Пичове сега това което ще го напиша си е чисто лично наблюдение и размисли до колкото ми позволява знанието (ТЕТ2 )!Значи още като го взех бравенценцето ми направи впечатление че понякога като вляза в колата и врътна ключа и Фиат Коде не изгасва! До сега врътках обратно и пак пробвах докато изгасне, все се оправях някак! Заинтересувах се какво представлява тая джаджа около стартера и (карам по спомени) разбрах че е няква намотка около стартера по която минава слаб ток и в ключа почва да "трепти" и излъчва на някаква честота! Така понеже от химията и физиката знаем че при различни температури металите имат различни свойства стигнах до заключението че ако стопля ключа преди да го ръгна в стартера няма да имам никакви грижи!!! От както го следвам това мое брилиантно заключение не съм имам проблеми с КОДЕ -то Оборете ме ако греша! И дано съм помогнал на някой!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat CODE проблем, лични наблюдения!
Collapse
X
-
Ми не знам дали е така, но при мен също го има това с НЕугасването на лампата.Примерно като съм спрял някъде за секунда и после тръгна да паля понякога се получава пак, независимо, че ключа дори не е ваден от стартера - а значи не го е хванал студа.А пък на мен друго ми е чудно..викам си веднъж така без да е загаснала лампата какво ше стане като пробвам да запаля...ИЗВОД: Не разчитайте на тоя код, колата пали от раз, само после продължава да ти свети лампата докато не загасиш колата.Bravo 1.6 16v
-
chris написа:Ми не знам дали е така, но при мен също го има това с НЕугасването на лампата.Примерно като съм спрял някъде за секунда и после тръгна да паля понякога се получава пак, независимо, че ключа дори не е ваден от стартера - а значи не го е хванал студа.А пък на мен друго ми е чудно..викам си веднъж така без да е загаснала лампата какво ше стане като пробвам да запаля...ИЗВОД: Не разчитайте на тоя код, колата пали от раз, само после продължава да ти свети лампата докато не загасиш колата.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Е имобилайзерът не се задейства при първото светване на ключа. Просто компютърът почва да трупа грешки в този момент. А имобилайзерът си разпознава, че това е истински ключ, въпреки че му свети лампата. Просто иска при всяко гасене на колата да се вади ключа, ама защо така - не знам.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
IvoMarea написа:Е имобилайзерът не се задейства при първото светване на ключа. Просто компютърът почва да трупа грешки в този момент. А имобилайзерът си разпознава, че това е истински ключ, въпреки че му свети лампата. Просто иска при всяко гасене на колата да се вади ключа, ама защо така - не знам.Bravo 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар