Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Fiat Stilo 1.9 Mjet

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на Fiat Stilo 1.9 Mjet

    Здравейте, извинявам се ако темата ми не е в правилния раздел.

    Предстои ми покупка на Stilo 2/3 врати, 2006-та година, 1.9 multijet, 120 к.с, 5ск. Не съм имал допир до такава кола/двигател и ще бъда благодарен за всякакви мнения и препоръки (слаби места, какво да внимавам и т.н.) относно въпросния модел, и как вървят цените на части и ремонти горе-долу. Колата е на 200к реални километри, турбото не е сменяно никога, съединител преди 70к километра.

    Благодаря предварително и успешна седмица!

    Преместена.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Аз карам Браво с този мотор и скорости от 1 година на 255к реални км. Като цяло този мотор е неубиваем,ако се обслужва навреме и с правилните консумативи. Първоначалното обслужване излезе 420-30 лв.,като съм сменил ангренаж ,водна помпа,филтри и масла. Сменил съм и термостат ,който с труда и антифриз излезе към 200 лв. Единствен проблем за тази година ми е правил с подгряването заради лош контакт
    Реши се с контактен спрей за 10 лв.и пръскане на куплунзи и бушони. Разхода в София при каране на къси разстояния е от 8 до 11,а на дълго без клима 5,2-3,с клима 6-6,1.За каране е супер приятна. Брат ми кара Стило 115 коня 2003г. и той е основната причина да си взема това Браво.Досега съм карал само бензинови коли. Той го кара 8г. и колата е на 500к досега единственият по-голям ремонт е ГНП което е сменил. При Стилото често има проблем с кантара в седалката на еърбега но си има решение. Хубаво е да му направят една диагностика преди да го вземеш.
    Последна редакция от kiriluz1; 27.01.2020, 18:35.

    Коментар


      #3
      Никакъв шанс Стило да хвърли с-тел на 130 000 км, освен ако не е карано зверски или по неподходящ начин или чипнато. Аз карам 1.9 JTD на 179 000 и нямам причини за притеснение скоро. Разхода за София е около 7-8 зимата и 6-6.5 лятото. Ангренаж с водна помпа е от порядъка на 200 лв. Масла и филтри около 100 лв. Термостат се слага в маркуча към радиатора от Рено 5 Вернет за 9 лв. на 86 градуса и нямаш грижи. Кантара на пасажерската седалка си е проблем, ама има решения. За мен най-големия проблем е смяната на крушка на фаровете - няма такива идиоти дето са измислили концепцията, да свалиш фара, за да смениш крушката (освен ако не си с гъвкави пръсти).
      FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

      Коментар


        #4
        tambuhtaneca написа: Преглед на мнението
        Никакъв шанс Стило да хвърли с-тел на 130 000 км, освен ако не е карано зверски или по неподходящ начин или чипнато. Аз карам 1.9 JTD на 179 000 и нямам причини за притеснение скоро. Разхода за София е около 7-8 зимата и 6-6.5 лятото. Ангренаж с водна помпа е от порядъка на 200 лв. Масла и филтри около 100 лв. Термостат се слага в маркуча към радиатора от Рено 5 Вернет за 9 лв. на 86 градуса и нямаш грижи. Кантара на пасажерската седалка си е проблем, ама има решения. За мен най-големия проблем е смяната на крушка на фаровете - няма такива идиоти дето са измислили концепцията, да свалиш фара, за да смениш крушката (освен ако не си с гъвкави пръсти).
        То на 90% от колите след 2005-6 се сваля фар. Сваляш фара, смениш всички крушки, като има лонглайф серии и повече не пипаш. Ама фара се сваля гадно, виж това не е измислено. Съединител може и на 50 000 км да смениш,това зависи от типа на карането и от грамотността на шофьора,карай само градско из задръствания 1ва-2ва по 5 дни, а събота и неделя се качвайте 5 човека до Копитото и да видим колко ше изкара съединителя. Иначе колата е евтина изработка, което е съвсем в реда на нещата. Има доста вибрации- повече от нормалното бих казал, това е основен недостатък.Прави проблеми с рейката понякога, двигателя е добър. ГНП на този двг протича понякога. Разхода е около 6 извънградско, градско е ясно, че зависи, но да кажем 7-9 според маршрута. Возията е добра за този клас, стабилността е средно ниво, шумоизолацията също средно ниво. Много удобства вътре за този клас, широчка е. Аз оплакване от здравината нямам, но трябва даси избереш добра кола. Аз съм направил само 25 000 км с нея, с вземането смених предни пружини, защото се чупят, смених всички дискове и накладки, както и рейка, може би нямаше нужда от това. РЕйката е механична и не е скъпа дори нова. От тогава съм сменял само крушки и масло. Моята е 6 скорости, върви много добре. Поддръжката е скъпа като за този клас кола, ебаси частите. Дискове предни по 120-150 лв/бр, термостата е 150-180 лв, носачи скъпи ако е заедно с шарнира, абе скъпа е за този клас за поддръжка
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Дисковете по-скоро са 150 лв. к-т предни и 70-80 лв. к-т задни. Ама като имаш предвид, че се сменят на 100 - 150 000 км. Амортисьорите и те са по 70-80 лв, колкото са и носачите. Да термостата е цена, ама както писах си има пиниз и с 15 лв. си решаваш проблема. За 110 000 км с нея и 13 години не смятам, че се справя по-зле от останалите в същия клас и цена. Правил съм следните неща: носачи, биалетки, предни и задни пружини, дебитомер, затапване на ЕГР, смяна подгревни свещи, слагане на термостат от Рено 5 и консумативи като смяна ангренаж, масла и ф-три, зареждане на климатик, смяна спирачна и охл. течност.
          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

          Коментар


            #6
            Е, все пак да се има предвид, че аз гледам да слагам приемливи марки и части, което не означава най-евтините. За дисковете отпред си спомням, че сложих Jurid за нещо около 110/бр. Носачи не съм сменял, гледам, че в АХМ най-евтините са 98 лв/бр. Иначе моето мнение в сравнение с другите от класа й- не се справя по-зле. Само е по-зле с вибрациите вътре. Иначе върви като змей, моята е 140 коня.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Бах мамма му и дискове, те с цени, като на Алфа 159/Брера. На мен предни АТЕ са ми 115лв./бр. а Брембо перфорирани са ми на 165лв./бр.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                А защо ти е с 3 врати, по-удачно е с 5, карал съм 2 коли от типа "стани да седна", е не е удобно, парите са същите.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  А защо ти е с 3 врати, по-удачно е с 5, карал съм 2 коли от типа "стани да седна", е не е удобно, парите са същите.
                  Единствената причина според мен е, че са по-красиви двувратките. Обаче пък колко пъти на човек му се налага да вози повече от 1 човек, та да я има въпросната ситуация "стани, да седна"? Затруднение може да има, когато обтегачът не работи, защото вратата е по-тежка.

                  Коментар


                    #10
                    За несемеен става.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      И за семеен с балдъза става...бе за секви става дори е задължителна за тези които са с малки деца отзад-нема как да отвори и да драсне на някъде няма и провесване през джама, тази ми е трета такава
                      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте! Благодаря за мненията и инфото, ще ми бъдат от полза. Конкретният автомобил ще го взимам от колега и като цяло му имам доверие относно състоянието и историята. Той е втори собственик, от 2012г. като първият е бил братовчед му и колата е купена нова от Италия и до 2012-та е карана там. Това и не му е основната кола, а по-скоро я кара жена му. Покарах я малко и не се усещат никакви проблеми, няма вибрации, единствено това за съединителя ме притеснява, тъй като той твърди че след около 30 хиляди, щяло да се наложи смяна отново... аз не разбирам наистина, но се надвам вие да се окажете прави хах. Има си външни забележки, но са дребни драскотини и детайли (никога не е удряна и не е усуквана) и не е болка за умиране. А относно визия и мен лично ми харесва повече с 2/3 врати, (на 25 съм, с приятелката ми нямаме дете все още) и мисля че ще ни е удобна и ще върши работа най-вече.
                        Благодаря отново!

                        Коментар


                          #13
                          Ти си знаеш най-добре, но ако гледаш в перспектива някой ден ще трябва да качиш и детска количка и какво ли още не, т.е. ще ти трябва и друга кола. Казвам го от личен опит. Щерката като се събраха със зетя той имаше Браво, после го смени с Брава и сега е със Стило комби. Като я взеха той каза "Повече друга кола освен комби няма да си купя", каквото и да сложи за малката /тя вече ще направи 7г./ все остава място за още нещо.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            каквото и да сложи за малката /тя вече ще направи 7г./ все остава място за още нещо.
                            Значи не взимат достатъчно багаж.
                            Багажника на една кола винаги има странното свойство да не стига, по принцип.
                            Както на мен не ми стига комби с 500 литра куфар на тавана, а пък колегата си изгледа близнаците с Опел Корса.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Значи не взимат достатъчно багаж.
                              Зависи кой какво взема, ако се простираш на оптимум от необходимото, винаги ще остане място.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X