Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатици

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатици

    исках да попитам... тая година от много хора чух че е хубаво зимата да пусна климатика да поработи по 10 15 минути така без причина... до сега не съм го правил и лятото когато се нуждая от него винаги си бачка на 6. Вярно ли е тва с пускането или просто някакъв мит? ако е вярно... ЗАЩО?
    Punto 2002 - смачкано

    #2
    и аз съм чувал че е хубаво и го правя, мисля че за де не се разсъхнат уплътненията на системата и да започне да пропуска
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Това, да поработи всеки месец без нужда 10 15 минути го пише в повечето упътвания за климатиците към колите.Обяснението-омасляване триещите части -като не се ползва,маслото е събира в най ниската точка на системата,при пускане на компресора в първия момент триенето на буталата му е почти на сухо,като ДВГ,неизползван дълго време.
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        Само да допълня, че доста климатици/климатроници имат защита против замръзване, която се изразява в това, че под 5-6 градуса климатика просто не тръгва!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Това, да поработи всеки месец без нужда 10 15 минути го пише в повечето упътвания за климатиците към колите. Обяснението-омасляване триещите части -като не се ползва,маслото е събира в най ниската точка на системата,при пускане на компресора в първия момент триенето на буталата му е почти на сухо,като ДВГ,неизползван дълго време.
          А каде се намира маслото в самия компресор на климатика ли.Как се проверява нивото и налага ли се да се долива?[/quote]
          COUPE 1.8 16V
          Volvo XC90 T6

          Коментар


            #6
            NPD написа:
            Това, да поработи всеки месец без нужда 10 15 минути го пише в повечето упътвания за климатиците към колите. Обяснението-омасляване триещите части -като не се ползва,маслото е събира в най ниската точка на системата,при пускане на компресора в първия момент триенето на буталата му е почти на сухо,като ДВГ,неизползван дълго време.
            А каде се намира маслото в самия компресор на климатика ли.Как се проверява нивото и налага ли се да се долива?
            [/quote]Проверява се на специализирана станция за авто-климатици,заедно с количеството на хладилния агент/фреона/.
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #7
              NPD написа:
              А каде се намира маслото в самия компресор на климатика ли.Как се проверява нивото и налага ли се да се долива?
              Не пипай колега. Няма щека или нещо такова. Маслото си е в компресора, както и при "домашните" климатици и хладилниците.
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
              Lancia Y

              Коментар


                #8
                пускане на климатик( климатроник)

                как е по добре да се пуска климатика( климатроника)когато автомобила работи на малки обороти или на големи. Нека някои ако знае да ми отговори
                Fiat Marea 1,9TD

                Коментар


                  #9
                  Re: пускане на климатик( климатроник)

                  nikblag написа:
                  как е по добре да се пуска климатика( климатроника)когато автомобила работи на малки обороти или на големи. Нека някои ако знае да ми отговори
                  На малки
                  Ex. Grande Punto Driver

                  Коментар

                  Working...
                  X