Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

HELP - Смяна на задни накладки Bravo 2.0 20v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    HELP - Смяна на задни накладки Bravo 2.0 20v

    Здравейте, може ли да ми дадете малко инфо, а ако знаете и линкове към сайтове където е описано как се сменят задните накладки (абе накладките) на това браво 2.0 20V . Отзад също е с дискове.PS: А и ако дадете съвет къде да сменя ангренажен ремък с ролки и колко горе долу би струвало.
    Bravo HGT

    #2
    Абе колега, задните щом са с дискове ще се сменят също като предните. Ако е с барабани е съвсем различно и чесно да ти кажа доста по трудно.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Е да де колега, но досега не съм сменял никога, та затова питам.Иначе знам че се сменят като предните, ама как става? Дайте някаква инструкция
      Bravo HGT

      Коментар


        #4
        Пвече време ще ти отнеме свалянето на гумите :D Смяната е много лесна-вадиш едно щифтче,вдигаш капачето и сменяш накладките.Абе няма как да се опише точно.Свали си едната гума и разгледай апаратчетата.Сигурен съм,че само като ги видиш и ще разбереш как става работата
        SKODA 105L '78
        PUNTO 1.2 MPI ELX '94
        FIAT 126p '89
        TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
        GRANDE PUNTO 1.2 '06

        Коментар


          #5
          Обикновено първо се сваля колелото(след като си дигнал на крик колата), после намирах болтовете на коити цилиндърчето се държи на челюстта и отвиваш само единия(не се притеснявай че са подвижни - това е саморегулиращия механизъм, ако не са подвижни въпроса е друг) и отмяташ цилиндъчето настрани, тогава накладките си излизат нагоре спокойно. Слагаш пак цилиндърчето на мястото му, завиваш на ръка болта които си отвил, пъхаш една щанга между цилиндъра и диска и натискаш не много силно за да започне цилиндъра да се връща навътре - прибираш го маскимално, отвърташ болта пак, слагаш новите накладки както си извадил старите (нормално е да влезнат трудно), завърташ си болта(ако си прибрал цилиндърчето добре би трябвало лесно да се сложи) и си готов.Възможни(и вероятни) проблеми:1. Запечени болтове на саморегулирашия механизъм - избиваш много внимателно за да не ги нараниш (най добре подложи под чука дърво или с гумен чук), почистване, обилно гресиране и смяна на гумичките.2. Цилиндърчето не се прибира при средно силен натиск - не натискай повече за да не изкривиш диска - отвори пак и пробвай дали със завъртане на ръка няма да се прибира, подложи едно дървено трупче и през неко давай с чука, някой леко да ти натисне спирачката(ама много леко) та цилиндърчето да мръдне навън и пак по същите начини - ако и така не става - сглобявай със старите накладки и отивай на майстор - там ни лук ял, ни мирисал (следва обикновено разглобяване на цилиндъра ама това не ми се обяснява щото е много деликатно)3.Цилиндърчето се прибира максимално, ама накладките идват пак дебели (и то доста) - купил си някви ментета - няма сташно - намери си един бордюр по гладък и почвай да стържиш накладките докато изтънеят достатъчно (те така и така са ментета - така че колкото изкарат после - 10к - горе долу)Ако нямаш яки инструменти и хубав чук и не си сигурен какво правиш - по-добре иди на майстор и гледай какво прави - за другия път ще знаеш а пък той я ти вземе 15лв я не - по принцим ако всичко е нормално работата е 15 мин на колело. Друг е въпроса ако се сваля цилиндър и се обезвъздушава системата.Успех, нямам друго кво да кажа.Явка, ти бате си непоправим .... хахаха, много ме кефиш с този пост
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            damianoff написа:
            Пвече време ще ти отнеме свалянето на гумите :D Смяната е много лесна-вадиш едно щифтче,вдигаш капачето и сменяш накладките.Абе няма как да се опише точно.Свали си едната гума и разгледай апаратчетата.Сигурен съм,че само като ги видиш и ще разбереш как става работата
            Аз май по-добре да си изтрия поста и все едно нищо не съм казал
            SKODA 105L '78
            PUNTO 1.2 MPI ELX '94
            FIAT 126p '89
            TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
            GRANDE PUNTO 1.2 '06

            Коментар


              #7
              damianoff написа:
              damianoff написа:
              Пвече време ще ти отнеме свалянето на гумите :D Смяната е много лесна-вадиш едно щифтче,вдигаш капачето и сменяш накладките.Абе няма как да се опише точно.Свали си едната гума и разгледай апаратчетата.Сигурен съм,че само като ги видиш и ще разбереш как става работата
              Аз май по-добре да си изтрия поста и все едно нищо не съм казал
              Недей бе човек, и мене ме мързеше да пиша ама кто почнах и си тръгна само Yellow_Flash_Colorz_PDT_03 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар

              Working...
              X