Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултация и регулировка на обороти на ФИАТ БРАВА 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консултация и регулировка на обороти на ФИАТ БРАВА 1.8

    Оборотите ми варират между 1000-1300.След като загрее колата стават 1300.Това нормално ли е?Може ли от някъде да си ги регулирам ръчно и къде?Имам ФИАТ БРАВА 1.8Когато е студена колата са нормални 1500 об.,след 65 градуса стават 1000 и към 80-85 градуса 1250-1300.Колата иначе си работи нормално нито вибрира нито трепери.
    www.avi7.hit.bg
    Видеонаблюдение и системи за сигурност

    #2
    Ми тя не трепери защото са и високи оборотите.Не е нормално да държи такива обороти.Виж дали на компютър ще покаже нещо.
    Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Ако имащ газ, това може да е станало от натрупване на грешки. Както каза колегата виж какво ще каже на диагностиката.В другия най-често срещан проблем е замърсено/развалено моторче за разния ход.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        BO написа:
        В другия най-често срещан проблем е замърсено/развалено моторче за разния ход.
        И на мен това ми мина през акъла щото скоро имах проблем с маторчето, но пък ако е то би трябвало да играят оборотите нагоре-надолу, а колегата казва, че работи равномерно колата.
        Bravo 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Температурен датчик на термостата - около 18лв.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Re: Консултация и регулировка на обороти на ФИАТ БРАВА 1.8

            Ricardo написа:
            Оборотите ми варират между 1000-1300.След като загрее колата стават 1300.Това нормално ли е?Може ли от някъде да си ги регулирам ръчно и къде?Имам ФИАТ БРАВА 1.8Когато е студена колата са нормални 1500 об.,след 65 градуса стават 1000 и към 80-85 градуса 1250-1300.Колата иначе си работи нормално нито вибрира нито трепери.
            Работата се върти пак около клапана / моторчето / за празен ход, а датчика за темп. лесно можеш да го провериш - около 300 ома на 85-90 градуса!

            Коментар


              #7
              Днес нали беше хубаво времето и викам чакай да поровя малко колата, че взе да гасне на метан в движение и на бензин като я настъпя забива носа. Май е от въздушния филтър, ама разглабях наред и свалих моторчето на празен ход. Чудех се какво толкова може да му се зацапа и щях да го отварям ама то хванато с едни пластмаси, едната я счупих и се отказах. Като гледам добре е вакуумирано. Въпроса ми е какво толкова му смазвате на това моторче. До пружината има един маншон, свалих го и пръснах малко течна грес под него, ама то там боклуци трудна работа да влязат. Това моторче отваряте ли го или само под маншона пръскате? Моторчето е BOSCH за 1.4. Малко оффтопик... тоя S-образен маркуч с още едно разклонение за парите от блока дето влиза в "карбуратора" може ли да се намери и какви пари е горе-долу, че в двата края е доста нацепен.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                На диагностика,компютъра не показа че има грешки.Няма проблем с термодатчика,нито с моторчето на празен ход.Сега се набутах с 15 лева в сервиза и нищо.Трудно е запалването.Трябва да се пали с пълна газ,доктай натиснат педал за газта.Оборотите все са същите между 875-1120.Какво да правя незнам
                www.avi7.hit.bg
                Видеонаблюдение и системи за сигурност

                Коментар


                  #9
                  Пробвай да откачиш акумулатора за 1-2 часа. Не че гарантирано ще се оправи, но може пък паленето ти да се нормализира и да не трябва да палиш с пълна газ.
                  Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                  Коментар


                    #10
                    Ricardo написа:
                    На диагностика,компютъра не показа че има грешки.Няма проблем с термодатчика,нито с моторчето на празен ход.Сега се набутах с 15 лева в сервиза и нищо.Трудно е запалването.Трябва да се пали с пълна газ,доктай натиснат педал за газта.Оборотите все са същите между 875-1120.Какво да правя незнам
                    ако датчика не дава коректни стойности - на диагностика това няма да се видиизмери го с мултицет, както ти каза Христо
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      spark написа:
                      Днес нали беше хубаво времето и викам чакай да поровя малко колата, че взе да гасне на метан в движение и на бензин като я настъпя забива носа. Май е от въздушния филтър, ама разглабях наред и свалих моторчето на празен ход. Чудех се какво толкова може да му се зацапа и щях да го отварям ама то хванато с едни пластмаси, едната я счупих и се отказах. Като гледам добре е вакуумирано. Въпроса ми е какво толкова му смазвате на това моторче. До пружината има един маншон, свалих го и пръснах малко течна грес под него, ама то там боклуци трудна работа да влязат. Това моторче отваряте ли го или само под маншона пръскате? Моторчето е BOSCH за 1.4. Малко оффтопик... тоя S-образен маркуч с още едно разклонение за парите от блока дето влиза в "карбуратора" може ли да се намери и какви пари е горе-долу, че в двата края е доста нацепен.
                      Маркуча на мен ми казаха тук в Хасково някакви 30-40 кинта, а на мен ми беше леко спукан в началото до капака на клапаните ипросълзяваше масълце. Излекувах го с малко високотемпературен изолирбанд и нова стяга. То там няма налягане - това ся просто маслени пари - където е нацепен можеш да го навиеш с изолирбанд и готово - е ако е яко нацепен естствено подмяната решава нещата. Питай Хит-ко за цена.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        @Ricardo: Датчика ще покаже грешка ако не работи изобщо. Пробвах да откача температурния датчик и дадох на контакт - веднага светна инжекциона и записа грешка. Ако обаче работи и отчита грешни стойности няма да даде грешка. Примерно температурата на антифриза е 60 градуса, а датчика дава показания за 30 градуса - компютъра няма да отчете никаква грешка. А в кой сервиз ходи за 15лв? На мен "кафеджиите" ми отрязаха главата с 30 лв, а накрая се оказа кофти маса.А по въпроса за този маркуч - ходих в един магазин и искаха да го нося. Моя е леко напукан в двата края след стягите там до тези дупки дето са за контра. Мислех да не дърпа въздух ама щом казваш, че е 30-40лв май и аз ще го побългарявам
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          В кафедживев взема 15 лева защото нищо не направиха,нямало го тяхният електричар.Днес отивам до КАТ там има компютърна диагностика,но преди това бях в сервиза ,сега го отвориха в БУРГАС за ФИАТ,ЛАНЧА,там взе нещо да се репчи майстора казах му че има сайт и форум в интернет за фиат и къде може да е проблема и той в шах :D :D :D Притесниха се не ме приеха.Обикновенно все си искам после парите,ако нещо не се направи.Сега вече сме в ЕС и има агенция за потребителите,както и да е.Датчика за температурата към термостата бил разместен-сега доста по добре е,но леко пак играят оборотите 950-970,не се усеща почти,но все пак е много добре,ще е наблюдавам колата 2-3 дни.Този при който ходих е до "ВЪКАТА" до КАТ.Само с италиански автомобили се занимава-30 лева е диагностиката.Ама и той-мани го тоя форум,ко ще ти кажат. :D
                          www.avi7.hit.bg
                          Видеонаблюдение и системи за сигурност

                          Коментар


                            #14
                            Винаги съм се чудил на тези майстори как ги съчиняват само - температурния датчик се бил изместил,как ще се измести като е на резба за термостата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
                            HONDA I-VTEC

                            Коментар


                              #15
                              По-точно клемата към датчика не била добре закрепена.
                              www.avi7.hit.bg
                              Видеонаблюдение и системи за сигурност

                              Коментар

                              Working...
                              X