FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
От тези само Идеата ми хваща окото. Не е чак толкова просторна колкото си мислиш.
Стилото което ти харесва са му малко снимките, и като гледам къде е карано шанса да да е уморено е доста голям, трябва да се погледне на място. Другото Стило ми се вижда много напудрено някак.
За Форд не искам и да чувам, както е казал Хенри Форд "Най-хубавия Форд е продадения". Брата на зет ми има безинов, стана пишман от него.
За Идеата и на мен ми харесва, но тези JTD са ми доста шумни, комшията кара Стило и синът Алфа 156 с такива мотори 1.9 . Намерих и 2 бензинови , но едната горяла масло /евала на собственика, че беше честен/, а на другата му свети лампата за airbag-a след смяна на акомулатора, незнам това дали се оправя само с диагностиката или нещо трябва да се сменя. В този ред на мисли снощи гледах по Автомотор спорт точно за акомулаторите и там спомена точно този проблем. В такъв случай съвета му е да се отиде в сервиз. За смяна на акомулатора показа как се прави за да не се получи издънка в електрониката. Закачи втори за клемите като буферен преди да откачи стария, откачи стрия и сложи нов, след това закачи клемите и чак тогава разкачи буферния.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Не зная зетят какъв Форд кара, около мен има доста бензинови, които аз съм избирал. Фокус е много сполучлив автомобил, бензиновите мотори са здрави и държат на газ. Ходовата е бетон, возията е добра, седалките в класа си са отлични. Синът кара комби 1.8 2005-та година. За 4 г. експлоатация - само биалетки. Освен това моторите са много икономични. Всичко друго е фенщина.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Явно е въпрос на късмет, незнам. А има ли някой колега от Хасково да погледне Стилото?
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Не са, но виж защо се продава "Продава се, за да се закупи по-мощен автомобил. Възможен бартер."
А и 6 скорости за този двигател...
Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Не са, но виж защо се продава "Продава се, за да се закупи по-мощен автомобил. Възможен бартер."
А и 6 скорости за този двигател...
Причините за продажба всеки си знае защо, за това си мечтая момичето и няма нищо лошо, както аз съм се запътил да си подновя автомобила, не че моята не ми върши работа, но се опитвам да сбъдна още една мечта. Колкото до скоростите, незнам какво са смятали конструкторите и дали е удачна или не 6-та предавка.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Мислил ли си за Гранде Пунто. 1,4 77/95 коня https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...2&slink=jmyhy7 - примерно това. Този мотор е доста близък като поведение с Бравата 1,4. Даже на 77коня и скоростната кутия е с подобни къси скорости и много удобна за каране в града.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар