затворен, по пътя на логиката в по-ниски обороти ще имаш по-висока температура в цилиндъра и на двигателя заради повечето кислород.
Ти ли си и махал ЕГР или така я взе? Когато е махнат трябва да има намеса по софтуера,ти ли я кара или италианеца? И дали все пак не е чипосана некадърно?
За справка:
https://motointegrator.com/bg/bg/upytvaniq/maintenance-tips/egr-ekologichno-otkritie-poznato-ot-godini-predstavlqva-li-problem-ili-ne
Ти ли си и махал ЕГР или така я взе? Когато е махнат трябва да има намеса по софтуера,ти ли я кара или италианеца? И дали все пак не е чипосана некадърно?
За справка:
https://motointegrator.com/bg/bg/upytvaniq/maintenance-tips/egr-ekologichno-otkritie-poznato-ot-godini-predstavlqva-li-problem-ili-ne
Коментар