Аз не робувам на марки, нито съм решил че Пунтото като се е уцелило и КРАЙ Фиат е марката. Както каза колегата Yeksuh всички марки си страдат все от нещо, а и Бенли да си вземеш... ако не го уцелиш читаво... все тая - пак ще страдаш. Колата за парите си никак не е лоша, на мен лично също ми допада и като дизайн и като усещане. Бюджета не е твърд, може и повечко пари да се дадат, но стига да си залужава. Просто тази за която се бяхме навили беше 6к При това видимо обслужена и с регистрация + винетки, застраховки и т.н. Ама пустите му 90к.с. и 130Nm рязко ме отказаха... И както вече казах най ме е страх, че не знам читав майстор... не ме плаши да я закарам някъде да и махат пеперудки, калинки и т.н. ама проблема е че като вляза в сервиза ако щеш и с Пут*о го гледат повечето като голям камък... а то мотора от прост по-прост. Сега ще потърся турбинирани 1.4, не ме плаши турбото... в края на краищата едно рециклиране за 300-500лв и имаш ново турбо (дори да е роди). Ако пък ми изпадне читав дизел... може и на дизел да се спра, с после ще помагате с акъл и предложения за майстори. Между другото ми хвана окото на снимки ето това https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...0&slink=dq9df4 и макар да ми се искаше да има повечко екстри, поне на снимки изглежда читаво. Ако някой минава покрай този салон и отдели 5-10мин да му хвърли едно око ще съм адски благодарен (почерпката е ясна). Просто не ми се хваща да обикалям България и да минавам стотици километри и накрая да гледам само кошници. По телефона е ясно че ще ми обяснят как това е топ автомобил и другите там врели - некипели с бабата от северна Италия :D Искаше ми се да има малко повечко екстри ама като знаем че климатрониците им са проблем, мога да клекна и на климатик... Общо взето по-важно ми е да е читава, то пълно щастие няма. Или има де - в магазина с една торба пари :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Bravo 2 1.4/90h.p.
Collapse
X
-
За майстора...
Пловдив-диагностика, дюзи, ремъци, масла, ходова част!
До този човек не си ли опирал? Само италиански коли прави. Не вярвам каквото и да е ново Браво 2 да му създаде проблем с обслужване и евентуални ремонти, понеже е в бранша има и хора, към които да те пренасочи евентуално.
Аз не мога да разбера тея коли, пък защо държат толкова висока цена-особено 90 коня пък и на газ. Когато си купувахме нашата "BRAVA" пак излезе 6 000лв с регистрацията и всичко друго, но беше на 7 години./гледам в момента масово са 2007-2009, което си е вече над 10 годишна кола и то от ЕС без мита и такси/. Като се има предвид какви морги се внасят е срамота да им искат по толкова пари.
Към момента се загледах, че дизелите са с доста по-ниска покупателна цена, но какво ще излезе за оправяне един господ знае.
Това от мен, пък дано случиш на нещо по-поддържано и да се похвалиш за в бъдеще.
Поздрави!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Благодаря за пожеланията! Иначе до конкретния майстор не съм опирал, защото Пути не прави драми :D Ама ще го посетя веднага след като вземем Браво, благодаря за съвета, вярвай ми, много ми е ценен! Иначе на 90-те коне се качих за бърза обиколка из тесните улици, стори ми се прилично, но всички казват че извън града си е малко куц... Пак казвам състезателния ми дух умря преди 10-на години, но пък ми писна да изпреварвам всеки път с молитва (при това че НИКОГА не предприемам излишни рискове). И данните за мотора ме отказаха, особено откъм въртящ момент! До скоро карах служебна със 75к.с., но доста по-висок въртящ момент и колата си тръгваше що-годе прилично, но 130Nm си е направо... зле. Векрата Б имаме също с 1.8/116к.с. и 170Nm... Върви хайвана ама пак малко се чуди. Новата ми служебна е със 110к.с и 210Nm и мога да кажа че върви доста прилично. Ама и двете са много далеч от 90/128 Явно не е това моята кола, ще търся нещо по-живо колкото и да не ми се иска! И отново да изкажа благодарности за мненията и препоръките! Поздрави!
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоАко ще се кара на газ, аз бих препоръчал друга марка, но предвид захласването по визията на фиата ще си замълча. Никога не съм слагал визията пред практичността и надежноста.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоПеперудки имат 16 клапановите 150 коня мотори.1,9 jtd 8 v 120 коня няма вихрови клапи и ако е за Италия няма dpf. Това което взех е такова и при условие че е 2007 г. познати решиха че е от магазина. ЕГР не бива да те притеснява . От 20 г.карам бензинови коли и винаги съм смятал че дизела не става,но както се казва ,човек се учи докато е жив.Сега съм влюбен в тази кола и малко е смешно ,но не съм се радвал на кола така досега.
И още подобни примери могат да се дадат, но човек сам си решава.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Карам punto 1.1 55к.с. и bravo 2 1.4 90к.с.Чесно да ти кажа вървежа им е сходен,а това punto 1.2 60к.с. дето го караш си е баш едно към едно с 90 коньовото Bravo.За сметка на това получаваш по-нисък данък,безпроблемен двигател и много евтина поддръжка.Като се замисля,като го вкараш в обороти се усеща някаква силица,но като цяло кола за туристи.Последна редакция от van_rei; 11.01.2020, 13:03.
Коментар
-
А някакви впечатления от 1.6 дизел 105к.с. Колата ми изглежда що-годе читава и има много глезотии, но не успях да намеря много мнения за този мотор... Гледам дават му някакъв много приличен въртящ момент 290Nm, което значи че трябва да тегли добре, въпреки скромните си кончета. Нещо специфично и чупливо по мотора иначе!?
Коментар
-
playlife85 написа: Преглед на мнениетоА някакви впечатления от 1.6 дизел 105к.с. Колата ми изглежда що-годе читава и има много глезотии, но не успях да намеря много мнения за този мотор... Гледам дават му някакъв много приличен въртящ момент 290Nm, което значи че трябва да тегли добре, въпреки скромните си кончета. Нещо специфично и чупливо по мотора иначе!?
Имаме Алфа с този мотор в семейството и е доста добър, единствено му е сменявано масло, ремъци и филтри. Малко е тромав при потегляне на първа и като при всеки дизел предавките са къси, но тръгне ли е доста пъргав и приятен за каране, особено ако е версията със спортен режим.Последна редакция от JTR; 17.01.2020, 00:14.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар