След предишния проблем вече на датчика вярвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повишена температура на охлаждащата течност
Collapse
X
-
Капачката е ок, съска, държи налягане, но за термостата виж е вероятно. Иначе загрява нормално бързо, не стои постоянно отворен. Говорих понеделник да я вкарвам да я правят, термостата нали ако има проблем остава отворен или затворен? Сменял съм на браватакара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Ако при загряване горния маркуч, който влиза в радиатора ти е топъл, а долния е по-студен значи имаш частично запушване на радиатора. Ако е това, в никакъв случай не се занимавай да го чистиш. Няма да стане. Сменява се само с нов. Ако температурата на 2-та маркуча е еднаква, значи изключваш радиатора като проблем. Проблемът тук е че подобно явление може да се получи и при забил затворен термостат ама не баш, който не позволява на системата да циркулира добре.
Коментар
-
Сприсе малко със смените на тва и онова, не си разваляй колата а се научи да шофираш. На 5 се вкл. само по хоризонтален път с не натоварен автомобил. и скорост над 80-90. Шестата е само за пунта мара един вид да се каже че колата ти е голяма работа не е като другите дето са с 4 скорости.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Де да беше само това проблемът, знам как трябва да се държи един автомобил. По груби сметки до сега имам минати около 250хил. км, все пак имам служебна кола и всеки ден съм в движение. Колата е нов внос и е вероятно да излязат изненади.кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Писах ти на лично съобщение, ама не си го видял. Към сервиза забележка нямам, за което съм я оставил да я правят е направено. След първото загряване, като отворих темата не съм я карал да правят нещо, чакам да имам някакви насоки. А маркуча си е маркуч, не виждам връзка.кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Днес на връщане вече сглобих картинката. На Обзорски проход отново повишена температура, карах нарочно с изключен климатроник, защото знаех какво ще стане. След няколко километра катерене на баира започна да се вдига и температурата, поддържах я на не повече от 3/4. Отбив веднъж, изчаках, падна, след това карах на 3та с 2500-3000 оборота, както каза колегата, че не знам да карам Същата работа, поддържаше се на 3/4, изкачих, продължих и повече не се е вдигнала температурата. Спрях за проверка след това два пъти. На охладен мотор, по равно, без климатроник се върти перката на радиатора, поддържа температурата тя. Не се изключва въобще и на извънградско и градско, без нея се вдига температурата, благодарение на нея не прегрява и по баирите. Дали термостата не отваря докрай или водната помпа няма дебит не знам. Ще установят в сервиза. Гледам маркучето, което се връща в разширителния съд, тече си, по-вероятно и аз клоня към термостат, ама да видим какво ще се окаже. Нямам никакво съмнение относно датчици, те работят, наблюдавам показанието постоянно, все ми е там окото )кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Еми разбрал е каква е работата и човека си я продал Нямаше как да го хвана това, не смесва масло и антифриз а пуска изгорели газове в антифриза. Гледах я, като я купувам много, ама това няма хващане. За 10 месеца е загрявала така вече 3 пъти, ама кой знае и колко пъти при първият й собствениккара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар