Много ама много са зле сервизите в Бургас. Колко приятели са го патиил не е истина. Последно миналата седмица на един приятел му сменяха ангренажния ремък и ролките на БМВ-то. Отвреме на време се чуват едни детонации ... пак ходил, те забравили да затегнат едната ролка и прескачал зъб. Аз сега се чудя къде да ходя да ми правят реглаж на клапани и изобщо да видят там разпределителния вал и т.н. че леко като дизел работи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация и регулировка на обороти на ФИАТ БРАВА 1.8
Collapse
X
-
Сега колата пак не е добре.Какво да правя ,да сменя ли термодатчика и моторчето на празен ход-колко струват?Колата някакси трудно запалва,не от първия път,малко трябва да въртиш.Какво може да се направи по въпроса.Един път добре запалва,друг път се мъчи.НИКОЙ В БУРГАС ПО СЕРВИЗИТЕ НЕЗНАЕ НА КАКВО СЕ ДЪЛЖИ ПРОБЛЕМА!www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Датчика е най-много 18 лв, а моторчето е скъпо - май над 150 лв. Ако ще правим някаква среща в неделя на Уест-а може да дойдеш ще ти покажа и датчика и моторчето откъде се сваля и какво се смазва, а и ще видиш мойта кола как работи на място и т.н. Макар, че и аз сега имам малко проблеми най-вече свързани с работата на метан и прословутото забиване на носа като настъпиш по-яко педала. Въздушния филтър сменял ли си го? Изобщо огледал ли си въздухопровода. Вътре има една клапа за въздуха и едни маркучета за вакуума. Не знам дали оказват влияние на празния ход ама лесно е да ги провериш и сам.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Датчика е най-много 18 лв, а моторчето е скъпо - май над 150 лв. Ако ще правим някаква среща в неделя на Уест-а може да дойдеш ще ти покажа и датчика и моторчето откъде се сваля и какво се смазва, а и ще видиш мойта кола как работи на място и т.н. Макар, че и аз сега имам малко проблеми най-вече свързани с работата на метан и прословутото забиване на носа като настъпиш по-яко педала. Въздушния филтър сменял ли си го? Изобщо огледал ли си въздухопровода. Вътре има една клапа за въздуха и едни маркучета за вакуума. Не знам дали оказват влияние на празния ход ама лесно е да ги провериш и сам.
Коментар
-
В вторник къде ще бъдеш,телефон,място да се обадя.Ще гледам да намеря време на работа съм до 18.00 часа.Проблема си стои,работата е там че съм на газ,но същото е на бензин.Колата пали на бензин и после обръща на газ.Когато паля сутринта колата няма проблем пали от раз.Но после като загрее.от 3-я път запалва.www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Имам няколко приятели, които имаха подобен проблем - когато е загряла колата пали трудно и с времето проблемът се задълбочи и изобщо взе да не пали като е загряла. Причината беше една и съща - датчик за позицията на коляновия вал. Аз последните две седмици имах проблеми с паленето и с едно придърпване. Вчера обаче паля и ... оппа на 3 цилиндъра. Днес пробвах с едни стари кабели и свещи и накрая реших да вида има ли искра от бобината и на 4-ти цилиндър - няма никой Така, че трудното палене може и от бобината да е - аз го имах последните седмици по-често на загряла кола.@hit-ko: Ако ГАМА-та взимат от теб - утре ще съм ти клиент с една бобинка :D В тая кола всичко що е BOSCH взе да сдава багажа...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Значи аз имам проблем подобен на този на Ricardo.Това, което описвам по-долу е при работа на метан. На бензин постоянно държи високи обороти, но това съм приел, че е от натрупана грешка, защото когато съм я карал на дълъг път след 30-40 км. нещата си идват на място.От оня ден почна да ми прави следните мизерии. Докато е студена колата държи 1500 оборота. Като почне да загрява нещата изглежда се нормализират и оборотите падат до 800 - 900, но ако я оставя да работи на празен ход след броени секунди 5-10 започват да се покачват и пак стигат до около 1500 rpm.Забелязах, че уреда за температурата вече въобще не стига до дебелата черта в средата (нали там са 90 градуса), а държи 3-4 деления по-долу и това за градско. В същото време поне по моя преценка парното си работи на 6 и вътре не се диша от жега. (последното си е доста субективно де ). Не съм проверявал термостата кога отваря, но още утре ще го направя.Съмнявям се в температурния датчик. При първа възможност ще го замеря с мултицета, видях му стандартните показания от книжката. Мисля, че другия вариант е да ми влиза въздух от някъде. Ако вие имате нещо в предвид ще съм ви благодарен.
Коментар
-
Днес бях при мойте майстори - Гената и Нушката. Между другото да не пропусна пак да кажа добра дума за тях - хората са много готини и не само, че си разбират от работата, но винаги ще те приемат, като приятел и не взимат скъпо. Има пост за сервизите, който го интересува не съм го писал аз, явно че и други знаят за тях.Та отивам, по скоро минавах от там, и като споменах на Нушката той вика взели сме компютър дай да я закачим. Първо изпищя за грешка в клапата за въздуха, почисти клапата и нещата се оправиха, но проблема остана. И като се хвана разглоби всичко по пътя от въздушния филтър до колекторите, чисти тества, гледа, тества, уплътнява, затяга и накрая оправи нещата. Отне му към 3-4 часа цялата процедура. Много пипкава работа, пък и там яко наблъскано с всякакви маркучи и кабели, че и тия дето са слагали метана доразкрасили картинката, но в крайна сметка се оказа, че всички датчици, клапани, дроселни клапи и тем подобни си работят, а е имало някаква мръсотия или е изпускало въздух от някъде, така и не разбрах. Но проблема се оправи и ми взе "огромната" сума от 30 лв. Само за сравнение всеки знае колко ще го одерат само да я закачат на компютър някъде.
Коментар
-
filiar написа:Значи аз имам проблем подобен на този на Ricardo.Това, което описвам по-долу е при работа на метан. На бензин постоянно държи високи обороти, но това съм приел, че е от натрупана грешка, защото когато съм я карал на дълъг път след 30-40 км. нещата си идват на място.От оня ден почна да ми прави следните мизерии. Докато е студена колата държи 1500 оборота. Като почне да загрява нещата изглежда се нормализират и оборотите падат до 800 - 900, но ако я оставя да работи на празен ход след броени секунди 5-10 започват да се покачват и пак стигат до около 1500 rpm.Забелязах, че уреда за температурата вече въобще не стига до дебелата черта в средата (нали там са 90 градуса), а държи 3-4 деления по-долу и това за градско. В същото време поне по моя преценка парното си работи на 6 и вътре не се диша от жега. (последното си е доста субективно де ). Не съм проверявал термостата кога отваря, но още утре ще го направя.Съмнявям се в температурния датчик. При първа възможност ще го замеря с мултицета, видях му стандартните показания от книжката. Мисля, че другия вариант е да ми влиза въздух от някъде. Ако вие имате нещо в предвид ще съм ви благодарен.www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Мерси за информацията Ricardo.Само да ти кажа, че за нашите двигатели това, дето го наричаш моторче за празен ход било клапан, което не знам как ще се отрази на цената, ако ще купуваш, но може и да е по-тънко. Плюс това самия клапан се състои от две части, ако може да се намерят по отделно ще е още по-добре. Едната е задвижваща, където предполагам има някякъв електромагнит или моторче, то избутва една ос на другата част, която от своя страна регулира притока на въздух, като отваря или затваря едни каналчета в нея. Как го тестваха моя. Разглобиха клапана на двете му части. Движещата я оставиха вързана към куплунга и от компютъра зададоха да тества клапана. При теста проверяват дали се задвишва механизма. Ако там всичко е наред, значи проблема е във втората част (задвижваната). Айде успех и дано да мине по-евтино.
Коментар
-
От два дни съм в сервиза,оказа се от някъде дърпа въздух,надявам се скоро да открият.Не е от моторчето на празен ход.www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
ПРОБЛЕМА се оказа в гарнитура на колекторните тръби.От там оборотите ми държаха 2000 об.Дърпаше въздух и даваше грешка в моторчето на празен ход.Сега всичко е наред,но най-важното е дасе отиде на подходящ сервиз.В бургас няма такива,добре че един колега от форума от бургас ми каза за ROSCH сервиз до затвора в бургас и там вече за 2-ри път ми е оправят колата. :Dwww.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Мерси, за отговора. При мен сега пак се стабилизираха нещата. След ремонта ми го направи само веднъж тоя проблем и се надявам да не го прави повече, но все пак...Колко ти излезна смяната на гарнитурата и как точно ти го диагностицираха, че там е проблема, да знам ако мога да проверя дали е така и при мене?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар