Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с повишена трудност !!! Помогнете !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с повишена трудност !!! Помогнете !!!

    Здравейте всички посетители и регистрирани на този сайт.Попаднах тук поради проблем с мойто ФИАТЧЕ , не е най-веселият начин за това ,но по принцип съм си фен на Фиат имах Типо 1.4 а сега Bravo 1.4 12V .Много ми хареса организацията на сайта и научих доста неща.Голямо благодаря от мен А сега по сащество. От половин месец имам какви ли не проблеми с колата.Парво си заредих от ОМV и хоп като потеглих от бензиностанцията колата започна да прехалцва и пука това ставаше само докато бях под 2500 оборота над тях нямах проблеми и така се наложи да пътувам от Хасково до София. Проблема пак се прояви когато се наложи да карам в града едвам едвам само на първа и втора много рядко имах възможност да превключа на 3 та.Имах съмнение за вода в резервоара затова му хвърлих 200 мл. спирт .И така без проблем пътувах обратно до Хасково.Но уви и това не реши проблема ми патувах безупречно ,но когато престигнах и реших да я подкарам пак вечерта ... ето пак същото .Проверих свещите и се оказа че са омаслени и черни.Смених ги и всичко беше ОК.Пак си дойдох в София ,паркирах до вкъщи и сега не ще да пали.Така нека да елиминирам някои от съмненията ви(поне на тези които ще се опитат да помогнат за което има благодаря предварително)Значи когато дам на контакт всичко (поне) изглежда нормално т.е. всичко свети както преди и както се подобава ,следователно не може да е от акумулатора.Чувам и как бензиновата помпа качва така че предполагам и това не е.Махнах минуса на акумулатора за една вечер за да може уж да се занули памета на компютъра ,но и това не подейства.Четох тук че може да е от терморегулатора на двигателя ,но това още не сам го пробвал ,чакам да отворят магазините за да отстраня и този вариант.Ами това е засега .Айде сега всички заедно да се опитаме да подкараме моят звяр П.С. Имам и газова уредба на колатаКазано накратко когато вратна клуча всичко светва както подобава и помпата си помпа и като врътна пак само стартера си варти и това е някой път припалва за 1-2 секунди вдига към до 600-700 оборота и трак изгася

    #2
    Пробвай като я палиш леко да и подадеш газ. Аз един път я бях задавил (въртяхме без свещи) цял ден я оставих да изветрее бензина, но после въртя и не пали, а акумулатора зареден върти яко. Накрая чукнах и газта леко и запали. Ако успееш да запалиш сложи си добавка за чистене на дюзата РЕДЕКС. Горивен филтър сменял ли си? Да не е затлачен с боклуци. Ако и на газ не пали ... нямам идея. Не е зле да погледнеш и кабелите за свещите.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Здравей. Случайно попаднах на писаното от теб. Имам почти същия проблем, който обясних в "Ремонти и проблеми" "Консултации" "Не пали". И тъй, в момента и аз не знам какво да правя.Чакам да минат празниците за да я "отдърпам" до някой сервиз. Само се надявам да не се окаже нещо сериозно,защото я имам едва от 4 седмици и не можах дори и да и се нарадвам .Еми пожелавам ти успех и дано се справим с проблема.

      Коментар


        #4
        Благодаря за бързите отговори.А за това с газта пробвах още в началото , но не помага.Горивният филтър не съм го сменял.И на газ не ще да пали ,а с кабелите единият ми само е с изолирбанд ама мисля че са ок ,днес мисля да ги тествам дали дават искри итн... А за Теди .И аз съм на 6 месеца така че май ми е време да се спречкам с това.А поддръжката въобще не е като бившето УНО на бащата И на теб успех и дано не е нещо сериозно ,че кола на месец да те набута си е кофти. И Честита Нова Година на всички и дано новата 2007 бъде по-безаварийна и да си пишем само за хубави неща в този прекрасен сайт.

        Коментар


          #5
          А Теди на мен ще ми е трудно да я водя на сервиз че не съм си точно вкъщи ,така че ако ти я оправят ми дай едно инфо какво и е имало Yellow_Flash_Colorz_PDT_06

          Коментар


            #6
            Проблема е решен

            Е другари имам добра новина за мен си и за някои от вас. Колата ми е оправена.Закарах я на маистор тук в Лозенец и я запалиха ,оказа се че май съм я задавил . Пуснаха я на диагностики и разни такива и не отчете никаква грешка и така се оказа че съм я задавил така че внимавайте с това.Добре че не почнах да сменям всичко от самосебе си че бях готов да дам 66 лева за датчик за вала и сам да се опитам да го сменя ,но воала най-добре си е с майстори и за всичко това ми взеха 20 лв. + 5 лв. за антифриза дето ми беше за доливане.А и ме дърпаха от мястото до сервиза.Така че съм им много благодарен.Засега мога да ги препоръчам ,но нали знаете как е въпрос на късмет и случайности, аз все пак сам доволен.

            Коментар


              #7
              Re: Проблема е решен

              Ex Max написа:
              Е другари имам добра новина за мен си и за някои от вас. Колата ми е оправена.Закарах я на маистор тук в Лозенец и я запалиха ,оказа се че маи сам я задавил . Пуснаха я на диагностики и разни такива и не отчете никаква грешка и така се оказа че сам я задавил така че внимаваите с това.Добре че не почнах да сменям всичко от самосебе си че бях готов да дам 66 лева за датчик за вала и сам да се опитам да го сменя ,но воала наи -добре си е с маистори и за всичко това ми взеха 20 лв. + 5 лв. за антифриза дето ми беше за доливане.А и ме дарпаха от мястото до сервиза.Така че сам им много благодарен.Засега мога да ги препорачам ,но нали знаете как е вапрос на касмет и случаиности ,аз все пак сам доволен.
              не искам да те разочаровам но от описаното в първия пост си вадя извод че едва ли проблема ти е в това че си задавил колата но дано аз да греша
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                палене

                може и моторчето за бавните обороти да е,ако поне малко пали и за добавката в бензина за почистване на цялата система - дюзите най-вече,ако пак има проблем пиши.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: Проблема е решен

                  stef написа:
                  Ex Max написа:
                  Е другари имам добра новина за мен си и за някои от вас. Колата ми е оправена.Закарах я на маистор тук в Лозенец и я запалиха ,оказа се че маи сам я задавил . Пуснаха я на диагностики и разни такива и не отчете никаква грешка и така се оказа че сам я задавил така че внимаваите с това.Добре че не почнах да сменям всичко от самосебе си че бях готов да дам 66 лева за датчик за вала и сам да се опитам да го сменя ,но воала наи -добре си е с маистори и за всичко това ми взеха 20 лв. + 5 лв. за антифриза дето ми беше за доливане.А и ме дарпаха от мястото до сервиза.Така че сам им много благодарен.Засега мога да ги препорачам ,но нали знаете как е вапрос на касмет и случаиности ,аз все пак сам доволен.
                  не искам да те разочаровам но от описаното в първия пост си вадя извод че едва ли проблема ти е в това че си задавил колата но дано аз да греша
                  Тъкмо си мислех да ти пиша същото, но виждам, че stef вече ме е изпреварил - смятам, че проблема ще се появи отново и тогава ще го разнищим!

                  Коментар


                    #10
                    Вече 10 години карам моноинджексциони и пълни инджекциони - до сега не ми се е случвало да задавя кола - просто за разлика от карбураторните е много трудно. Майсторите поради незнание какво и има на колата са ти дали това обяснение. Иначе възможностие за дефекта са доста и колата трябва да се погледне от разбиращ сервиз: дачик на коляновия вал (ако е той очаквай включване до дни), бензинова помпа (но тогава на газ ще си пали и върви без проблем), температурен датчик, някой друг датчик....
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      Здравей и ЧнГ.Моето Браво вчера го закарахме на майстор и казаха че ще го оправят.След като си го взема ще ти пиша какво е станало.

                      Коментар


                        #12
                        Тест драив

                        Ами още не сам я пробвал ,но днес или утре мисля да я тествам.Така че при нещо ново ще сме в контакт.И все пак ви благодаря искренно, оценявам помоща и опита на всеки един от вас.

                        Коментар


                          #13
                          И моето Пунто ми правеше подобни магарии, че даже накрая не искаше да запали, и се оказа най-елементарното- ангренажен ремък, като я куих от мукаят, не от незнание не го смених и той ми направи номер, най напред се промени шума на двигателя, после започна да губи мощност и накрая въобще отказа да запали, а тя цялата работа е била просто да го прегледам, беше се разхлабил - от там губи центровка, след което превърта зъб-още повече я губи и накрая изкършва зъб и до там, 10 лв. за ремък и 25 за майстор, и това ми е за урок, не че неможех да го предотвратя и после да си го направя ама като не съм се занимавал досега с инжекции незнаех какво да мисля и от къде да тръгна, пък и сеирджиите нито един не се сети да каже " абе дай да видим пустия му ремък", та сега /да чукам на дърво" колцата е като нова.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Yavor написа:
                            Вече 10 години карам моноинджексциони и пълни инджекциони - до сега не ми се е случвало да задавя кола - просто за разлика от карбураторните е много трудно. Майсторите поради незнание какво и има на колата са ти дали това обяснение. Иначе възможностие за дефекта са доста и колата трябва да се погледне от разбиращ сервиз: дачик на коляновия вал (ако е той очаквай включване до дни), бензинова помпа (но тогава на газ ще си пали и върви без проблем), температурен датчик, някой друг датчик....
                            Пича е на газ и затова е задавил возилото. На бащата Опела е пълна инжекция с ел. изпарител, задавя се ултра лесно. Аз не знам възможно ли е в домашни условия да се провели зацепен ли е правилно агренажния ремък?Акое възможно, това бих направил първо. Датчиците са ми на второ място.
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              Не може да се задави ли? Изкарай 4-те свещи, врътни малко на стартер и после да видим как ще я запалиш. Направих го тоя номер един път и после 5 дни стоя в гаража да изветрее - да ама не. Половин акумулатор Искра 60Ан изхабих докато запали. Задави ли се веднъж много трудно пали дори след дни. Говоря точно за Брава 1.4 от личен опит.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X