Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat CODE проблем, лични наблюдения!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat CODE проблем, лични наблюдения!

    Пичове сега това което ще го напиша си е чисто лично наблюдение и размисли до колкото ми позволява знанието (ТЕТ2 )!Значи още като го взех бравенценцето ми направи впечатление че понякога като вляза в колата и врътна ключа и Фиат Коде не изгасва! До сега врътках обратно и пак пробвах докато изгасне, все се оправях някак! Заинтересувах се какво представлява тая джаджа около стартера и (карам по спомени) разбрах че е няква намотка около стартера по която минава слаб ток и в ключа почва да "трепти" и излъчва на някаква честота! Така понеже от химията и физиката знаем че при различни температури металите имат различни свойства стигнах до заключението че ако стопля ключа преди да го ръгна в стартера няма да имам никакви грижи!!! От както го следвам това мое брилиантно заключение не съм имам проблеми с КОДЕ -то Оборете ме ако греша! И дано съм помогнал на някой!
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    #2
    Ми не знам дали е така, но при мен също го има това с НЕугасването на лампата.Примерно като съм спрял някъде за секунда и после тръгна да паля понякога се получава пак, независимо, че ключа дори не е ваден от стартера - а значи не го е хванал студа.А пък на мен друго ми е чудно..викам си веднъж така без да е загаснала лампата какво ше стане като пробвам да запаля...ИЗВОД: Не разчитайте на тоя код, колата пали от раз, само после продължава да ти свети лампата докато не загасиш колата.
    Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #3
      При мен не пали изобщо ако не изгасне за това съм го написал!
      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        chris написа:
        Ми не знам дали е така, но при мен също го има това с НЕугасването на лампата.Примерно като съм спрял някъде за секунда и после тръгна да паля понякога се получава пак, независимо, че ключа дори не е ваден от стартера - а значи не го е хванал студа.А пък на мен друго ми е чудно..викам си веднъж така без да е загаснала лампата какво ше стане като пробвам да запаля...ИЗВОД: Не разчитайте на тоя код, колата пали от раз, само после продължава да ти свети лампата докато не загасиш колата.
        Колега, твоя имобилайзер явно е манипулиран, и то яко - направо си е прескочен - все едно го нямаш.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Е имобилайзерът не се задейства при първото светване на ключа. Просто компютърът почва да трупа грешки в този момент. А имобилайзерът си разпознава, че това е истински ключ, въпреки че му свети лампата. Просто иска при всяко гасене на колата да се вади ключа, ама защо така - не знам.
          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

          Коментар


            #6
            IvoMarea написа:
            Е имобилайзерът не се задейства при първото светване на ключа. Просто компютърът почва да трупа грешки в този момент. А имобилайзерът си разпознава, че това е истински ключ, въпреки че му свети лампата. Просто иска при всяко гасене на колата да се вади ключа, ама защо така - не знам.
            И аз бях достигнал до някакви подобни заключения ама за какво да си блъскам главата с нещо дето не ме вълнува толкова Те тия имобилайзери и без това никва работа не вършат. Хората вече крадат коли със сателетно следене па Fiat Code ше ги спре
            Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Тоя код не е сложен да спре професионални автокрадци-той е сложен да не може комшийското наркоманче да се вмъкне и да я подкара до първия дирек.
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар

              Working...
              X