Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на кора под двигателя-как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтаж на кора под двигателя-как?

    Както писах в една друга тема /Похвали се оплачи се/ купих кора под двигателя за Бравата ми, но нещо не ми пасва да я наглася от раз, а уж я дават за нея. На снимките съм показал наличните отвори Ф8 /доста големи според мен, е поне ще има място за кавиране/ но единствената дупка която съвпада е номер 3, 1 и 2 сочат към отвор 1 и 3 на бронята, но пък за да съвпаднат отвори 1,2 и 3 трябва да кача кората в/у бронята иначе на пасва наникъде, въпреки че логиката ми сочи да е обратно, под бронята, заради продълговатите отвори на бронята. За отвор 2 няма проблем той пасва с отвор в/у предната рамка, там има един квадратен отвор 8/8 и в него пасва идеално крепежна гайка от Рак. В каналите на бронята също може да се монтират такива гайки, но пък като сложа средния отвор да пасне 1 и 3 остават на края на отворите. До тук беше що годе лесно, но останалите отвори нямат нищо общо със заводски такива, 6 и 7 се падат в/у моста, да кажем там може да надупча и нарежа Ф6, но 4,5 и 8 са за никъде, няма за какво да ги хвана. Някой има ли такава кора монтирана да помогне с някоя снимка?
    Click image for larger version

Name:	DSC_82101463561162.jpg
Views:	1
Size:	106,2 KB
ID:	2170483Click image for larger version

Name:	FIAT-BRAVA-1995-2001big.jpg
Views:	1
Size:	54,0 KB
ID:	2170484
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Адмирации, че искаш да направиш монтажа по заводски. Моята кора след втората смяна на маслото- понеже няма капак за масления филтър и се сваля цялата кора, отвсякъде е хваната със свински опашки. Задните болтове превъртяха , отпред се поогъна малко и вече с болтове не става. Затова - универсален крепежен елемент. Досега не падала.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      Пробвай да намериш някое дизелово и да видиш дали там пасват отворите, ако не, то тази кора изобщо не е за фиат. Ако пасват, работата е ясна. Не може ли да разпробиеш дупки в кората, а не в моста?
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        корите са два модела
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Бих я вързал с тел, ама дупка в моста не бих пробил. Ако толкова не пасва, значи са ти дали грешна кора.

          Коментар


            #6
            Така...
            1. Кората е вече тук.
            2. Поръчах ето тази https://avto-kori.com/produkt/кора-п...-бензин/ и тя съотвества на доставката.
            3. Има капаче за смяна на маслото и филтъра.
            4. Какво ще се сбърка с отвор Ф6 в моста?
            5. Корите са наистина 2 модела-за бензин и за дизел - https://avto-kori.com/produkt/кора-п...01-дизел/. По снимките каква е разликата?
            6. Дупки в кората не е проблем стига да намеря къде да са те, само че трябва да я кача на подемник, но в момента нямам възможност, иначе има къде.
            7. Кората си е точно за Фиат пише си го на нея - Брава/о.
            А кажете кое е сбъркано? Накрая ще бъде побългарена. dobrujanetza можеш ли да цъкнеш някоя снимка на твоята?
            Последна редакция от NikMar; 23.04.2020, 12:01.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Няма наблизо канал или подемник, иначе веднага ще направя няколко снимки.
              Отпред- 3 захвата, по средата- където е до подкалниците- предната им част- по 1 крепеж, отзад- където са дупките за болтовете- по 1 крепеж и е захваната за носачите ( до шпилките на носачите имат дупки). Не знам дали обясних разбираемо.

              --- Автоматично слети последователни мнения ---

              Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181826.jpg
Views:	1
Size:	137,4 KB
ID:	2098892Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_182040.jpg
Views:	1
Size:	244,5 KB
ID:	2098893Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181820.jpg
Views:	1
Size:	272,5 KB
ID:	2098894
              Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181826.jpg
Views:	1
Size:	137,4 KB
ID:	2098892Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_182040.jpg
Views:	1
Size:	244,5 KB
ID:	2098893Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181820.jpg
Views:	1
Size:	272,5 KB
ID:	2098894Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181826.jpg
Views:	1
Size:	137,4 KB
ID:	2098892Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_182040.jpg
Views:	1
Size:	244,5 KB
ID:	2098893Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181820.jpg
Views:	1
Size:	272,5 KB
ID:	2098894
              Това успях да заснема без канал. Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181826.jpg
Views:	1
Size:	137,4 KB
ID:	2098892Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_182040.jpg
Views:	1
Size:	244,5 KB
ID:	2098893Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181820.jpg
Views:	1
Size:	272,5 KB
ID:	2098894Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181826.jpg
Views:	1
Size:	137,4 KB
ID:	2098892Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_182040.jpg
Views:	1
Size:	244,5 KB
ID:	2098893[ATTACH=CONFIG]1081Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181826.jpg
Views:	1
Size:	137,4 KB
ID:	2098892Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_182040.jpg
Views:	1
Size:	244,5 KB
ID:	2098893Click image for larger version

Name:	IMG_20200423_181820.jpg
Views:	1
Size:	272,5 KB
ID:	2098894
              Последна редакция от dobrujanetza; 23.04.2020, 19:01.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                Има разлика
                https://7zap.com/ru/catalog/cars/Fia...nufacturer/381
                Последна редакция от kluchar; 23.04.2020, 23:32.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Благодара за снимките, схванах идеята. Ключар, линка казва че Page Not Found. Имам следните идеи:
                  1. Отвори 1 и 3 ги премествам съобразявайки се с бронята, като ги правя квадратни 8/8 за да монтирам гайките от Рак-а, и завивам от долу нагоре за да не се зацапва резбата.
                  2. Отвори 6 и 7 също го премествам съобразявайки се с отворите по моста, ако има някой на който мога да направя резба, пък било и Ф8, ще бъде ОК. Ако не се получи слагам универсалната сглобка.
                  3. За страничите не съм измислил още. От лявата страна /по посока на движението/ има едно захващане с шпилка или болт /от калта не си личи точно/ и за него мога да пусна едно тънко винкелче /против вибрации/ и да хвана кората. От ляво не съм проучил, но може да е от същия тип.
                  Като цяло не искам да хващам кората по подкалниците з/о е доста тежка, а те са слаби пластмаси.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Още нещо- отзад по средата - сложих винтова скоба с пружина за изпускателната тръба да държи кората да не увисва.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      Работа за половин час, но на подемник по системата "Нагоди го" на руския учен Нагласьов и с неизбежните универсални свински опашки се получи ето това:
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20200427_123444.jpg
Views:	1
Size:	135,9 KB
ID:	2098902Click image for larger version

Name:	IMG_20200427_123451.jpg
Views:	1
Size:	116,6 KB
ID:	2098903Click image for larger version

Name:	IMG_20200427_123457.jpg
Views:	1
Size:	152,8 KB
ID:	2098904Click image for larger version

Name:	IMG_20200427_123506.jpg
Views:	1
Size:	149,6 KB
ID:	2098905Click image for larger version

Name:	IMG_20200427_123513.jpg
Views:	1
Size:	110,7 KB
ID:	2098906Click image for larger version

Name:	IMG_20200427_123524.jpg
Views:	1
Size:	123,1 KB
ID:	2098907Click image for larger version

Name:	IMG_20200427_123537.jpg
Views:	1
Size:	108,9 KB
ID:	2098908Click image for larger version

Name:	IMG_20200427_124820.jpg
Views:	1
Size:	164,1 KB
ID:	2098909
                      Мисля, че стана добре.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Даже Отлично !
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          Е това е, който си е мераклия не могат да го спрат нито кучета, нито непасващи отворчета на кората. Браво, така трябва да се поддържа една кола.
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря! Аз съм на принципа, че тхнически трябва да е изрядна, за външния вид я поддържам колкото мога, има нужда от нова боя, но не ми се дават пари колкото за една кола, а за интериора трябва като седна вътре да ме приятно, най-мразя разхвърляна и мръсна вътре.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Най добре всичко да си е както си трябва но понякога се налага да проявяваме изобретателни умения.Важното е да е стабилна,здраво закрепена и без излишни вибрации.Тя не е чак толкова отговорен елемент но може да създаде доста ядове.Като купих моята кола подкалниците и долната кора бяха хванати с 38 кналфови видии.Всичко е черно,което обяснява защо не съм ги видял при покупката.Тампона на радиатора бе заместан от букова кама(чувия) и така съм карал...доста километри без никакъв симптом.Е...като го видях всичко възвърна оригинален вид но останах доста изненадан от гъвкавоста на автокъщите.

                              Коментар

                              Working...
                              X