Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома 1.9 120кс, маркуч на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крома 1.9 120кс, маркуч на съединителя

    Здравейте! Наскоро докато си карах ми пропадна педала на съединителя. Оказа се, че маркучът, които идва от помпата при педала до помпата на скоростите е излязал от към скоростите и спирачната течност е изтекла. Скобата, която държи маркуча си е на място, маркуча изглежда здрав, доколкото виждам и пастмасата на помпата не е счупена, просто маркуча някак си е излезнал. Някои има ли представа къде може да е проблема и какво може да се направи това да се предотврати в бъдеще? В момента проблема е отстранен със закачане на маркуча и обезвъздушаване, но не искам да ми изкочи пак докато паркирам или съм спрял на пешеходна пътека.

    За този маркуч говоря:
    Click image for larger version

Name:	1616955423854 - Copy.jpg
Views:	1
Size:	115,2 KB
ID:	2170736
    Прикачени файлове

    #2
    Не виждам дали има скоба на маркуча.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      dobrujanetza написа: Преглед на мнението
      Не виждам дали има скоба на маркуча.

      Има, точно от дясно на срелката. Нанизва се на пластмасата, като тези за обратното гориво на дюзите.

      Коментар


        #4
        Колега нищо не става без причина,или този преди теб(извинявам се ако си първи собственик)нещо е бърникал там може би смяна на съединител и тн.След като си я сложил пак ,дръпни я като за изваждане за да си сигурен че самата щипка(скоба)държи достатъчно.Ако се вади със сложена скоба е кофти. На маркуча има като чемберче в което влиза тази скоба,виж дали е ок.Единственно се сещам да вземеш скоч лента и да омотаеш няколко оборота така че да предотвратиш излизането на скобата,мисля че има достатъчно място.Успех
        198mjet Bravo

        Коментар


          #5
          Смени си маркуча в читав сервиз. Такъв проблем може да струва живота или здравето на теб или някой невинен.

          Коментар


            #6
            Всичко изглежда чисто и здраво, това е проблемът. Маркуча ще го сменя, ако трябва, но как да знам че там е проблемът? Моят си изглежда чист и здрав. Прореза, в който влиза скобата, също е чист. Скобата е здрава, пластмасата на помпата, в която влиза маркуча е здрава, всичко е ток и жица на външен вид. За това питам дали има някой, който е имал същия проблем. Не искам да си мисля, че всичко е както трябва и след няколко месеца пак да изкочи.

            Иначе съединителя аз съм го сменил, преди около 15 000км и 6 месеца. През това време колата е карана и градско, и по магистрали, и по кал, и по сняг, и с ремарке. Била е на полусъединител докато замерише и почне да приплъзва множество пъти. Искам да кажа, че като цяло съединителя е мъчен, та мъчен! За това се съмнявам да е просто от грешен монтаж и да е работил както трябва през всичко това, а после при нормално каране, просто случайно да е изкочил еднократно, без да има проблем по системата. Нещо някъде се е износило, но не мога да го намеря кое точно.

            Накрая май ще сменя и помпата и маркуча. Някой има ли номерата на тези части, че не ми излизат по сайтовете, в които търся?

            Коментар

            Working...
            X