Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсана шпилка колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсана шпилка колектор

    Здравейте, проблема е сериозен, скъса се шпилка на изпускателния колектор, извадих я и сега болт 8мм си влиза свободно, има ли вариант да сваля главата и да напълнят дупката с олово или алуминий и след това бургия и метчик, за пунто 176 става въпрос

    #2
    Варианти има.Стъпаловидна шпилка м10 към м8 или ремонтна втулка,но лично аз спиралните не ги харесвам и на работа ползувам от тези които се навиват със специален инструмент който ги разтваря и фиксира.
    Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

    Коментар


      #3
      Имаш достатъчно дебелина на главата за да разпробиеш до 10мм,нова дупка,нов болт и разширение на отвора за 10,2 мм болт на самия колектор.Дълбочината на отвора на скъсаната шпилка е не повече от 20мм.Мисля че на пунтото има място за тази интервенция без да сваляш главата
      198mjet Bravo

      Коментар


        #4
        Щом си имал място да я извадиш сега варианти има.И аз имам 1 скъсана ама при мен няма никакво място и ще си стои скъсана с 1 по малко няма разлика.
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          Според мен изобщо не ти трябва да се вкарваш във филм да сваляш глава, заради една шпилка на колектор. Както казаха колегите, щом имаш място да я извадиш, имаш място и да направиш нова, по-голяма резба. Навиваш в нея една нормална шпилка 10мм примерно или един болт направо и забравяш!
          Това да свалиш глава и да я върнеш както трябва не си е бърза и лека работа.

          Коментар


            #6
            Да разшири я, минх дупката с метчик 9мм,и навих един болт от главата, те са 9мм,от дългите, като го отряза, имах един стар комплект болтове за глава

            Коментар

            Working...
            X