Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Воланът се върти тежко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Воланът се върти тежко

    Поне на мен ми се струва така.Има моменти в които започва много добре да се върти (без значение пътна настилка и външен климат).При градско каране някои път (в повечето случаи) мие трудно да взема завои с едната ръка.В моментите в които се подобрява имам чувството,че сам с хидравлика.На какво може да се дължи това?Пунто 1.2 75
    Punto ELX

    #2
    лагери на макферсона. провери ги при първа възможност, ако е от това е опасно
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Предположение: Нови гуми, или пък разменена лява и дясна ?
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        При мен беше от две причини - доста разибити накрайници на кормилната рейка (вътрешните накрайници) и след смяната и реглаж на предницата е все едно има хидравлика.Другото което е - при мен се получава от време на време защото ми е разбита предницата и се криви при натоварване в завой и затяга (не винаги).ако са лагери на макферсона което не е изключено ще се чува едно силничко пукане при завиване и при изправяне на волана.ако са кормилни накрайници като тръгваш и като спираш ще се чува пукане/тропане особено при рчзко набиване на спирачки.Успех!
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          Да не са ти меки предните гуми колега :D ?
          Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
          Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
          Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

          Коментар


            #6
            Кормилната рейка ми е омаслена.Всички щанги и накрайници сами ОК.Дали от това може да е?
            Punto ELX

            Коментар


              #7
              Възможно е друго - рейката да е останала на сухо както се казва.Погледни отстрани на рейката има два гумени маншона приличащи на хармоника.Ако някой от тях се е скъсал може да е изтекла отвътре греста и да трие на сухо.Моята нямаше много много грес и като сменявах накрайниците сипах обилно количество (около 200 грама).Аз си сложих литиева грес (за лагери и карета и т.н.).Ако е удобно за бъркане свали единия маншон (поне на типо-то от страната на рейката са само нахлузени и се свалят лесно) и погледни дали има грес или няма...ако е доста малко или няма изобщо тогава е малко по-сложно.Сваляш левия (шофьорския) маншон и отдолу се показва гребена на рейката (при пълен десен завой) и мажеш грес здраво и после събираш обратно.Преди всичко огледай маншоните дали няма скъсвания и т.н.Ако има сменяй го бързо защото влизат боклуци и рейката се разбива (от песачинките и т.н. заедно с греста се получава много абразивна смес и износва много бързо).Успех!
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар

              Working...
              X