Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се регулират фарове - ефикасен начин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се регулират фарове - ефикасен начин

    Колеги, реших да обобщя информацията след малко мръзнене навън по тъмно и регулиране на фаровете на двете ми коли - Типо и Пунто. Давам принципа и начина, който аз съм използвал. Принципа е седният (Благодарим на Yavor ):Регулирането трябва да бъде така - 10% наклон на къси/мерени спрямо височината на колата, дългите си идват на място сами/ . Какво означава това - 10% наклон значи на всеки 10 метра свветлината да пада с 1/10 от височината на колата. Ако центровете на фаровете са на височина 60 см за 10 м трябва лъча да пада с 6см. Как да ги регулирате?? Избирате си една бяла стена кудето и да е и спирате на 5м от нея (горе долу). Хубаво е преди това да сте си погледнали на светло откъде се регулира фара че после на тъмно си е гадно. Регулирате само на къси. Бележите си с нещо на стената къде ви се падат страниците на колата е горе долу пак на око. После си измервате центровете на фаровете с рулетка - височина от земята и разстояние от близката страна на колата. После ги бележите по същия начин на стената с тебеширче. Палите фаровете и ги нагласята така че и при двата центъра на светлината да е на 1/20 от фисочината по ниско (т.е. ако фаровете са на 60 см от земята, точките на центъра на светлината да са по ниско 3-4 см на стената). На къси е лесно защото самота свелина на късите има профил приличащ на това ’ -/ ’ - пресечната точка е центъра. Като нагласите височината, нагласяте местата - трябва левия да да сочи точно под белязания център, а десния може да е няколко сантиметра вдясно от центъра за да ви осветява по добре банкета нощно време. В общи линии е това - няма нищо сложно. Имайте предвид че е хубаво да си смените и крушките защото с течение на времето отслабват и особено ако са си оригиналните и са да кажем на 8-10г.Добре, ами ако фаровете ви са такива, че единият свети в каналите, а другият осветява балконите на 8-мия етаж? Тогава става на друг принцип, аз го използвах, ефикасен е.Регулажа се прави вечер, на къси светлини и включен двигател
    Прикачени файлове
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    #2
    При Типо и ТемпраБлагодаря на всички за мненията. Обобщавам предишни мнения и добавям моето. Ако може да се намери схемка на врътките за Браво/Брава и Стило ще е добре. При уно врътките са като при Типо/Темпра.
    Прикачени файлове
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Ако може и за купе да намерите
      Coupe 1.8 16V

      Коментар


        #4
        RAADOO написа:
        Ако може и за купе да намерите
        Ами то на Купето е още по лесно, само от 1 място се мести измъкваш моторчето за ел. регулиране и на ръка има по голям ход!
        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
        Porsche 944 S2
        http://www.valmcrae.snimka.bg/
        http://vbox7.com/user:val_mcrae
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

        Коментар


          #5
          val_mcrae написа:
          RAADOO написа:
          Ако може и за купе да намерите
          Ами то на Купето е още по лесно, само от 1 място се мести измъкваш моторчето за ел. регулиране и на ръка има по голям ход!
          Ама като не знам как утре трябва да поразгледам фаровете, да видя от къде.
          Coupe 1.8 16V

          Коментар


            #6
            RAADOO написа:
            val_mcrae написа:
            RAADOO написа:
            Ако може и за купе да намерите
            Ами то на Купето е още по лесно, само от 1 място се мести измъкваш моторчето за ел. регулиране и на ръка има по голям ход!
            Ама като не знам как утре трябва да поразгледам фаровете, да видя от къде.
            Ето някои снимки нс които се вижда от къде се регулират ръчно. На позиция 1 - регулиране ляво и дясно(по хоризонтала); На позиция 2 - регулиране нагоре - надолу ( вертикала).Но най лошото при регулировката на Купе е че трябва да се вдига и сваля капака постоянно докато се извърши регулировката.
            Прикачени файлове
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD
            Porsche 944 S2
            http://www.valmcrae.snimka.bg/
            http://vbox7.com/user:val_mcrae
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

            Коментар


              #7
              МММ екстра, благодаря за снимките. Утре или други ден ще го пробвам, че сега съм прибрал колата в гараж, че да не и падне някоя пиратка върху нея
              Coupe 1.8 16V

              Коментар


                #8
                Ето за какво говоря какъв е малкия проблем при настройката фаровете на Купе След всяка корекция трябва да се затваря и отваря капака А ако ви мързи да се занимавате с "отвори-затвори" капака корекцията се извършва по звездите
                Прикачени файлове
                Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                Porsche 944 S2
                http://www.valmcrae.snimka.bg/
                http://vbox7.com/user:val_mcrae
                http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                Коментар


                  #9
                  А ето това е мястото за регулиране на халогените на Купето.
                  Прикачени файлове
                  Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                  Porsche 944 S2
                  http://www.valmcrae.snimka.bg/
                  http://vbox7.com/user:val_mcrae
                  http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                  Коментар


                    #10
                    хубаво колеги, ама даите и за браво/брава малко снимки, че вчера се дзверих по фаровете и не можах да разгадая от къде се врътка
                    Bravo SX TD100, 1997

                    Коментар

                    Working...
                    X