Колега, обзалагам се, че моят режим не е по-различен от твоят. Моята кола за съжаление се кара всеки ден, предимно градско, предимно студена, на къси разстояния. Такъв е режимът и на всички служебни дизелови автомобили. 120,000-180,000км. вече са изкарали в подобни режими. Нито лампи са им светили, нито са пускани на принудителна регенерация. Никой не им е пипал DPF-ите и не го интересува дори къде са.
Хайде, по-полека. Само ти караш дизелова кола с ДПФ в градски режим. Тези ДПФ-и по заводите за по една година ги правят, сакън да не ги караме в града. В твоя режим за 15,000км., моторът ти ще му избие нафта от където намери. Събирай си го после това масло с нафта, да си я гориш обратно. Нали беше готино да се слага масло в нафтата - по-меко работели, помпи, дюзи - мазна работа.
Хайде, по-полека. Само ти караш дизелова кола с ДПФ в градски режим. Тези ДПФ-и по заводите за по една година ги правят, сакън да не ги караме в града. В твоя режим за 15,000км., моторът ти ще му избие нафта от където намери. Събирай си го после това масло с нафта, да си я гориш обратно. Нали беше готино да се слага масло в нафтата - по-меко работели, помпи, дюзи - мазна работа.
Коментар