Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване на двигателя при студено време?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загряване на двигателя при студено време?

    Една интересна статия - https://nova.bg/news/view/2019/12/18...E7yvma2FOU2gOs
    Вие как мислите?

    #2
    На тоя му е платено да говори тия неща ,за да си счупим двигателите по-рано!
    Fiat Sedici

    Коментар


      #3
      mx rider написа: Преглед на мнението
      На тоя му е платено да говори тия неща ,за да си счупим двигателите по-рано!
      Едва ли! Никога не съм си загрявал двигателя на място. Паля, изчаквам малко (слагам колана, намествам се на сядалката) и тръгвам. Бавно, 30-40 догато мръдне стрелката за температурата и после нормално каране. Все пак и гумите и транмисията трябва да загреят.
      Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

      Коментар


        #4
        Е, разбира се! Колкото повече седиш на място, толкова по-дълго мотора работи студен. 30 секунди до минута, ако е много студено и тръгваш.

        Коментар


          #5
          Всеки сам решава за себе си. Всеки двигател, запален студен особено зимата има нужда от подгряване- поне докато стабилизира оборотите.
          Щом и авиационните двигатели се подгряват за да им излезат параметрите в норма- сякаш и ДВГ-то трябва да се подгрее. Така мисля аз.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #6
            Това е тъпо и неаргументирано с нищо становище - типично представяне на мнението за факт. Единственото вярно е, че не е резонно да чакаш да загрее двигателя на място. Но да поработи няколко минути докато отвърне маслото е полезно. Пък който иска да форсира и да резка без да чака.
            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

            Коментар


              #7
              dobrujanetza написа: Преглед на мнението
              Всеки сам решава за себе си. Всеки двигател, запален студен особено зимата има нужда от подгряване- поне докато стабилизира оборотите.
              Е то всеки изправен автомобил стабилизира оборотите в момента на палене.
              Хайде, при много отрицателни температури (под -20) е допустимо дизела за 5-10 секунди да стабилизира работата, но това е времето колкото да си сложиш колана и да тръгнеш.
              Сега ако говорим за под -30, -40, там нещата са маалко по-различни, но за мен до -15, -20 градуса е абсолютно "нормален" режим на експлоатация на един автомобил, при който не трябва кой знае колко да мислиш дали да тръгваш или да стоиш.
              Последна редакция от BO; 20.12.2019, 13:30.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                ВО, зимата паля и започвам да стържа леда от стъклата. Ако няма скреж- минута на място и макс до 2000об. докато достигне оптимална температура.
                Щастливци са колегите с гараж.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #9
                  Авиационните двигатели се подгряват, защото излитането е на максимална мощност.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Военната ми специалност е ''техник на самолет и двигател'' и нямам спомен специално да има загряване на двигатееля. Летеца се качва изкомандва ми ''гледай за пламък'' пали прай некви провеки, тръгва от стоянката преди ПИК-а спира за проверка и...кър ачик ха бакалъм. Иначе ланчата тия дни я карам на бенз около 300 метра до махленската баничарница обръщам на газ да ме чака но не за друго а за това че няма включване на втора. Гоуфа по рядко го загрявам да не кажа хич.
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      Имам предвид буталните авиомотори.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        Преди 10-на и повече години винаги стоях няколко минути на място преди да потеля. Някъде тогава прочетох тук във форума, в една качена снимка от инструкции за употреба на Стило JTD, че се препоръчва потеглянето веднага след запалване, а не да се стои на място. От тогава никога не съм чакал на място. Паля и тръгвам, ако е възможно. Под възможно имам предвид чисти стъкла. Ако не са чисти - паля и ги чистя на запален двигател.

                        Коментар


                          #13
                          Точно това правя и аз и не само на jtd, като докато отлепи стрелката малко по - леко, след това нормално каране.

                          Коментар

                          Working...
                          X