Здравейте, може ли да ми дадете малко инфо, а ако знаете и линкове към сайтове където е описано как се сменят задните накладки (абе накладките) на това браво 2.0 20V . Отзад също е с дискове.PS: А и ако дадете съвет къде да сменя ангренажен ремък с ролки и колко горе долу би струвало.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
HELP - Смяна на задни накладки Bravo 2.0 20v
Collapse
X
-
Пвече време ще ти отнеме свалянето на гумите :D Смяната е много лесна-вадиш едно щифтче,вдигаш капачето и сменяш накладките.Абе няма как да се опише точно.Свали си едната гума и разгледай апаратчетата.Сигурен съм,че само като ги видиш и ще разбереш как става работатаSKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Обикновено първо се сваля колелото(след като си дигнал на крик колата), после намирах болтовете на коити цилиндърчето се държи на челюстта и отвиваш само единия(не се притеснявай че са подвижни - това е саморегулиращия механизъм, ако не са подвижни въпроса е друг) и отмяташ цилиндъчето настрани, тогава накладките си излизат нагоре спокойно. Слагаш пак цилиндърчето на мястото му, завиваш на ръка болта които си отвил, пъхаш една щанга между цилиндъра и диска и натискаш не много силно за да започне цилиндъра да се връща навътре - прибираш го маскимално, отвърташ болта пак, слагаш новите накладки както си извадил старите (нормално е да влезнат трудно), завърташ си болта(ако си прибрал цилиндърчето добре би трябвало лесно да се сложи) и си готов.Възможни(и вероятни) проблеми:1. Запечени болтове на саморегулирашия механизъм - избиваш много внимателно за да не ги нараниш (най добре подложи под чука дърво или с гумен чук), почистване, обилно гресиране и смяна на гумичките.2. Цилиндърчето не се прибира при средно силен натиск - не натискай повече за да не изкривиш диска - отвори пак и пробвай дали със завъртане на ръка няма да се прибира, подложи едно дървено трупче и през неко давай с чука, някой леко да ти натисне спирачката(ама много леко) та цилиндърчето да мръдне навън и пак по същите начини - ако и така не става - сглобявай със старите накладки и отивай на майстор - там ни лук ял, ни мирисал (следва обикновено разглобяване на цилиндъра ама това не ми се обяснява щото е много деликатно)3.Цилиндърчето се прибира максимално, ама накладките идват пак дебели (и то доста) - купил си някви ментета - няма сташно - намери си един бордюр по гладък и почвай да стържиш накладките докато изтънеят достатъчно (те така и така са ментета - така че колкото изкарат после - 10к - горе долу)Ако нямаш яки инструменти и хубав чук и не си сигурен какво правиш - по-добре иди на майстор и гледай какво прави - за другия път ще знаеш а пък той я ти вземе 15лв я не - по принцим ако всичко е нормално работата е 15 мин на колело. Друг е въпроса ако се сваля цилиндър и се обезвъздушава системата.Успех, нямам друго кво да кажа.Явка, ти бате си непоправим .... хахаха, много ме кефиш с този постAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
damianoff написа:Пвече време ще ти отнеме свалянето на гумите :D Смяната е много лесна-вадиш едно щифтче,вдигаш капачето и сменяш накладките.Абе няма как да се опише точно.Свали си едната гума и разгледай апаратчетата.Сигурен съм,че само като ги видиш и ще разбереш как става работатаSKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
damianoff написа:damianoff написа:Пвече време ще ти отнеме свалянето на гумите :D Смяната е много лесна-вадиш едно щифтче,вдигаш капачето и сменяш накладките.Абе няма как да се опише точно.Свали си едната гума и разгледай апаратчетата.Сигурен съм,че само като ги видиш и ще разбереш как става работатаAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар