Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повишена температура на охлаждащата течност -2 част, 2021 г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Днес пък съвсем ново 20, покарах 3-4 км, колата още не беше загряла напълно, слизам и чувам, че перката на радиатора се върти? Това пък какво е? Изчаках 30тина секунди, върти се, изгасих я, запялих я пак, няма, не се върти, поработи още 1-2 минути, температурата се качи на средата, където трябва да е, няма перка, няма нищо?! Какво може да е включило перката при това на 2ра степен, а да не достигнала колата даже до работна температура?
    Колкото до снимката ето я.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20220115_151839.jpg
Views:	1
Size:	228,8 KB
ID:	2099311
    Последна редакция от VALIO_RACING; 15.01.2022, 22:17.
    кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
    кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

    Коментар


      #77
      Ами то при теб си е така, както аз смятам че е правилно - обезвъздушаването е на малкия кръг . А каква беше външната температура, когато това "днес" се случи ? При мен се включва компресора на климатика автоматично, за да изсушава въздуха в купето, стига външната температура да е над 4 градуса. Тогава обикновено се включва и вентилатора на радиатора. Ще помисля по твоя проблем, но малко ме замисля. Възможно е турбината на водната помпа да превърта около вала и да няма дебит на моменти, възможно е и датчика за температурата или буксата му да има проблем ... Ще помисля. Сменял ли си елемента на термостата ? Не го изключвам и него като възможен проблем.
      Последна редакция от Dido_Lyubenov; 16.01.2022, 00:31.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #78
        Прочети назад темата, водната помпа е чисто нова от това лято, датчика температурният, термостатът - не с цялото тяло, само самият термостат. След каране около 2000 км не беше мръднал антифризът, сега гледам, че е 2мм под мин на съда, някъде към 100 млл трябва да долея.
        P.S. днес беше 8с, но снежинката на климатроника не свети, настроено на 23с и насочено на предния прозорец и краката. Знам, че ако е натисната и снежинката може да се върти перката, но не е.
        Последна редакция от VALIO_RACING; 16.01.2022, 01:00.
        кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
        кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

        Коментар


          #79
          VALIO_RACING написа: Преглед на мнението
          Днес пък съвсем ново 20, покарах 3-4 км, колата още не беше загряла напълно, слизам и чувам, че перката на радиатора се върти? Това пък какво е? Изчаках 30тина секунди, върти се, изгасих я, запялих я пак, няма, не се върти, поработи още 1-2 минути, температурата се качи на средата, където трябва да е, няма перка, няма нищо?! Какво може да е включило перката при това на 2ра степен, а да не достигнала колата даже до работна температура?
          Колкото до снимката ето я.
          [ATTACH=CONFIG]109221[/ATTACH]
          При неработещ датчик за температура включва перката. По добре преохладен отколкото прегрял двигател.

          Коментар


            #80
            Е, как няма да работи, като на таблото сочеше 2 мм под средата, където трябва да е? Тази вечер се загледах какво прави, нямаше вентилатор, дойде стрелката на средата, но още не беше отворил термостатът, маркучите и радиатора студени. Бях на място, а и бях стигнал и я оставих. Друго ми направи впечатление, да не би това да е наченка на пробит воден радиатор и от там да имам минимална загуба на антифриз.

            Click image for larger version

Name:	IMG_20220116_173729.jpg
Views:	1
Size:	313,1 KB
ID:	2099314

            Това окисляване нормално ли е там?
            кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
            кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

            Коментар


              #81
              На таблото и за Еку са различни датчици. Обикновенно са два в един корпус,този на таблото ползва маса от купето другият не и затова е с три извода. Най добре се вижда с диагностика .

              Коментар


                #82
                Да, но датчикът е с два извода, заради това мисля, че е само един и той дава информация към ЕКУ и след това то върши всичко, както и да подава температура на таблото. Не мога да мисля, че датчикът не е уред, като е на 1 година и си показва нормално.
                кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                Коментар


                  #83
                  VALIO_RACING написа: Преглед на мнението
                  Да, но датчикът е с два извода, заради това мисля, че е само един и той дава информация към ЕКУ и след това то върши всичко, както и да подава температура на таблото. Не мога да мисля, че датчикът не е уред, като е на 1 година и си показва нормално.
                  Ако е прочетено с диагностика показанието на температурата ще знаеш дали датчика е в ред. В момента просто предполагаш ....

                  Коментар


                    #84
                    От както КАН архитектурата влезе в употреба във Фиат, температурата винаги се е предавала от ЕКУ-то на ДВГ-то към таблото. Демек колата ако е по-нова от 15 години, няма отделен датчик за таблото.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #85
                      От както КАН архитектурата влезе в употреба във Фиат, температурата винаги се е предавала от ЕКУ-то на ДВГ-то към таблото. Демек колата ако е по-нова от 15 години, няма отделен датчик за таблото.
                      моята е по-нова от 15 г и датчика е с 3 извода, като таблото взима маса за показанията не от датчика , а от купето....
                      да уточним годините на 'години на модела'

                      Коментар


                        #86
                        От както КАН архитектурата влезе в употреба във Фиат, температурата винаги се е предавала от ЕКУ-то на ДВГ-то към таблото. Демек колата ако е по-нова от 15 години, няма отделен датчик за таблото.
                        Грешиш. Браво2 1,9 jtd 2007г. Датчика е с три извода. Два датчика в един корпус един за табло един за ЕКУ. Преди това Мареа 1,6 пластмасов колектор ,точно същия вариант. И двете са с Кан шина.
                        Последна редакция от kiriluz1; 20.01.2022, 22:42.

                        Коментар


                          #87
                          kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                          Грешиш. Браво2 1,9 jtd 2007г. Датчика е с три извода.
                          Това е оригиналният датчик за тази кола:



                          kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                          Преди това Мареа 1,6 пластмасов колектор ,точно същия вариант. И двете са с Кан шина.
                          Ти пък къде отиде и въобще замеси Мареата да е с КАН архитектура.

                          --- Автоматично слети последователни мнения ---

                          PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                          да уточним годините на 'години на модела'
                          Да го уточним.
                          Ама от интерес питам кой Фиат, който си могъл да го купиш през 2007-ма още не е минал към КАН архитектурата?
                          Иначе за това го уточнихме. Че има Бразилски Унота, които като костенурките се произвеждат цял живот, или случайно някакво Палио. И за това уточних точно "архитектура". Която архитектура навлиза от около 24 години, ако не се лъжа.
                          Последна редакция от BO; 21.01.2022, 14:25.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #88
                            И моя е такъв макарче е Японски Опел има само един датчик до термостата и е свързан с компаютъра а той подава на таблото
                            Сета на таблото индикатора не показва понякога тръгва но до 80 градуса .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #89
                              Може и да греша. Всъщност явно греша.
                              Последна редакция от kiriluz1; 21.01.2022, 19:32.

                              Коментар


                                #90
                                Като сме заговорили за датчици, мисля, че трябва да се спазва цветът - за дизелите черни, за бензиновите зелени? Този датчик, който е посочен, в действителност е за дизел, въпреки, че е зелен, така ли? Това, което ми прави впечатление, че за ланча делта дизел 120 коня излизат само черни датчици, а за фиат браво излизат и черни и зелени, които всъщност стават за бензинови двигатели, даже по спецификация са за тях. Когато ми сменят датчика, слагат TS10340 на Delphi. Проверявам датчика отговоря си също, дават го за ланча делта 1.6 дизел. Аз съм с код на мотора 198 А2000 - 120- коня, различните мощности го има и под други номера, 105 коня, 116 коня, номенклатурата е различна, ама дали и това е различно? Може ли някой със сигурност да потвърди, че този датчик е моя мотор? Дали този датчик е със същите параметри, като оригиналния?
                                кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                                кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                                Коментар

                                Working...
                                X