Оборотите ми варират между 1000-1300.След като загрее колата стават 1300.Това нормално ли е?Може ли от някъде да си ги регулирам ръчно и къде?Имам ФИАТ БРАВА 1.8Когато е студена колата са нормални 1500 об.,след 65 градуса стават 1000 и към 80-85 градуса 1250-1300.Колата иначе си работи нормално нито вибрира нито трепери.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация и регулировка на обороти на ФИАТ БРАВА 1.8
Collapse
X
-
Консултация и регулировка на обороти на ФИАТ БРАВА 1.8
www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурностЕтикети: –
-
Ако имащ газ, това може да е станало от натрупване на грешки. Както каза колегата виж какво ще каже на диагностиката.В другия най-често срещан проблем е замърсено/развалено моторче за разния ход.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Консултация и регулировка на обороти на ФИАТ БРАВА 1.8
Ricardo написа:Оборотите ми варират между 1000-1300.След като загрее колата стават 1300.Това нормално ли е?Може ли от някъде да си ги регулирам ръчно и къде?Имам ФИАТ БРАВА 1.8Когато е студена колата са нормални 1500 об.,след 65 градуса стават 1000 и към 80-85 градуса 1250-1300.Колата иначе си работи нормално нито вибрира нито трепери.
Коментар
-
Днес нали беше хубаво времето и викам чакай да поровя малко колата, че взе да гасне на метан в движение и на бензин като я настъпя забива носа. Май е от въздушния филтър, ама разглабях наред и свалих моторчето на празен ход. Чудех се какво толкова може да му се зацапа и щях да го отварям ама то хванато с едни пластмаси, едната я счупих и се отказах. Като гледам добре е вакуумирано. Въпроса ми е какво толкова му смазвате на това моторче. До пружината има един маншон, свалих го и пръснах малко течна грес под него, ама то там боклуци трудна работа да влязат. Това моторче отваряте ли го или само под маншона пръскате? Моторчето е BOSCH за 1.4. Малко оффтопик... тоя S-образен маркуч с още едно разклонение за парите от блока дето влиза в "карбуратора" може ли да се намери и какви пари е горе-долу, че в двата края е доста нацепен.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
На диагностика,компютъра не показа че има грешки.Няма проблем с термодатчика,нито с моторчето на празен ход.Сега се набутах с 15 лева в сервиза и нищо.Трудно е запалването.Трябва да се пали с пълна газ,доктай натиснат педал за газта.Оборотите все са същите между 875-1120.Какво да правя незнамwww.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Ricardo написа:На диагностика,компютъра не показа че има грешки.Няма проблем с термодатчика,нито с моторчето на празен ход.Сега се набутах с 15 лева в сервиза и нищо.Трудно е запалването.Трябва да се пали с пълна газ,доктай натиснат педал за газта.Оборотите все са същите между 875-1120.Какво да правя незнам
Коментар
-
spark написа:Днес нали беше хубаво времето и викам чакай да поровя малко колата, че взе да гасне на метан в движение и на бензин като я настъпя забива носа. Май е от въздушния филтър, ама разглабях наред и свалих моторчето на празен ход. Чудех се какво толкова може да му се зацапа и щях да го отварям ама то хванато с едни пластмаси, едната я счупих и се отказах. Като гледам добре е вакуумирано. Въпроса ми е какво толкова му смазвате на това моторче. До пружината има един маншон, свалих го и пръснах малко течна грес под него, ама то там боклуци трудна работа да влязат. Това моторче отваряте ли го или само под маншона пръскате? Моторчето е BOSCH за 1.4. Малко оффтопик... тоя S-образен маркуч с още едно разклонение за парите от блока дето влиза в "карбуратора" може ли да се намери и какви пари е горе-долу, че в двата края е доста нацепен.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
@Ricardo: Датчика ще покаже грешка ако не работи изобщо. Пробвах да откача температурния датчик и дадох на контакт - веднага светна инжекциона и записа грешка. Ако обаче работи и отчита грешни стойности няма да даде грешка. Примерно температурата на антифриза е 60 градуса, а датчика дава показания за 30 градуса - компютъра няма да отчете никаква грешка. А в кой сервиз ходи за 15лв? На мен "кафеджиите" ми отрязаха главата с 30 лв, а накрая се оказа кофти маса.А по въпроса за този маркуч - ходих в един магазин и искаха да го нося. Моя е леко напукан в двата края след стягите там до тези дупки дето са за контра. Мислех да не дърпа въздух ама щом казваш, че е 30-40лв май и аз ще го побългарявамFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
В кафедживев взема 15 лева защото нищо не направиха,нямало го тяхният електричар.Днес отивам до КАТ там има компютърна диагностика,но преди това бях в сервиза ,сега го отвориха в БУРГАС за ФИАТ,ЛАНЧА,там взе нещо да се репчи майстора казах му че има сайт и форум в интернет за фиат и къде може да е проблема и той в шах :D :D :D Притесниха се не ме приеха.Обикновенно все си искам после парите,ако нещо не се направи.Сега вече сме в ЕС и има агенция за потребителите,както и да е.Датчика за температурата към термостата бил разместен-сега доста по добре е,но леко пак играят оборотите 950-970,не се усеща почти,но все пак е много добре,ще е наблюдавам колата 2-3 дни.Този при който ходих е до "ВЪКАТА" до КАТ.Само с италиански автомобили се занимава-30 лева е диагностиката.Ама и той-мани го тоя форум,ко ще ти кажат. :Dwww.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
По-точно клемата към датчика не била добре закрепена.www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар