А кабелите към буксата наред ли са? За прекъснат кабел питам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка P0235
Collapse
X
-
От диагностиката тестваш този вакуумен клапан. Нарича се вкуумен модулатор. Работи с импулси от компютъра с различен коефициент на запълване, според това колко вакуум е необходим за променливата геометрия на турбината. Доколкото се сещам, на JTD чека светва като подадеш контакт и гасне след като запали ДВГ, ако всичко е наред. Трябва да установиш дали има достатъчно вакуум за работа на този ел. клапан. Дали ваккума стига от него до турбината. И както вече ти писах, дай инфо за показанията на МАР сензора и исканото налягане при работещ ДВГ. Дай инфо и за процента на отваряне на този ел клапан при работа на ДВГ. Променя ли се този процент при форсиране ? Променя ли се налягането на МАР сензора ? Ако ти "диша" сервото на спирачките, ще губи вкуум и няма да има достатъчно за работата на вакуумния модулатор (ел клапана). Много фактори са които трябва да елиминираш. Отчетената грешка е само за ориентиране в коя система е проблема. Тя не е категорично за един елемент. Трябва да си наясно с работата на системите, за да разбереш какво ти "говори" диагностиката. И въпреки всичките ни усилия да ти помогнем, без информацията която ти искам, няма как да стане. И нашата помощ пак ще е ориентировъчна. Ако не знаеш какво правиш и какво означават данните от диагностиката, по-добре иди в някой сервиз да ти оправят колата.
Успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар