Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за конкуренцията от АУДИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за конкуренцията от АУДИ

    Здравейте колеги!Мой приятел "горд" собственик на Ауди А4 има "леко" завишен разход и на пръв оглед констатирах работа на двигателя при 75 градуса(толкова показва стрелката",което ме навежда на мисълта ,че проблема може би е термостат.Утре смятам да проверя по описаният за фиат начин с пипане на радиатора дали ще съм категоричен в направения извод?Питането ми е дали някой знае на колко гадуса трябва да отвори въпросният термостат?Дали някой има снимки или упътване къде се намира и как се сменя термостата?Забравих да спомена,че става въпрос за ауди А4, 1,8 92кВ (105 коня)Благодаря предварително!п.с. Извинявам се,че темата не е за нашите любими машинки,но да помогне на конкурентите
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Термостата се намира на водната помпа. Има един пластмасов фланец закрепен към водната помпа със 2 болта там се намира термостата. От пластмасовия фланец излиза единя маркуч за радиятора .Намира се като се надвесиш над моторния отсег долу вляво. Нормално Ауди-тата 80/90/В4/A4 загряват до към 90-100 градуса и после рязко пада температурата на 70-80 градуса.Но ме съмнява че е от термостата...Имах проблеми със едно такова Ауди , и се оказа че инжектора за гориво при студено палене църка бензинец постоянно ... , след смяна се оправиха нещата и не дава 16 /100 разход , а 11.5 :P (става въпрос за В4 2.0 Е 115к.с)
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    Коментар


      #3
      Пратих ти малко снимков матриал А ето ти как действаStarts to open approx. 87°CFully open approx. 102°C 1)Opening travel at least 8 mm
      Lancia Delta Nuova
      106.152.0(0) | 1750 MPI LE 105CV 76KW 5P 835C2.000

      Коментар


        #4
        Значи при каране по магистрала 5ч ми показва 75 градуса непрекъснато,което ме навежда на мисълта,че е термостат.За разхода искам да кажа ,че е 10,5 при 120км/ч,което ми се струва малко висок,пък може и да се лъжа.Все пак не мисля,че е нормално да ми полазва 75 градуса.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          термостата отваря на 87 градуса при този мотор така пише в аутодата

          Коментар


            #6
            и мотора е 125 коня не 10592кв=125коня

            Коментар


              #7
              dudulia написа:
              Значи при каране по магистрала 5ч ми показва 75 градуса непрекъснато,което ме навежда на мисълта,че е термостат.За разхода искам да кажа ,че е 10,5 при 120км/ч,което ми се струва малко висок,пък може и да се лъжа.Все пак не мисля,че е нормално да ми полазва 75 градуса.
              Теростата си е добре , щом си държи 75 градуса при каране по магистрала. Ако небеше добре колата щеше да е студена (ако е отворен постоянно) или щеше да прегрява ако е запецнал в затворено полужение...Разхода е съвсем приличен...В4 -ките 2.0 Е и 2.0 16 v дават разход 10-12 /100 км градско , не съм срещал ауди в4 или а4 което да харчи по малко от 9 .Имаи напредвид че е със авт.смукач и е зима -разхода е малко по висок от лятото така че 11-12 е приличен разход за такава кола , все пак се кара в София .П.П: Според мое лично мнение тези двигатели 1.8 , 2.0 са малки за това купе...вече 2.0 16v и 2.3 Е са отлични за купето даже дават същия разход като по малките си братя 1.8 и 2.0
              Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
              IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
              1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
              2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

              Коментар


                #8
                Пък и примерно Вектра 1.8 константно държи около 80 градуса на водата независимо че си няма никакви проблеми.Само по здръстванията вдига повечко ама е нормално.С една дума тези градуси са си нормални а и както каза колегата разхода си е съвсем приличен за двигателя спрямо купето.
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  Ами тогава как става номера с това да отваря на 87 градуса,а да не може да вдигне над 75 градуса.Освен това тази температура не се променя и при градско каране.Някак не мога да си обясна каква е логиката.Относно духането на топъл въздух,то колата е с климатроник и не се влияе от топлината на охладителната течност,доколкото знам.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Колега, имам същия ’проблем’ със служебното Ауди. Не иска и не иска да вдигне повече от 70-75 градуса. Нито в града, нито на магистрала. Скоро ходих до Смолян - същата работа по баирите и завоите, а който ме познава, знае че карам доста спортно. Разход - 10-10.5 газ на 100 км.Първо си мислех че термостата е запънал в отворено положение, но пък си загрява доста бързо. Мисля, че най-вероятно отваря по-рано термостата, или просто стрелката му не е вярна и толкова си показва...(Поправката на колегата е вярна - щом е 1.8 е 125 коня. 105 е това дето го карам аз - 1.6)Още нещо - "климатроникът" има отношение само през лятото - на режим отопление си взема топлина от охл.течност - т.е. работи си като обикновено "парно", само дето е с електронно управление на съотношението топъл/студен въздух и оборотите на вентилатора.

                    Коментар


                      #11
                      Това със стрелката е възможно като вариянт,но не е ли възможно да е заседнал на някакво междинно положение и това да е причината да не може да загрее добре.Може би ще се наема да го сменя след 1-ви,зашото днес купихме термостат,но се чудя дали някой знае как се обезвъздушава след това този мотор и от къде да му поизточа евентуално антифриза.Също как бих могъл да провевря стрелката дали отчита вярно.Ако някой има инфо на колко градуса трябва да включи перката ще бъда благодарен.Извинявам се,че задавам много въпроси,но не съм вкъщи и не мога да проверя сам какво пише в аутодата,а ми се иска да оправим този проблем,защото тези 75 градуса си ме смущават.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        dudulia написа:
                        Това със стрелката е възможно като вариянт,но не е ли възможно да е заседнал на някакво междинно положение и това да е причината да не може да загрее добре.Може би ще се наема да го сменя след 1-ви,зашото днес купихме термостат,но се чудя дали някой знае как се обезвъздушава след това този мотор и от къде да му поизточа евентуално антифриза.Също как бих могъл да провевря стрелката дали отчита вярно.Ако някой има инфо на колко градуса трябва да включи перката ще бъда благодарен.Извинявам се,че задавам много въпроси,но не съм вкъщи и не мога да проверя сам какво пише в аутодата,а ми се иска да оправим този проблем,защото тези 75 градуса си ме смущават.
                        братле казах ти термостата си е добре...Може да има разлика ако сложиш зимен или летен термостат ( разликата е при градусите при които се отваря)Иначе слагаш един леген под колата от ляво и махаш долния маркуч на радятора така се източва антифирза. Мисля си че А4 -ката имаше и кранче на радиатора не не съм сигурен...Обезвъздушаването е автоматично ... Пълниш разширителния съд до максимума и палиш ДВГ-то . Оставяш разширителния съд да е отворен докато работи двигателя и включи перката 1-2 пъти и после я завиваш.Перката се включва на 89-92 градусаВече зависи дали датчика е двоен (дали перката е със 2 степени)
                        Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                        IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                        1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                        2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                        Коментар

                        Working...
                        X