Картера е свален.Гумичката на маслената помпа е сменена.Не се наложи сериозно разглобяване.При смяна установих износен висящ лагер.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Фриймонт смяна на маслена помпа .
Collapse
X
-
Дори ти не си споменал никакви подробности. Фланецът ли разпробихте, разхлабихте болтовете на автоматика и го дръпнахте ли, как развихте двете трудно достъпни болтчета?
Така би бил полезен форума. Никой не е успял да ти помогне, но стигайки до истината сам, просто може да я споделиш за следващите.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
При 2.0 165 на бравото,двете болчета дето са при маховика са трудни щото си има чалъм за който даже не се бях сещал.Самия маховик се завърта и има прорез и през него се бърка да се отвият за да се свали картера.Лесно ама да го знаеш.Дано съм бил полезен .ПоздравиBravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Помпата същата ли е като на инсигния? Тази с проблемното уплътнение? Понеже го бяхме разисквали някъде из форума и колега, който беше запознат спомена, че помпата е различна, Опел са сложили тяхна помпа и само тя е проблемна.Трябва ли да се притесняваме, твоето уплътнение в какво състояние беше? На какви км е колата?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар