Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

160А1.046 BOSCH MONOJETRONIK

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    160А1.046 BOSCH MONOJETRONIK

    ИИИИИИИИИИЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕСССССССССССС!!!!!!!!!!Сле д едномесечна борба го преборих ! и от началото: Симптоми: 1. Липса на ниски обороти при студен двигател. 2. Висок разход на гориво. 13-15л/100км градско 3. Колата няма динамика. От моя страна: смяна свещи смяна кабели по запалването всевъзможни проверки на ECT,IAT,MAP опасения ло лошо гориво,ламбда сонда и какво ли не букса на стъпковия мотор В един момент свалих и почистих стъпковия мотор: И от там нататък стана още по зле ,след като запалих се появиха ниските обороти но колата не може да се изфорсиранад 2000 об и глъхне и това продължава около 3-4 мин. след това като че ли се оправя,но динамика никаква ,разход гориво .......малиииииии При следващо палене при студен мотор оборотите ги няма,ако рестарам ЕКУ се получава същата работа като след почистването на степ.мотора. Моторчето видимо се движи???????????? Днес отидох до моргата и си взех за 30лв. - стъпково моторче BOSCH като се бях въоръжил с мултицет и добре че беше така защото чак третото се оказа здраво. След като го сложих ------ не мога да повярвам Типото не дава да го бутнеш направо лети!!!!!!!!!!!!!!!!! От цялата тази одисея си правя заключение : при подобни проблеми почнете от степ.мотора макар и на пръв поглед да ви се вижда че работи нормално ,но според мен а и като изчетох форума много от проблемите идват от него.При неправилна работа той вкарва ЕКУто в сервизен режим и познайте........гори като ламя и не върви.

    #2
    Направо се бях поболял.Но без форума нямаше да се оправя.

    Коментар


      #3
      Имам въпроси към krasyo:1. Дали моторчето е стъпково? Като му подавам напрежение +/- 12 V се върти нормално от упор до упор, хода е фабрично определен с някаква пластмасова гайка. 2. Какво му мери на моторчето, като го купуваше? В едно описание му дават съпротивление на намотките от 5 до 10 Ома.3. Пишеш за рестартиране на ЕКУ, как става това, моето е BOSCH и е с означение: 0 280 000 714? /Ако говорим за едно и също нещо !/.4. Едва ли моторчето може да вкара компютъра в сервизен режим, то е свързано към два извода на блока от които излизат 12 V с нужната полярност?Питам, защото и при мен симптомите са същите, обаче се съмнявам в компютъра.

      Коментар


        #4
        За стъпково мотор4е BOSCH На клеми 1 и 2 /броено от горе надолу ,както е на колата/ трябва да ти покаже 100 -200 ома съпротивление на намотките На клеми 3 и 4 трябва да дава верига , когато натиснеш палеца да се разпада - това е за принудителният празен ход.Ако го вземаш от морга задължително го провери с оммера.Според мен към стъпковото мотор4е не се подава постоянно напрежение ,а то4но определен брой импулси.

        Коментар


          #5
          Благодаря на Митко и Краси за отговорите.Проблема ми е, че отначало при изключен двигател гадното моторче си е много добре - застанало е както трябва, бутона за отпусната газ е натиснат от палеца и всичко си е точно. Обаче след завъртане на двигателя и стабилни обороти на празен ход около 10 секунди или леко форсиране моторчето вече е отворило доста клапата и при отпускане на педала за газта не иска да се върне в крайно положение. Край - няма натискане на бутона за празен ход и гасне. Най-вероятно ЕКУ не му подава нужните сигнали - импулси. В едно описание на изводите на компютъра пише точно за проверка на изходите на моторчето. Сега ще го пробвам и ще споделя какво е станало.Поздрави, Иван.

          Коментар


            #6
            Значи оня ден отворих и чистих моето (същия инжекцион). Честно казано ми се видя най-обикновен електромотор с една червячна предавка Доколкото знам, стъпковите мотори се управляват с импулси, т.е. при подаване на напрежение той се завърта на някакви градуси, определени от стъпката му и си остава там до следващ импулс. А този си върти постоянно.Като му премерих съпротивлението с омметъра показа около 10 Ома krasyo тия 100 Ома не са ли много?Аз го почистих и му пръснах колектора с малко контактен спрей, мога да ви кажа че заработи като часовник! Но за съжаление само моторчето, колата продължава да прави глупости Предполагам че прекъсват кабелчетата и ЕКУ-то регистрира грешка.
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              За 100 ома го видях от AUTODATA ,и моето което взех от моргата дава 97 ома / освен ако не ме лъже нещо-замърсен колектор ....../

              Коментар

              Working...
              X