Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Жужене под таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Жужене под таблото

    Здравейте!Тази сутрин като дадох контакт и чух странен жужаш звук изпод жабката. Странно е, че други проблеми не открих. Колата запали нормално, всички уреди работеха. Жуженето обаче си продължи и при работещ двигател. Покарах 4-5 км, изгасих, после пак контакт. Жуженето изчезна, но се оказа че и на жената и се е случило същото преди 2 дни.Някакви идеи?Поздрави !
    Punto ELX MPI 90

    #2
    Колега, незнам какво е, обаче на мен ми жужи от половин година и нищо за сега не се е случило BRAVA 1.4 12V.Дано все пак някои каже дали няма да стане някаква беля!
    FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
    FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

    Коментар


      #3
      жуженето изпод жабката обикновено е от климатроника. след 1-2 минути изчезва, но го има всеки път като дадеш на контакт.
      TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

      Коментар


        #4
        Re: Жужене под таблото

        Spuky написа:
        Здравейте!Тази сутрин като дадох контакт и чух странен жужаш звук изпод жабката. Странно е, че други проблеми не открих. Колата запали нормално, всички уреди работеха. Жуженето обаче си продължи и при работещ двигател. Покарах 4-5 км, изгасих, после пак контакт. Жуженето изчезна, но се оказа че и на жената и се е случило същото преди 2 дни.Някакви идеи?Поздрави !
        Радвай се пич, имаш си характерен автомобилен шум.На времето служебното Мондео тиктакаше, ама точно тиктакаше от задната лява колона. И по време на движение и след като спреш си тиктака и братко разглобявал съм зловещо и нищо не съм можел да направя, тиктака и това сие. Сега тиктака на някой друг щото го продадохме, а може и вече да е избухнало де ... ххехехехеА жуженето можеда ти е от някое реле!
        Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

        Коментар


          #5
          bereta написа:
          жуженето изпод жабката обикновено е от климатроника. след 1-2 минути изчезва, но го има всеки път като дадеш на контакт.
          Верно бе, това май е точно така, сега като се замисля, при положение, че нямам никакъв проблем с електрониката...
          FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
          FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

          Коментар


            #6
            Mury_Alfata написа:
            Az si misliq 4e e ot klapata za wuzduha w kupeto niama stra6no na moiata alfa sushto e taka .sory za latinicata no niamam kirilica,a vie zashto ne si instalirati edin kredor za da mogat vsi4ki da pishat
            Аз си мисля, че е от клапата за въздуха в купето. Няма страшно, на моята Алфа също е така Айде от мен да мине този пътя пооправих но ме домързя да допиша всичко Админ Деян
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #7
              Mury е прав. Проблема е характерен за италианки с електрически контрол на клапата за входящия в купето въздух. Мотор с редуктор на BOSCH разбира се . Струва една торба с пари, а и изключително трудно се сваля (възможно е със специално пригоден за целта инструмент). Ремонт е възможен (най-често изронени или превъртели зъби в редуктора или счупена ос) и някой грамотен стругар може да ги направи. Смятам, че причина за това е силно замърсяване в отсека между филтъра и клапата, (ако е харана без филтър) и вероятно блокиране на клапата от по едри боклуци, шума и клечки. В редуктора има ел. изключвател при крайно положение и ако той се прецака (бошче) се получава същото. Разбира се и от ЕГН-то на машината.Айде безаварийно!

              Коментар


                #8
                Благодаря за съветите!Ще погледна тази клапа.Поздрави!
                Punto ELX MPI 90

                Коментар

                Working...
                X