Здравейте, колеги,
Вече от няколко дни се сблъсквам с един наглед необясним проблем. При топло време, загряла кола и интензивна работа със скоростната кутия ("тръгни-спри", светофари и т.н.) превключването при маневриране на място се превръща в кошмар. Първа и задна влизат И излизат с мъка, а на два-три пъти дори с много-много "убеждаване". Пробвах да превключвам на място (просто проверка как влизат другите скорости) и при пета се сблъсках със същото. Допуснах, че маслото може да е "свършило курса" (последно съм го сменял преди почти две години и 30 хиляди километра) и, че самата кутия може да е поизносена и да са се образували някакви луфтове, та затова днес го смених с 80/90, но попадайки в задръстванията из центъра на София установих, че ситуацията си е същата.
Познато ли е такова "поведение" на скоростните кутии на 1.6 и ако да, то на какво се дължи ? Благодаря предварително за обратната връзка.
Поздрави.
Вече от няколко дни се сблъсквам с един наглед необясним проблем. При топло време, загряла кола и интензивна работа със скоростната кутия ("тръгни-спри", светофари и т.н.) превключването при маневриране на място се превръща в кошмар. Първа и задна влизат И излизат с мъка, а на два-три пъти дори с много-много "убеждаване". Пробвах да превключвам на място (просто проверка как влизат другите скорости) и при пета се сблъсках със същото. Допуснах, че маслото може да е "свършило курса" (последно съм го сменял преди почти две години и 30 хиляди километра) и, че самата кутия може да е поизносена и да са се образували някакви луфтове, та затова днес го смених с 80/90, но попадайки в задръстванията из центъра на София установих, че ситуацията си е същата.
Познато ли е такова "поведение" на скоростните кутии на 1.6 и ако да, то на какво се дължи ? Благодаря предварително за обратната връзка.
Поздрави.
Коментар