Както писах в една друга тема /Похвали се оплачи се/ купих кора под двигателя за Бравата ми, но нещо не ми пасва да я наглася от раз, а уж я дават за нея. На снимките съм показал наличните отвори Ф8 /доста големи според мен, е поне ще има място за кавиране/ но единствената дупка която съвпада е номер 3, 1 и 2 сочат към отвор 1 и 3 на бронята, но пък за да съвпаднат отвори 1,2 и 3 трябва да кача кората в/у бронята иначе на пасва наникъде, въпреки че логиката ми сочи да е обратно, под бронята, заради продълговатите отвори на бронята. За отвор 2 няма проблем той пасва с отвор в/у предната рамка, там има един квадратен отвор 8/8 и в него пасва идеално крепежна гайка от Рак. В каналите на бронята също може да се монтират такива гайки, но пък като сложа средния отвор да пасне 1 и 3 остават на края на отворите. До тук беше що годе лесно, но останалите отвори нямат нищо общо със заводски такива, 6 и 7 се падат в/у моста, да кажем там може да надупча и нарежа Ф6, но 4,5 и 8 са за никъде, няма за какво да ги хвана. Някой има ли такава кора монтирана да помогне с някоя снимка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж на кора под двигателя-как?
Collapse
X
-
Адмирации, че искаш да направиш монтажа по заводски. Моята кора след втората смяна на маслото- понеже няма капак за масления филтър и се сваля цялата кора, отвсякъде е хваната със свински опашки. Задните болтове превъртяха , отпред се поогъна малко и вече с болтове не става. Затова - универсален крепежен елемент. Досега не падала.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
-
Така...
1. Кората е вече тук.
2. Поръчах ето тази https://avto-kori.com/produkt/кора-п...-бензин/ и тя съотвества на доставката.
3. Има капаче за смяна на маслото и филтъра.
4. Какво ще се сбърка с отвор Ф6 в моста?
5. Корите са наистина 2 модела-за бензин и за дизел - https://avto-kori.com/produkt/кора-п...01-дизел/. По снимките каква е разликата?
6. Дупки в кората не е проблем стига да намеря къде да са те, само че трябва да я кача на подемник, но в момента нямам възможност, иначе има къде.
7. Кората си е точно за Фиат пише си го на нея - Брава/о.
А кажете кое е сбъркано? Накрая ще бъде побългарена. dobrujanetza можеш ли да цъкнеш някоя снимка на твоята?Последна редакция от NikMar; 23.04.2020, 12:01.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Няма наблизо канал или подемник, иначе веднага ще направя няколко снимки.
Отпред- 3 захвата, по средата- където е до подкалниците- предната им част- по 1 крепеж, отзад- където са дупките за болтовете- по 1 крепеж и е захваната за носачите ( до шпилките на носачите имат дупки). Не знам дали обясних разбираемо.
--- Автоматично слети последователни мнения ---
Това успях да заснема без канал. [ATTACH=CONFIG]1081Последна редакция от dobrujanetza; 23.04.2020, 19:01.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
-
Благодара за снимките, схванах идеята. Ключар, линка казва че Page Not Found. Имам следните идеи:
1. Отвори 1 и 3 ги премествам съобразявайки се с бронята, като ги правя квадратни 8/8 за да монтирам гайките от Рак-а, и завивам от долу нагоре за да не се зацапва резбата.
2. Отвори 6 и 7 също го премествам съобразявайки се с отворите по моста, ако има някой на който мога да направя резба, пък било и Ф8, ще бъде ОК. Ако не се получи слагам универсалната сглобка.
3. За страничите не съм измислил още. От лявата страна /по посока на движението/ има едно захващане с шпилка или болт /от калта не си личи точно/ и за него мога да пусна едно тънко винкелче /против вибрации/ и да хвана кората. От ляво не съм проучил, но може да е от същия тип.
Като цяло не искам да хващам кората по подкалниците з/о е доста тежка, а те са слаби пластмаси.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Благодаря! Аз съм на принципа, че тхнически трябва да е изрядна, за външния вид я поддържам колкото мога, има нужда от нова боя, но не ми се дават пари колкото за една кола, а за интериора трябва като седна вътре да ме приятно, най-мразя разхвърляна и мръсна вътре.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Най добре всичко да си е както си трябва но понякога се налага да проявяваме изобретателни умения.Важното е да е стабилна,здраво закрепена и без излишни вибрации.Тя не е чак толкова отговорен елемент но може да създаде доста ядове.Като купих моята кола подкалниците и долната кора бяха хванати с 38 кналфови видии.Всичко е черно,което обяснява защо не съм ги видял при покупката.Тампона на радиатора бе заместан от букова кама(чувия) и така съм карал...доста километри без никакъв симптом.Е...като го видях всичко възвърна оригинален вид но останах доста изненадан от гъвкавоста на автокъщите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар