Март месец миналата година смених съединителя на TD100-то. Предния беше минал 130,000 км. само от както колата е при нас, преди това колко още....никой не знае.
От март до сега е минал няма и 15,000км. В събота тръгнахме към Боровец. Трима човека със ски оборудване. Да кажеш кой знае колко товар - не. До Самоков карах доста динамично, изпреварвания, превключване на предавки - никакъв проблем. На Самоков спрях на една бензиностанция, оставих колата да работи, нищо нередно не забелязах.
Тръгваме да катерим от Самоков към Боровец. Там си е бая баир. Нагоре карах нормално, без резки движения. Не съм усетил да има някакъв проблем. Точно преди да вляза в Боровец се разсмърдя отвратително на феродо. Ама яко, вътре в колата не се дишаше. Горе спрях на паркинга - от мен си миришеше определно, но вече на измирисване.
Снощи пак тръгнахме за Боровец, този път за нощно каране. Тъмно беше и карах много внимателно. Този път нямаше миризми в купено, но като спрях на паркинга се наведох да помириша около предна лява гума. Пак се усещаше миризма на феродо, но слабо доловимо.
И сега си мисля....Щом мирише, значи буксува. Пробвах го из София - резки ускорения на трета, четвърта и пета предавка от около 1800 оборота, предимно на изкачване. Не мога да усетя. Стори ми се че пробуксува на няколко пъти при рязко ускорение на първа и втора скорост на голям баир, но е възможно и гумите да са приплъзнали заради лигавата настилка....
Съединителят е нов, марка AP, уж беше усилен. Монтиран е във Вентура Гараж. От там ми казаха - нищо не можем да направим. Или е запален, или не е. Може и да е кофти притискател, ама вече като си го запалил - край. Е** му майката....
От март до сега е минал няма и 15,000км. В събота тръгнахме към Боровец. Трима човека със ски оборудване. Да кажеш кой знае колко товар - не. До Самоков карах доста динамично, изпреварвания, превключване на предавки - никакъв проблем. На Самоков спрях на една бензиностанция, оставих колата да работи, нищо нередно не забелязах.
Тръгваме да катерим от Самоков към Боровец. Там си е бая баир. Нагоре карах нормално, без резки движения. Не съм усетил да има някакъв проблем. Точно преди да вляза в Боровец се разсмърдя отвратително на феродо. Ама яко, вътре в колата не се дишаше. Горе спрях на паркинга - от мен си миришеше определно, но вече на измирисване.
Снощи пак тръгнахме за Боровец, този път за нощно каране. Тъмно беше и карах много внимателно. Този път нямаше миризми в купено, но като спрях на паркинга се наведох да помириша около предна лява гума. Пак се усещаше миризма на феродо, но слабо доловимо.
И сега си мисля....Щом мирише, значи буксува. Пробвах го из София - резки ускорения на трета, четвърта и пета предавка от около 1800 оборота, предимно на изкачване. Не мога да усетя. Стори ми се че пробуксува на няколко пъти при рязко ускорение на първа и втора скорост на голям баир, но е възможно и гумите да са приплъзнали заради лигавата настилка....
Съединителят е нов, марка AP, уж беше усилен. Монтиран е във Вентура Гараж. От там ми казаха - нищо не можем да направим. Или е запален, или не е. Може и да е кофти притискател, ама вече като си го запалил - край. Е** му майката....
Коментар